וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמתי ברז למעצב: מעצבי העל בשירות הנס גרואה

מעצבי העל המובילים בעולם ב"שירות" חברת AXOR מבית הנס גרואה הגרמנית, יוצרים חדווה ואמירה עיצובית שונה, דרמטית וייחודית בחדר האמבטיה ובמטבח

ציטריו מעצב העל מעצב עבור אקסור הנס גרואה. יחצ,
ציטריו מעצב העל מעצב עבור אקסור הנס גרואה/יחצ

מעצבי על בתחום העיצוב והאדריכלות כמו פיליפ סטארק , אנטוניו צ'יטריו, ננדו, פוניקס דיזיין מאסו ועוד חברו לחברת-HANS GROHE AXOR הגרמנית היצרנית הגדולה בעולם בתחום ברזים כיורים וכדומה , כדי לייצר עיצובים מיוחדים - לברזים, מקלחות, לראשי המקלחת ולמיני אקססוריז נלווים.
שיתוף הפעולה בין המעצבים הנודעים לבין החברה מצליח לשדרג את חדרי האמבטיה ואת חווית הרחצה בצורה מושלמת בפריטים יוצאי דופן ,אלגנטיים ומתוחכמים שמביאים את החדווה למי ששוהה בחדר האמבטיה.

כל מעצב מכניס לחדר האמבטיה את טביעת האצבע שלו , בסטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים. באופן הזה החברה יכולה להציג פריטים בלעדיים, שהופכים לאייקונים בתחום העיצוב, היוצרים שפה ייחודית ומיוחדת.

פיליפ סטארק מעצב לאקסור הנס גרואה. יחצ,
פיליפ סטארק מעצב לאקסור הנס גרואה/יחצ

המים זורמים בתחכום היישר מהברזים הנראים כיצירות אומנות אמורפיות ומאופיינים על ידי הסגנון האישי של כל אחד ואחד מהמעצבים , אשר מצליחים לייצר שפה עיצובית , חדשה , יוצאת דופן בחדר האמבטיה.

פוניקס דיזיין סטודיו מעצבים אשר זכה עד היום ביותר מ-900 פרסי עיצוב וללא יומרות מיותרות קיבעו את בית עיצוב שלהם כאחד המובילים בעולם והם מעצבים מתוך מוטו שקובע " המוצרים שלנו נועדו להשיג שתי מטרות חיים קלים יותר ובדרך מהנה יותר". שיתוף הפעולה שלהם עם חברת אקסור הנס גרואה יצר ברזים בקווים חדים מינימליסטים שמעצם המינימליזם בולטים במרחב.

ננדו האדריכל היפני הנודע, שם לוהט בתחום העיצוב אשר זכה בתואר של אחד ממאה היפנים המוערכים ביותר בתחום העיצוב, בחר לעצב ראשי מקלחת משולבים בגופי תאורה. בין לקוחותיו ניתן למצוא חברת רהיטים מהמוכרות בעולם כמו קארטל, קאפליני ודה פדובה. גופי האמבטיה אותם עיצב נראים כמו מנורות רחוב מרשימות המאירות את חדר האמבטיה ביחד עם זרימת המים ונדמה שמתקבל כאן מופע אורקולי מרשים של פכפוך ותאורה גם יחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מעצב העל היפני ננדו צעצב לאקסור הנס גרואה. יחצ,
מעצב העל היפני ננדו צעצב לאקסור הנס גרואה/יחצ

אנטוניו צ'יטריו האיטלקי שעיצב מבנים ייחודיים המוכרים ברחבי העולםמ בינהם ה- HAMBURGERS ELBPHILHARMPNIE טוען שמעל הכול הוא אדריכל ול כן הוא מקפיד לשלב בכל עבודותיו את ההדגשים שהפכו אותו למעצב מוביל בכל העולם. הוא מעצב מוצרים עדינים ו"חכמים" עם יופי מרהיב לצד שימושיות יתר לכיור או לרצפת האמבט. חשוב לו כמו ביצירותיו המוכרות לשלב הרמוניה מקסימלית עם שילובים של חדשנות איטלקית יחד עם מסורת ארוכת שנים.

הוא עיצב לאקסור הנס גרואה סדרות מופת של הניאו קלאסיציזם של ראשית המאה ה-20 המתבססות על פרופורציות מתמטיות המייצרות איזונים חבויים , שילובים של עגול ומרובע, מוכר וחדש, קלאסי ועדכני, בה בעת. התוצאה המתקבלת היא ברזים ומקלחות הכוללות אלגנטיות וידיות הפעלה הדומות לתכשיטים.

קבוצת העיצוב השוודית פרונט אשר בין לקוחותיהם ניתן למנות את פורו מואיי, קוודראט, בר מורוסו וגם איקיאה ,הן אחראיות בעת העיצוב החל מהרעיון הראשוני ועד לביצוע הסופי. הן מקפידות על חומרים, מוסכמות בתחום העיצוב ועל תהליכי יצירה ייחודיים משלהן.

חשוב למעצבות להתוות יצירות עם חידושים והמצאות מרהיבות בשילוב רובוטיקה ובהשראת קסמים.
גופי המקלחת והברזים שעיצבו לאקסור הנס גרואה נראים בסגנון תעשייתי בשילוב פרזול המשתלב זה בתוך זה כמו במבוכים כאשר ראשי האמבטיה עשויים מחרוטים במראה דרמטי.

מאסו מעצב עבור חברת אקסור הנס גרואה. יחצ,
מאסו מעצב עבור חברת אקסור הנס גרואה/יחצ

פיליפ סטארק שיצירותיו מפארות גם שלל מוזיאונים ברחבי תבל מאמין בעולם טוב יותר ותמיד חושב על הסביבה בשל כך בחר לעצב עבור אקסור הנס גרואה ברזים המעניקים פרשנות חדשה למוצר ולחדרי האמבטיה, תוך חשיבה מעמיקה על הסביבה באמצעות עיצוב אורגני . המוצרים שעיצב בעבורם הינם הצהרה של מינימליזם ביחד עם חזרה אל עבר היסודות הראשוניים, שילוב בין אורגני מפוסל לבין שימושי. סטארק שילב בברזים ,כאמור, עיצוב אורגני ביחד עם טכנולוגיה מתקדמת. לברזים שעיצב שתי דרגות עוצמה והזלפת מים בדרכים לא שגרתיות כמעין מפלים דרמטיים הנתכים כיור או לרצפת האמבט .

ז'אן מארי מאסו , המעצב הצרפתי טוען שמים הם מקור החיים שלנו וכך גם מקור של רווחה ושלווה . הוא מדמה את זרימת המים מהברז למפל. מאסו, מעצב צרפתי מקורי שאחראי לפרויקטים יוצאי דופן ומפורסמים בעולם כולו כמו אצטדיון הכדורגל הנודע ביותר במקסיקו המכונה איצטדיון אומנלייף, נצמד בעקביות לעקרונות האדריכלות האורגנית משלב את האלמנט בברזים של אקסור- הנס גרואה והופך אותם למשטחים גיאומטריים ארוכים, מלבניים ומרגשים בשל חומרים מיוחדים , בגוונים בלתי אפשריים ונדירים.

אוהד לוי בעלי חברת נוטלי המשווקת את מוצרי אקסור הנס גרואה מוסיף: חשוב לחברת אקסור הנס גרואה לכבוש כל הזמן מחוזות חדשים ולהוביל את תרבות הרחצה ואת החוויה האחרת וזאת באמצעות חבירה לכל המעצבים הנודעים ביותר בתחום עיצוב מוצר והן בתחום האדריכלות. המעצבים יוצרים חוויה שאף חברה , בתחום אינה יכולה להתמודד".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully