וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאי כורסה: הפריטים שאתם רוצים להכניס הביתה במהלך היורו

אליפות אירופה בכדורגל בפתח, רובנו נשב בסלון מול הטלוויזיה עם חברים ובני משפחה ונצפה בחודש שלם של חגיגת כדורגל בינלאומית. אלו הפריטים שתרצו אצלכם בבית לטובת חווית צפייה מושלמת. אתם מוכנים?

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
לשבת בנחת ולהתרווח/רויטרס

לקראת משחקי אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות שיחלו בגרמניה בסוף השבוע הקרוב, רבים מחובבי הענף ברחבי העולם ובישראל מתכוננים לחודש שלם של הנאה צרופה, אקשן מתח ואדרנלין. מדובר במשחקים של הנבחרות הטובות ביותר ביבשת מה שהופך את החגיגה לאטרקטיבית במיוחד.

אז אמנם נבחרת ישראל לא העפילה למשחקים אך עדין הנבחרות החזקות ביותר כמו גרמניה, ספרד, איטליה, הולנד, אנגליה, צרפת ופורטוגל צפויות לתת "הצגות" לצופים בבית".

אם את לא מתכוונים לטוס לגרמניה ולפקוד את האצטדיונים המארחים (ישראלים רבים דווקא כן), אתם בטח תתרווחו על הספה בסלון. אז איך מכינים את הבית למתקפת המשחקים אשר כוללת גם 2 ו- 3 משחקים ביום? ובייחוד כאשר ידוע כי הצפייה ברובה היא חברתית ורבים נוהגים לארח ולהתארח אחד אצל השני לערבי כדורגל משותפים. הנה כל מה שאתם צריכים.

קודם כל לשבת בנוח

ספת דובה של ניסו רהיטים. יחצ,
ספת דובה של ניסו רהיטים/יחצ

טורניר היורו נמשך כאמור כחודש ימים מה שמחייב אותנו להתארגן בהתאם על מנת להתרווח בנחת על ספה או כורסא נוחה שתלווה אותנו לאורך כל המשחקים.

כורסת הדובה של "ניסו רהיטים", המעוצבת והמפנקת, מסמלת את הדור החדש של כורסאות הישיבה הביתיות. הכורסא מוצעת בעיצובים ייחודיים ובהשראת הטרנדים המובילים בעולם האופנה והאומנות.
הכורסה הפכה של לאייקון עיצובי של ממש, המשתלב בחללי הבית והופך אותה לפריט אומנותי שגונב את ההצגה מבלי להתפשר על הנוחות.

כורסת "הדובה" בעלת קווי מתאר ייחודיים והיא עשויה בעבודת יד מבד טקסטיל יוקרתי עם תיפורים חיצוניים המדגישים את עיצובה המוקפד. קוטרה מטר היא מורכבת ממושב יצוק וגמיש כשבבסיסה, ברזל המאפשר לה להסתובב על צירה ב-360 מעלות.

הכורסה מוצעת במעל ל-45 סוגי צבעים וטקסטורות של בדים, בניהם כותנה, עור, קטיפה, בוקלה (חוטים מתולתלים ולולאות אשר יוצרות מרקם שזור בבד), בילבאו והדפסים צבעוניים ומשגעים.

מחיר: החל מ- 11,500 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הכי חשוב איכות צפייה

מקרן של NeoPix. יחצ,
מקרן של NeoPix/יחצ

לכאלו שמבקשים לשדרג את חווית הצפייה, או שרוצים לנצל קיר לבן בבית או בגינה לטובת הגדלת מסך הטלוויזיה הרגיל למסך ענק שמתאים לצפייה מרובת משתתפים, חברת פיליפס מציעה באמצעות היבואנית ביקוקנט, מקרן חדש מדגם NeoPix 730 שמבטיח לספק חווית צפייה ובידוק אולטימטיבית.

את המשחק יהיה ניתן לראות על מסך ענק של 120 אינץ' עם חוויה קולנועית ואפשרות חיבור כל המכשירים, כולל :Amazon Fire Stick ,Apple TV, Chromecast , מחשבים ניידים וטלפונים חכמים. וכמובן ניתן לחבר את הממיר של ספק הטלוויזיה שלכם.

המקרן יהפוך את הסלון או כל חדר אחר בבית לחדר קולנוע ביתי פרטי ויעניק חווית צפייה משודרגת למשחק. למקרן רמקולים עוצמתיים מובנים המאפשרים להנות מסאונד איכותי ובאס משמעותי. עם מערכת השמע 2.1 העוצמתית הכוללת שני רמקולים וסאב וופר לחוויה קולנועית.

מחיר: 2,349 שקל.

מקרן קול של בלאופונקט. יחצ,
מקרן קול של בלאופונקט/יחצ

אוהדים אשר מתכננים לצפות במשחקים בבית על גבי מסך הטלוויזיה אבל עדין רוצים להרגיש כאילו הם במגרש עצמו, מומלץ לבחור במקרני קול אשר יחוברו למסך ויספקו חוויה קולנועית סוחפת ועוצמתית. היבואנית ביקונקט מציעה מקרן קול עם סאבוופר חוטי של חברת בלאופונקט מדגם BP-5200.

המקרן מסוגל להתחבר למגוון התקני השמעה כגון טלויזיה, נגנים, טלפונים סלולריים, מחשבים, דיסק און קי ועוד באמצעות חיבורי Optical, AUX, Line In, Bluetooth, USB.

המקרן מגיע עם סאבוופר עוצמתי חוטי בקוטר 6.5″ וניתן לתלות אותו על הקיר באמצעות תפס ייעודי.
מחיר: 499 שקל.

בשר חברים בשר

GENESIS EPX-435. WEBER. יחצ,
GENESIS EPX-435. WEBER/יחצ

ישיבת צפייה משותפת בכדורגל עם החברים או בני המשפחה לא יכולה להתקיים מבלי לכלול ערב בשרים. מותג הגרלים Weber מציע גריל גז חכם מדגם GENESIS EPX-435 מתוך סדרת הפרמיום של GENESIS מבית WEBER עם טכנולוגית ה- Weber Connect מתחברת לאפליקציה דרך הBluetooth - ומאפשרת למשתמשים לקבל התראות בזמן אמת על טמפרטורת המזון ישירות לטלפון וכך לעקוב אחרי תהליך הצלייה בדיוק עד לתוצאה הרצויה והמושלמת.

ניתן לבחור בנוסף את מידת העשייה המבוקשת, לקבל התראה כאשר צריך להפוך את הבשר, כאשר המנה מגיעה לטמפרטורה המוגדרת וכמו כן להגדיר שעון עצר המציג את מוכנות המזון וזמן בישול משוער. בנוסף הגריל מצויד בתאורת לד "NIGHTVISION" המאירה את כל משטח הגריל וכן את הכפתורים עצמם לטובת נוחות השימוש בכל שעות היממה.

מדובר בגריל גז בעל ארבעה מבערים עשויים נירוסטה ומבער צריבה נוסף, לצד כירת צד לטיגון, הרתחת מים או חימום רטבים. בנוסף רשת עליונה כפולה ומתרחבת אשר מאפשרת חימום או צלייה של נתחים נוספים, מדף צד גדול במיוחד להכנת אוכל והגשה ו- 6 מתלים לכלי עבודה על הגריל. הספק חום כולל של 72,000 BTU ושטח צלייה עיקרי בגודל 4,168 ס"מ מרובע.

מידות (מכסה סגור): גובה- 123.19 ס"מ, רוחב- 173.99 ס"מ, עומק- 38.58 ס"מ. מחיר מומלץ לצרכן: 10,490.00.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully