וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדע היופי: כשהמרכז הקוסמטי מדבר בשפה הנכונה

בעשור האחרון נחשבת מרים זרצקי לאוטוריטה בתחום הקוסמטיקה וידועה כאישה ששמה את החדשנות הטכנולוגית במרכז, לכן היה זה אך טבעי שהמרכז החדש שפתחה ברחובות ידבר בשפה דינמית, עדכנית וצבעונית, וייראה נהדר בכל זווית ומכל פינה

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל
  • היכן: רחובות
  • הפרויקט: מרכז הדרכה לטיפולים קוסמטיים של מרים זרצקי
  • תכנון ועיצוב: ליאת קדם חדד וטל גלבוע- בעלות סטודיו טולה
  • צילום: מאור מויאל

ברוכים הבאים למרכז ההדרכה החדש של מרים זרצקי- סגן אלוף בדימוס שבתום קריירה צבאית ענפה פנתה לתחום הקוסמטיקה המכשירנית וכיום נחשבת לשם דבר בתחום כשלקוחותיה הן קוסמטיקאיות מקצועיות ומיומנות שמעוניינות להתמקצע במכשירים החדשים. "כבר בתחילת תהליך העבודה המשותף היה ברור שמרים שמה את הטכנולוגיה והקדמה במרכז- היא מתמחה באסתטיקה שפחות עוסקת בטיפולי פנים עם הידיים אלא מתמקדת בעיקר במכשור יעודי שמביא לתוצאות יוצאות דופן, אותו היא מייבאת ארצה. במרכז החדש שפתחה היא מתמקדת בשיווק המכשירים ובהדרכה מקדימה לקוסמטיקאיות בארץ ובעולם", כך לדברי ליאת קדם-חדד וטל גלבוע- בעלות סטודיו טולה שאמונות על תכנון ועיצוב המקום.

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

"הפרוגרמה שבנינו יחד היתה ממוקדת ומנומקת מתוך רצון ליצור מקום שידע לתפקד כמרכז להדרכות יומיות ושבועיות, עם כיתות לימוד פרונטליות לצד חדרי טיפול בהם מתבצעות הדרכות מעשיות על גבי המכשירים. בנוסף הגדרנו אזורי תצוגה למוצרים ותכננו הרבה מאוד אלמנטים שמיועדים לאחסון של עזרים כמו עגלות ציוד, קרמים, מחברות ואמצעי תקשורת. בתוך כך, שמנו את הנראות במרכז מתוך ידיעה שהמקום הזה יזכה להרבה מאוד תיעוד וחשיפה ברשתות החברתיות- פלטפורמה שהקוסמטיקאיות מרבות להשתמש בה כחלק אינטגרלי מעבודתן. זה דבר ששמנו עליו דגש רב בתהליך התכנון והעיצוב שמתורגם בפועל לצבעוניות מיוחדת, לקירות אינסטגרמיים ולאטרקציות שנראות מצוין בסרטונים ובספליז- הכל מותאם לכך".

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

המתחם החדש נמצא בלב בניין משרדים ותיק ושימש בעבר כמשרד גנרי לחלוטין: "פירקנו את החלוקה הקיימת לחלוטין ויצרנו layout חדש שכולל 5 פונקציות עיקריות: חלל מרכזי, שני חדרי הדרכה ושני חדרי טיפולים, כשעבור כל אחת מהפונקציות הללו יצרנו נגרות ייעודית לאחסון שבפועל נראית כמו חלק אינטגרלי מהקיר. לצד הנגרות השתמשנו גם בפרטי מסגרות וגייסנו את אמן הקירות 'אדיר דקור' שאחראי על קיר הקרניזים הצבעוני בכניסה למרכז שבה מתחיל השואו וכבר שם מבינים שהגענו למקום שונה בנוף. בסמוך לקיר יצרנו בהזמנה מיוחדת את הלוגו של בית העסק מנורות ניאון, שפשוט אי אפשר לפספס וככזה הוא מהווה פיצ'ר מצוין בפרט כשמצלמים ומתייגים את המקום".

"עבדנו עם פלטת צבעים חיה וצבעונית אך יחד עם זאת מאוד מאוזנת, כזו שמותירה את המרחב מאוזן ואוורירי. השתמשנו גם בדקורים ובמדבקות קיר שיצרנו בהתאמה אישית עבור הפרויקט ובפריטים ואלמנטים אמורפיים ומעוגלים (כדוגמת דלפק הכניסה, השזלונג ומדבקות הקיר) ששוברים את המסה הישרה ומוסיפים רכות למתחם כולו. התוצאה מלאה בניגודים ובד בבד מאוד הרמונית, ככזאת היא משקפת את האופי והטמפרמנט של מרים- אישה אמביציוזית ומלאת חיות-ובמקביל גם את תחום העיסוק שלה שכל כולו על טהרת הנשיות".

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

"כדי להגיע למנעד הצבעוני המדויק, בחירת והתאמת הגוונים היתה מאוד קריטית. חשוב היה לנו ליצור צבעוניות מדודה ומדויקת שתשמור על החללים דינמיים ומסקרנים ויחד עם זאת לא תזזיתיים מידי, כך שהקוסמטיקאיות שמגיעות להשתלמות יוכלו להתרכז בתהליך הלימוד עצמו. הגדרנו פלטת צבעים מגוונת עם המון נוכחות, על טהרת הסגול, האפרסק, הטורקיז והיין העז, שמשתלבת על גבי הרקעים המונוכרומטיים הבהירים. את השילובים בין הגוונים הללו יצרנו במינונים הנכונים ובכל מקום, באופן ובפרופורציות שנכונים לפונקציה הספציפית. אחד האתגרים היה לשוות לאלמנטים שונים, שעשויים מחומרים שונים את אותו גוון בדיוק בין עם מדובר בפורמייקה, מתכת או MDF. עשינו הכל כדי לייצר את אותה הרמוניה וסימטריה המתבקשת למקום שמשלב בין חדשנות, טכנולוגיה והרבה מאוד יופי".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully