וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתחים שקופים: כך תצרו מקסימום מרחב בבית שלכם

מראה נקי ומינימליסטי שמאפשר מבט נעים החוצה. איך? תראו בעצמכם

חלונות דגם skinny, אלוג'י. יחצ אלוג'י,
חלונות דגם skinny, אלוג'י/יחצ אלוג'י

כל מי שבונה בית פרטי או משפץ דירה חושב על נראות המפתחים, הדלתות, החלונות, היציאות לגינה לגג או למרפסת. מסתבר שניתן לעצב את המפתחים בשלל דגמי חלונות היוצרים מראה נקי ומינימליסטי וחושפים את הנראות שבחוץ, בדרך אופטימלית.

החלונות משקפים את החוץ והחוץ נאסף דרכם פנימה ומשפיע על היושבים בבית או במשרד באופן שהופך לחלק בלתי נפרד מהם, משפיע על מצב הרוח ועל האקלים בתוך החלל. המפתחים מאפשרים להביט על המתרחש בחוץ ומכניסים אור טבעי ואוורור אל פנים החלל, כך שהם הצוהר הפונקציונאלי הנדרש אשר משפיע גם על עיצוב הפנים.

המפתחים מתוכננים כבר בשלב השלד ומהווים הוצאה כבדה בעת שיפוץ או בניית הבית, דירה או משרד ועל כן יש לבחור בקפידה מושכלת את החלונות ולקחת בחשבון גם שילוב של טכנולוגיה , חידושים וטרנדים עולמיים בתחום המפתחים.

מערכת הזזה slim. יחצ אלוג'י,
מערכת הזזה slim/יחצ אלוג'י

יעל סוויסה, מנהלת השיווק של מותג מערכות האלומיניום של אלוג'י, מסבירה: "חלונות שנבחרים בצורה חכמה משפיעים רבות על יעילות האנרגיה בבית או במשרד, מעלים את הערך ומשפרים את איכות החיים".

על בחירת החלונות משפיעים פרמטרים רבים כגון גודל המפתח, כמות הכנפיים והמסילות הנדרשות, סוג הפתיחה והזיגוג וכמובן יש לתת את הדעת גם על בידוד, בטיחות וסגנון החלל. משמעות רבה יש לעובי הפרופיל וגם לסוג הזיגוג.

חברת אלוג'י העוסקת בפיתוח מערכות חלונות ופועלת בתחומה מעל לחמישה עשורים, פתחה אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח בעיצובו של האדריכל שלומי לוין. המותג אלוג'י יחד עם המותגים פניצייה זכוכית וטכניקה הפועלת בתחום הפרזול מהווים יחד את קבוצת גולד המתמחה בתכנון, פיתוח, ייצור ועיבוד פרופילי אלומיניום, ערכות אלומיניום, זכוכית ומוצרים נלווים המיועדים למגוון רחב של תעשיות בשוק המקומי ובשווקים בינלאומיים.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
מערכת הצללה BREEZE. יחצ  אלוג'י,
מערכת הצללה BREEZE/יחצ אלוג'י

הרעיון מאחורי הקונספט העיצובי של אולם התצוגה שעוצב על ידי האדריכל שלומי לוין הציג כמה שיותר חלונות, באופן מקורי ולמקסם את החלל הנתון. החלונות הועמדו כפרי סטנדינג בחלל האולם, מנותקים לחלוטין מן הקירות כשהם גלויים ומעוגנים לרצפה. בדרך זו הצליח שלומי לוין להעניק לאולם תחושה של endless בשל ריבוי החלונות ושהאולם הינו רחב מידות.

באמצע החלל עיצב שלומי לוין מיצג אלומיניום מפוסל ברוח החומרים של חברת אלוג'י. המיצג הינו מעין וילון אליפסה בו משולבות שרשראות אלומיניום בצבעים בהירים. וילון השרשראות, המדמה סוג של משרבייה בעיצוב עכשווי, תוחם את שולחן הישיבות במרכז האולם והופך אותו לסמוי מן העין, כביכול.

המיצג המקורי מכניס עניין רב לחלל ומחבר את המבקרים בו אל עולם התוכן של המותג. הצבעים ההומוגניים והשקטים שנבחרו מאפשרים להתמקד במוצרים והאפור הבהיר הנע בין שמנת לאפור וטיח ערבה יוצרים שפה עיצובית המרנינה את העין.

מערכת מינימל LUMINIZE. יחצ,
מערכת מינימל LUMINIZE/יחצ

בין החידושים שניתן לראות באולם התצוגה

  • LUMINIZE - מערכת הזזה מינימל. הדרישה ההולכת וגוברת לכמה שיותר זכוכית, ללא כל הפרעה ובפרופיל מינימליסטי, הביאה את החברה לפתח מערכת מינימל - מערכת הזזה, בפרופיל צר במיוחד, המתאימה ליישום במפתחים גדולים של עד 4 מטר גובה. זוהי מערכת חלונות המשולבת במפתח, בהתקנה סמויה של פרופיל המסגרת והמסילות. המערכת משלבת עיצוב פונקציונאלי ונוחות, מאפשרת הנעה קלה של הכנפיים, למרות משקלן הכבד, עמידות משופרת של המסילות בשל היותן סמויות, עיצוב יוקרתי המעצים את הנוף הפנורמי הנכנס לתוךהבית.
  • BREEZE - מערכת הצללה חדשה ובלעדית העשויה מרפרפות מעוצבות שנעות על גבי מסילה חיצונית לחלון. מעבר לפן העיצובי של הרפרפות יש למערכת יתרונות כמו מגוון אפשרויות עיצוביות הבאות לידי ביטוי בבחירה בין שלבים מאונכים או מאוזנים וזאת בהתאם לדרישה ולצורך. כמו כן היא מאפשרת וורסטיליות ססגונית,כאשר ניתן לבחור גוונים ממניפות צבעים שונות כמו גווני עץ או מניפת צבעים מגוונת ולשלב בין השלבים לבין גוון המסגרת. המערכת משדרגת את העיצוב החיצוני של המבנה, אידיאלית לפרויקטים של שימור ולבעלי בתים המעוניינים להתהדר בהצללה לא סטנדרטית שמתפקדת למעשה גם כמעין חיפוי חיצוני. חשוב לציין שמשקל הכנף המקסימלי הוא 120 ק"ג.
  • SKINNY - סדרת חלונות בפתיחת הזזה וציר למפתחים בינוניים בקווים ישרים ובעיצוב נקי וצר. הסדרה מתאימה לבתים בסגנון עכשווי , כפרי או תעשייתי. הסדרה מציעה חלונות במיגון פתיחות: ציר, קייפ, דריי קייפ או הזזה ומאופיינת ברמת איטום גבוהה וזאת באמצעות אטם מרכזי. ניתן גם לשלב מגוון חלוקות על פיי דרישה עיצובית באמצעות פרופיל צר, המודבק על גבי הזכוכית.
  • SLIM - מערכת הזזה בפרופיל צר, המתאימה למפתחים גדולים שמשרתת היטב את הרעיון של כמה פחות אלומיניום וכמה שיותר נוף. המערכת בעלת רמת גימור גבוהה ,הבאה לידי ביטוי בהנעה קלילה של כנפי החלון על גבי המסילות. בעיצוב וטכנולוגיה מתקדמת ובמנגנון נעילה סיבובי נסתר מהעין, המשתלב באופן אידיאלי עם הפרופיל הצר ומאפשר בכך מראה של מינימליזם עיצובי ואלגנטי.
  • HORIZON S - הגרסה החדשה וצרת הפרופיל של מערכת הרם הזז שהינה בעצם הפתרון האולטימטיבי לפתיחה קלה של ויטרינות ענק באזורים בהם מזג האוויר מאתגר כמו מקום בו רוחות חזקות, קרבה לים ובאזורים גבוהים. פתיחת הכנף נעשית באמצעות מנגנון ייחודי שמרים את הכנף ובכך מתאפשרת הנעה קלה של הכנף, למרות משקלה הכבד. המערכת הינה ברמת עמידות גבוהה וזאת באמצעות מסילות עם פסי נירוסטה וכן עם רמת איטום ובידוד אקוסטי גבוהה במיוחד.
מערכת הורייזן לחברת אלוג'י. יחצ אלוג'י,
מערכת הורייזן לחברת אלוג'י/יחצ אלוג'י
seperator
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully