וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ קררררר: לקראת הקיץ, שוק המקררים מתחמם עם עיצובים חדשים

ככל שהבישול הביתי הופך לפופולארי יותר והצורך באחסון חומרי גלם גדל, הצרכנים מחפשים מוצרים שמשלבים טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב יוקרתי ונוחות שימוש מרבית. אז איך משלבים את כל זה עם חיסכון באנרגיה?

המקרר נטמע בארון - מקרר  מקפיא תחתון דגם FKGF546 קופרבוש, מחיר 25,000 שקל, להשיג באולמות התצוגה ובחנויות החשמל המובחרות. סטודיו קופרבוש,
המקרר נטמע בארון - מקרר מקפיא תחתון דגם FKGF546 קופרבוש, מחיר 25,000 שקל, להשיג באולמות התצוגה ובחנויות החשמל המובחרות/סטודיו קופרבוש

ככל שהבישול הביתי הופך לפופולארי יותר והצורך באחסון חומרי גלם גדל, הצרכנים מחפשים מוצרים שמשלבים טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב יוקרתי ונוחות שימוש מרבית. אחת הדרישות הבסיסיות ביותר כיום של הצרכנים מהמקררים היא יעילות וחיסכון באנרגיה. כך למשל, מחקר שפורסם בסין מצא שכ-62.5% מהצרכנים מעדיפים לרכוש מקררים עם דירוג אנרגטי גבוה, למרות שהם עלולים להיות יקרים יותר, בשל החיסכון בעלויות השוטפות לטווח הארוך.

דרישות נוספות שהצרכנים שמים עליהן דגש הן: התאמה אישית ועיצוב המשתלב בצורה חלקה במרחב הביתי.

בהתאם כך, המקררים הופכים לחכמים, יעילים, חסכוניים ונוחים יותר. החל ממגירה עם טמפרטורה משתנה בהתאם למזון המאוחסן, דרך מקררים המורכבים רק ממגירות, מגירות שנפתחות בלחיצה, מקררים בגובה 2 מטרים ועוד - אלו החידושים בתחום המקררים לקיץ הקרוב.

המותגים מגיבים לדרישות הצרכן - 8,900 שקל, להשיג באולמות התצוגה וברשתות החשמל המובחרות. סטודיו טקה,
המותגים מגיבים לדרישות הצרכן - 8,900 שקל, להשיג באולמות התצוגה וברשתות החשמל המובחרות/סטודיו טקה

רבים מן המקררים מגיעים בגימור נירוסטה ומציגים טכנולוגיות מתקדמות כמו שלושה מעגלי קירור עצמאיים, שמונעים היווצרות קרח ושומרים על טריות המזון. ליכולות אלו מתווסף מנוע אינוורטר המספק יעילות גבוהה עם רעש נמוך יותר וחיסכון באנרגיה.

כמו כן, חלק מהמקררים מאובזרים במגירות ייעודיות לשמירה על פירות וירקות טריים למשך זמן רב יותר. המגירות מעוצבות לספק תנאי לחות מיטביים, שמונעים ייבוש ומאטים את תהליכי ההתיישנות של המזון. בנוסף, הן מסייעות לשמור על טעמם וערכם התזונתי של הפירות והירקות. חלק מהדגמים אף מגיעים עם מגירות הנפתחות בלחיצה מה שמאפשר פתיחה קלה ונוחה.

טכנולוגיה נוספת שמאפיינת את המקררים המודרניים היא ה-IonClean לנטרול חיידקים וריחות. ברמת הנוחות, המקררים מתאפיינים בתצוגה חיצונית לשליטה בטמפרטורה ותאורה בטכנולוגיית LED, מה שמקל על התפעול והשימוש היומיומי.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
הבישול הופך לפשוט. טקה סטודיו,
הבישול הופך לפשוט/טקה סטודיו

אם עד היום המקררים הביתיים לא עברו רף ה-1.80, כעת מותגי החשמל מציגים מקררים בגבהים שמתקרבים ל-2 מטרים מה שמאפשר כמובן תכולת מזון רבה יותר. רק בתחילת השנה, הושקו מקררים בגובה 1.94, ורוחב 70 ס"מ.

דוגמה נוספת היא מקרר בגובה 192 ס"מ שמציג חידוש מעניין - מקפיא ללא מחיצה המאפשר לאכסן בתוכו גם מצרכים ומוצרי מזון גדולים: מתבניות דרך סירים, ועד מגש פיצה.

חידוש נוסף הוא האפשרות לשלב בין מקרר 75 ס"מ ומקפיא 45 שמעניק יתרון משמעותי של מרחב אחסון מוגדל המותאם לצרכים מגוונים.

בנוסף הצרכנים נהנים מגוון רחב של מכשירי קירור בגדלים ונפחים שונים, בהתאם לצרכיהם האישיים. כך למשל, קיימים מכשירים מודולריים שניתן לחבר יחד ליחידה אחת, הכוללת שני מקררים ופריזר (או להפך). בנוסף, סדרות של מכשירי קירור אנדר קאונטר (מתחת לדלפק) מציעה מקררים ופריזרים בגובה של 60 ס"מ עם חיפוי, המתאימים למי שמוגבלים במקום.

TEKA עיצוב חלק ונקי, מחיר 8900 שקל, להשיג באולמות התצוגה וברשתות החשמל המובחרות. סטודיו טקה,
TEKA עיצוב חלק ונקי, מחיר 8900 שקל, להשיג באולמות התצוגה וברשתות החשמל המובחרות/סטודיו טקה

אחד החידושים המעניינים ברמה העיצובית מתכתב עם הטרנד של הצבת מקררים ב"קו אפס" לארונות. הדגמים החדשים מגיעים עם דלתות מיוחדות המאפשרות פתיחה של דלתות המקרר גם כאשר הוא מוצב ב"קו אפס". טרנד נוסף הוא היטמעות של המקררים כחלק מארונות המטבח כך שהם "נסתרים" ונראים כמו אחד מארונות המטבח כאשר הם סגורים.

_מקרר  מקפיא תחתון דגם FKGF546 קופרבוש_ עם מגירת הפשרה_להשיג באולמות התצוגה וברשתות החשמל המובחרות_מחיר 25000 שקל. סטודיו קופרבוש,
_מקרר מקפיא תחתון דגם FKGF546 קופרבוש_ עם מגירת הפשרה_להשיג באולמות התצוגה וברשתות החשמל המובחרות_מחיר 25000 שקל/סטודיו קופרבוש

תחום נוסף שנמצא בנסיקה בישראל הוא מקררי היין. בשנים האחרונות נרשמה עלייה של 200% בביקוש למקררי יין. מקררי היין המודרניים מציגים מספר חידושים פונקציונליים ועיצוביים. המקררים מאפשרים תנאי אחסון אופטימליים עם אחסון בשלושה אזורים עצמאיים המותאמים באופן ייעודי לסוג היין: אדום, לבן ומבעבע. בנוסף, המקררים כוללים דלת זכוכית כפולה עם הגנה מפני אור וקרני UV, מערכת נגד רעידות, תאורת LED יעילה ומערכת שליטה בלחות השומרת על רמות לחות של 55%-75%, לשמירה על איכות הפקק. המקררים מגיעים עם מדפי עץ מתכווננים המאפשרים גמישות בגודל הבקבוקים, ומסנן אוויר פעיל המבטיח אוויר פנימי נקי.

חידוש נוסף שמופיע בחלק ממקררי היין הוא פתיחה בנקישה. כל שהמשתמש צריך לעשות כדי הוא לנקוש על דלת המקרר המאובזרת בחיישן, והיא תיפתח באופן אוטומטי. ברמה האסתטית, המקררים מציגים עיצוב אלגנטי שמשתלב בקלות בכל מטבח או חלל גדול. דלת הזכוכית הכפולה תורמת למראה חלק ונקי. מדפי העץ המתכווננים מוסיפים טאץ' חמים וטבעי, המאפשר גמישות בתצוגת הבקבוקים.

חלק מהדגמים מאפשרים גמישות בעיצוב המטבח,: הם יכולים להשתלב בגומחת המטבח לצד התנור או המיקרו, מתחת לשיש או כפרי סטנדינג. אחד הפיתוחים האחרונים בתחום מאפשר גם לשלב את מקרר היין ממש בתוך המקרר הרגיל.

  • עוד באותו נושא:
  • מקררים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully