וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תרגישו בבית": יוזמות, תרומות ומעשים טובים

בתמונה מימין לשמאל : זיו ארזואן' מנכ"לית קיסר פרמייר אילת, מוסרת שובר הצטיינות לאירנה סורין, מפקחת במלון. יחצ,
בתמונה מימין לשמאל : זיו ארזואן' מנכ"לית קיסר פרמייר אילת, מוסרת שובר הצטיינות לאירנה סורין, מפקחת במלון/יחצ

רשת מלון מלונות "קיסר פרמייר" (אילת , ירושלים, וטבריה) יזמה מהלך בחודשיים יולי אוגוסט לעידוד השירות של עובדי המלונות לאורחים - "מארחים ומחבקים".הרשת הנפיקה 2,400 שוברים כספיים שאורחי המלונות ומנהלי הרשת יתגמלו את העובדים כאות לשביעות הרצון על שירות מסור ואיכותי. כל עובד שיצבור חמישה שוברים יקבל בנוסף סיכת כסף אותה יענוד על דש החלוצה, ועובד שיצבור 10 שוברים יקבל סיכת זהב לענוד על דש חולצתו.

בנוסף אחרי חלוקת השוברים יבחרו העובדים שצברו הכי הרבה שוברים, העובד שצבר הכי הרבה שוברים יקבל מענק פרס נוסף של 1,000 שקל, במקום השני 500 שקל ומקום שלישי 250 שקל.

ישראל חייט סמנכ"ל רשת מלונות קיסר פרמייר: "מבצע מארחים ומחבקים הינו מהלך נוסף לעידוד עובדי הרשת להעניק לאורחים חווית נופש ייחודית ואיכותית".

מאכלים למען החטופים. יחצ,
מאכלים למען החטופים/יחצ

35 שבועות של געגוע: דיירי אחוזת צהלה הצטרפו ליוזמה הארצית והכינו בראנץ' שבועות מעוצב עם מנות אהובות על מספר חטופים, ביניהם: גדי מוזס, אלכס דנציג, שלמה מנצור ועוד.

עדי חייט, מנהלת מחלקת תרבות באחוזה: "התמקדנו בחטופים המבוגרים יותר מתוך הזדהות עם מצוקתם ומצוקת המשפחות. המנות תוצגנה בשולחן מיוחד, בנוסף למנות יצורפו סיפור חייהם".

מדובר ביוזמה של עדי חייט ומחלקת התרבות של אחוזת צהלה בעקבות שיתוף המתכונים על ידי מטה החטופים הארצי. המתכון המוביל בשולחן החג: עוגיות פיצוץ שוקולד שאהב גדי מוזס והמרנג שאהב אלכס דנציג, כמו כן הביאו הדיירים מטעמים חלביים שהכינו במיוחד לאירוע החגיגי.

הדיירים התרגשו מאוד מהארוחה החגיגית ברוח החג, ומקירוב הלבבות וייחלו לשובם המהיר של החטופים אל חיק משפחותיהם.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
פרויקט ההסברה. יחצ,
פרויקט ההסברה/יחצ

הכירו את "ישראלים על הדרך", פרוייקט שבא לתת לכם את הכלים להתמודד עם כל השאלות הכי קשות בטיול הגדול. השנה בעקבות המלחמה הנושא חשוב עוד יותר והמכינה החליטה להמשיך אותו ולהתאים אותו למצב הנוכחי כדי לתת למטיילים בחו"ל כלי הסברה פשוט ונגיש כדי שיוכלו להתמודד עם הטענות כנגד ישראל.

יצא לכם לאחרונה להתקל בידיעה לא נכונה על ישראל בעקבות המלחמה? אתם מרגישים שאין לכם את הכלים המתאימים להסביר את הנרטיב הישראלי ? גם אתם יכולים לקחת חלק ולשדרג את מערך ההסברה הישראלי.

יוני וקסמן יו"ר ריקושט ואופיר טורס: "אנחנו מאוד שמחים לקחת חלק בפרוייקט החשוב הזה ולהפיץ אותו לכל מי שמטייל בחו"ל, ולא רק משתחררים, אנחנו מבינים שכל הנוסעים שלנו בעקבות המלחמה חייבים כלי הסברתי שיעזור להם בהתמודדות עם השאלות הקשות בחו"ל".

חמ"ל נשות גבעת אבני. יחצ,
חמ"ל נשות גבעת אבני/יחצ

חמש נשים מאזור גבעת אבני התארגנו ביוזמה אישית מיום תחילת מלחמת "חרבות ברזל", והקימו חמ"ל שמטרתו היה לספק ארוחות שבושלו במקצועיות ואהבה עם הרבה מטעמי גורמה ע"י השפים של מלון קיסר פרמייר טבריה שנרתמו בהתנדבות למבצע זה לחיילים בגזרת הצפון. למשימה זו נרתמו גם שפיות מהישוב שהתפנו מעבודתן והשקיעו את כל כולן בחמ"ל, ונהגים עם רכבם הפרטי שחילקו את מנות המזון לחיילים בצפון.

בשבועות הראשונים למלחמה סופקו מדי שבוע כ-2,000 ארוחות לחיילי גולני, צנחנים, הנדסה קרבית ובחילות אחרים, ובהמשך לאחר שצה"ל התארגן יותר בנושא מערך המזון לחיילים , המלון מספק כ-150 ארוחות מדי סוף שבוע.

שף המלון רונן בן הרוש עם צוות עובדי המלון מבשלים מדי סוף השבוע תבשילי בשר, דגים, סלטים, תוספות חלות, ונשות החמ"ל מחלקות את המזון לחיילים מכל הגזרה הצפונית.

נשות החמ"ל גבעת אבני מברכות את עופר שטרית מנכ"ל המלון שהתגייס עם צוות העובדים ברוחב לב ובעיקר בצניעות ומציינים שבמהלך 240 יום מתחילת המלחמה סיפקו למעלה מ-30,000 ארוחות לחיילים בצפון ועוד היד נטויה...

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully