וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה עם שבועות עבר? נפלאות המטבח הלבן

המטבח הוא לב הבית. אז למה לבן? מסתבר שיש סיבה

נאנו מטבחים, מעצב ניצן הורביץ. עודד סמדר,
נאנו מטבחים, מעצב ניצן הורביץ/עודד סמדר

"אז אמנם חג השבועות מאחורינו, ושיפוצי הקיץ לפנינו, אבל הלבן מאז מתמיד רלוונטי, ואף פעם לא מעייף, אף פעם לא עתיק, או נמאס ממנו. אז סביר להניח שבמסגרת השיפוצים גם המטבח נכלל בתקציב. אפשר להבין אתכם, כי הרי המטבח הוא לב הבית. שם מבשלים ויוצרים מטעמים, מתכנסים, מארחים, מתאספים ומבלים שעות רבות. סביבו יוצרים הרבה חוויות. לכן חשוב מאוד לבחור ולתכנן מטבח קודם כל פונקציונאלי. כזה שנוח לעבוד בו, אך חשוב לא פחות מטבח אתסטי ועיצובי, כזה שייתן את הטון המושלם לכל חללי הבית עם דגש לחל הציבורי".

את הדברים הללו מסביר אשר שעיו, מנכ"ל ומבעלי NANO מטבחים שברחוב הלחי בבני ברק. בהתייחסו ללבן, מסביר שעיו: "קחו בחשבון את האפשרות של מטבחים מעוצבים בלבן. הם תמיד נראים מאוד, תמיד אלגנטיים, ומוסיפים הרבה חן וחינניות".

באדיבות נאנו מטבחים. יחצ,
באדיבות נאנו מטבחים/יחצ

אז למי יכולים להתאים מטבחים מעוצבים בלבן? תתפלאו, אבל מטבחים מעוצבים בלבן מתאימים כמעט לכל בית. לכן, בין אם המטבח שלכם מואר בקרני השמש ובין אם לא - הלבן הוא צבע מנצח. בין אם בסופו של יום המטבח יהיה גדול ורחב ידיים, ובין אם הוא קטן וקומפקטי, ובין אם הסגנון המועדף עליכם הוא כפרי או מודרני. עבור כל הדוגמאות הללו המטבח בצבעו הלבן יחמיא, ישדרג ויוסיף. בל נשכח את האבזור, את המשטחים, הידיות, התאורה, וכו', כל אלו שבהחלט יכולים להוסיף נגיעות של צבע, שיעניקו ללבן הקיים, את הסיומת הנכונה, "הדובדבן שבקפצת".

עוד מסביר שעיו: "את העומקים של הלבן במטבח אפשר ליצור באמצעות גיוון חומרים, וגם גם גיוון של לבנים למיניהם. אלו יעוררו עניין במטבח. כאשר אפשרויות המשחק של החומרים והפריטים המשלימים יתוכננו כך שהמטבח יתקבל בסגנון המועדף עליכם - לבן כפרי, לבן מודרני, לבן תעשייתי - וישחקו תפקיד חשוב בחלל הציבורי".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
באדיבות נאנו מטבחים. יחצ,
באדיבות נאנו מטבחים/יחצ

לסיכום אומר שעיו: "הלבן רק יוסיף עוד שנים רבות להיות דומיננטי וחשוב בעיצוב הבית. אם בעבר, למספר שנים, כיכבו השחורים והפכו להיות טרנדיים בבית הישראלי, הרי שהלבנים מעולם לא היו טרנדים, מאחר והלבן הוא על זמני. רלוונטי היום, מחר ועוד הרבה מאוד שנים".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully