וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת עד 120 וחבר מכריזים על מבצע חדש

המבצע כולל מאות יחידות דיור מוגן לגיל השלישי בשני בתים של רשת 'עד 120' לעמיתי מועדון "חבר" ובני משפחותיהם, כאשר האחרונים ייהנו ממחירים מיוחדים בהנחות של 13-15 אחוז בשני בתים של הרשת

דיור מוגן עד 120 במודיעין. יחצ,
דיור מוגן עד 120 במודיעין/יחצ

רשת 'עד 120', רשת בתי הדיור המוגן מהמובילות בישראל, בשיתוף מועדון "חבר", מכריזים על פתיחתו של מבצע לשיווק יחידות דיור מוגן לגיל השלישי בשני בתים של הרשת: הבית בתל-אביב, בשכונת רמת החייל השקטה והפסטורלית, המציע דירות ב-Sky View תל אביב בקומות 8 ו-9 החדשות ובקומות נוספות, זאת לצד עושר של אפשרויות במרחק נגיעה: מסעדות, בתי קפה ושוק הצפון האופנתי, מגוון רחב של אטרקציות תרבותיות, סמיכות לפארק הירקון רחב הידיים וכמובן, קרבה למרכז הרפואי המוערך "אסותא", או הבית במודיעין, הממוקם במרכז העיר, צמוד לקניון, סמוך לפארק ענבה רחב הידיים ועם נגישות גבוהה לכל אמצעי התחבורה הציבורית , המציע חוויית מגורים יוצאת דופן היוצרת אווירה נעימה של שלווה ושמחה ומעודדת יצירתיות.

במסגרת המבצע עם מועדון "חבר" יוצעו לעמיתים ובני משפחותיהם, לרבות זכאות מורחבת להורים של בני/בנות זוג, מחירים מיוחדים בזכויות לרכישת דירות בגדלים של: 1.5,2,2.5,3 ו-4 חדרים בגדלים שונים. העמיתים יוכלו ליהנות מהנחה משמעותית של 13-15% ביחס למחירון דמי הפיקדון והנחה בגובה 10% ביחס למחירון דמי האחזקה החודשיים. ההרשמה פתוחה עד לתאריך 16/7/2024, כאשר כמות הנרשמים מוגבלת, והמכירה תיעשה על פי סדר ההרשמה במתכונת של "כל הקודם זוכה".

מחירים לדוגמה

  • הבית במודיעין (צפי אכלוס 4/2026): דירת 2 חדרים, החל מ-1,547,000 שקל, דירת 3 חדרים, החל מ-2,227,000 שקל.
  • הבית ברמת החייל, תל אביב (צפי אכלוס תחילת 2025): דירת 1.5 חד' החל מ- 1,757,000 שקל, דירת 2.5 חד' החל מ- 2,340,000 שקל, דירת 3 חד' החל מ- 2,731,000 שקל.
עד 120. יחצ,
עד 120/יחצ

יפעת קסוטו, מנכ"לית מועדון "חבר", ציינה: "מדובר בבשורה של ממש לעמיתים שלנו, בני הגיל השלישי, ו/או בני משפחותיהם בני הגיל השלישי, המעוניינים להעתיק את מקום מגוריהם לדיור מוגן ולחוות איכות חיים מהגבוהות שקיימות. אני שמחה על שיתוף הפעולה הראשון שלנו עם רשת הדיור המוגן 'עד 120', אשר יאפשר לעמיתנו ליהנות מחוויית מגורים נעימה בסטנדרט בנייה גבוה, עם מגוון שירותים זמינים ונגישים, הכוללים מערך רפואי מקיף, שירותי קבלה, שמירה וביטחון 24/7 ומשפע של פעילויות חברה, ספורט ותרבות, המעניקות עולמות תוכן ויצירה מרגשים ומשמעותיים. המתכונת הנוכחית של מבצע הדיור, הממוקד הפעם בתחום הדיור המוגן, גובשה הודות להקשבה לעמיתינו מתוך כוונה להעניק להם ולבני משפחותיהם הזדמנות כלכלית נהדרת לשפר את איכות החיים שלהם בגיל השלישי".

תומר רוזנברג, מנכ"ל רשת הדיור המוגן עד 120: "שיתוף הפעולה עם מועדון "חבר" מאפשר לנו להעניק לעמיתים הזדמנות חד פעמית ליהנות מהנחות משמעותיות בבתי הדיור המוגן של הרשת ברחבי הארץ, לרבות תל אביב ומודיעין. זהו מהלך משמעותי, היוצא לפועל בפעם הראשונה, הודות לשיתוף הפעולה האסטרטגי עם מועדון הצרכנות המוביל בישראל, שירחיב את מגוון הלקוחות הפוטנציאלים של החברה בעתיד הקרוב".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully