וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני החופש הגדול: פינות המשפחה

מיטל צימבר, טור אורח

13.6.2024 / 17:12

פינות המשפחה הן בדיוק מה שצריך כדי לארח את החברים, לשחק, לצפות במסך ולהעביר בסטייל את החופש הגדול. מעצבת הפנים מיטל צימבר מסבירה

עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר

רצף האירועים הבלתי פוסק של החודשים האחרונים מונע מרבות מאיתנו לבצע שינויים דרמטיים ולהתמקד בהתאמות ושינויים קלים שעונים על צרכים קיומיים. כך למשל פינות חמד אינטימיות ומחבקות. הן ממש לא חייבות להיות מפוארות ומטרתן העיקרית היא לשמש כמעין אואזיס מרגיע, ולהעביר בשלווה את החופש הגדול שמבצבץ ובא.

עיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
עיצוב מיטל צימבר/עידן גור
עיצוב מיטל צימבר. נדב פקט,
עיצוב מיטל צימבר/נדב פקט

אנחנו מתמקדים ביצירת אזורים שיפרטו על נימי הרגש וימתנו את עוצמת החרדה. השאיפה היא לחזור לאמא אדמה, למקורות ולטבע ואת הפינות הקטנות הללו ניתן ליצור בכל אזור בסביבת המגורים שלכן מכיוון שמטבען הן אינן תופסות שטח רב ובהווייתן הן משמשות לפעילויות מודולריות- לבד או לחילופין עם בני המשפחה הגרעינית, ככאלה הן ישימות גם בחלל הציבורי והן באגף הפרטי, אפילו בחדרי השינה, העיקר שיענו על הצרכים הספציפיים, תהיינה מחבקות ונעימות.

עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר
עיצוב מיטל צימבר. נדב פקט,
עיצוב מיטל צימבר/נדב פקט

בחרו עבור הפינות הללו גוונים שמשדרים אופטימיות כדוגמת הלבן והפסטל, בפרט גווני התכלת, הירקרקים למיניהם ואפרסק, שנבחר לצבע השנה 2024 ע"י ענקית הצבע 'פנטון'. להשתמש בבדים רכים, בפרט בפופים, ספות רביצה ובכורסאות רכות, עמוקות, מקומרות ומעוגלות שמזמינות להתפרקד ולהתחבק וברובן המכריע מרופדות בבדי קטיפה ובוקלה נעימים למגע. ניתםן לשלב גם מחצלות קש על הרצפה ואפילו נדנדות מקרמה תלויות מהתקרה. שלבו אלמנטים ופריטים מחומרים קרים כמו מתכות כהות, שיש וזכוכית שיאזנו את המראה המרוכך ויוסיפו טאץ' עדכני ומתוחכם.

עיצוב מיטל צימבר. נדב פקט,
עיצוב מיטל צימבר/נדב פקט
מיטל צימבר. עידו לביא,
מיטל צימבר/עידו לביא

פינת המשפחה והחמד הן כר נפלא לעיצוב האזור החדש בהשראת עולמות התוכן הרלוונטיים, להרכיב בקלות ולהציב על גבם ספרי קריאה ועיון. המלצה חמה היא לשלב צמחים חיים שיכניסו שפע של אנרגיה טובה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully