וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים לאן? תכנית הכשרה ראשונה מסוגה בישראל למעצבים ואדריכלים

בין הקושי ביצירת תיק עבודות לבין הפער בין מה שנלמד באקדמיה לפרקטיקה - המעצבים והאדריכלים בישראל שזה עתה סיימו לימודים - מתקשים לפרוש כנפיים בתחום. כעת, תכנית הכשרה ראשונה מסוגה בישראל תעניק ניסיון מעשי

סטודיו XSME - עיצוב שרון קופן ונועה קליין. אריאל מדינה,
סטודיו XSME - עיצוב שרון קופן ונועה קליין/אריאל מדינה

תכנית ההכשרה נועדה להעניק ניסיון מקצועי ופרקטי למעצבים\אדריכלים, תוך עבודה על פרויקטים בליווי הדרכה צמודה. התכנית מתנהלת בקבוצות קטנות עם דגש על פרויקטים אמיתיים.

מאחורי התכנית הנקראת ,XS.MEעומד סטודיו XS - שבאמתחתו תכנון ועיצוב של אלפי יחידות דיור ופרויקטים, הן עבור לקוחות פרטים והן עבור בנייני מגורים ומבני ציבור- תוך שימוש במדד הקומפקטיות ושיתוף פעולה עם חברות הבנייה הגדולות בישראל. בראש הסטודיו עומדים רוני אביצור אדריכלית, מרצה לאדריכלות בטכניון ועופר רוסמן אדריכל מומחה למגורים עירוניים.

סטודיו XSME - עיצוב רינת כהן ותמר לוינסון. אריאל מדינה,
סטודיו XSME - עיצוב רינת כהן ותמר לוינסון/אריאל מדינה

"ההכשרה ב-XS.ME היא רוחבית," מתארת בר אילוטוביץ, מנהלת התכנית. "כל מעצב שלוקח חלק בתכנית מקבל פרויקט שאותו הוא מנהל. לאורך כל השלבים נמצאת גם מעצבת ותיקה מהסטודיו המספקת ליווי, הדרכה ובקרת איכות. כך אנחנו דואגים להכשרה המקצועית ביותר ושומרים על הרמה הגבוהה של הפרויקטים שיוצאים מהסטודיו."

לצד הרצון להעניק הזדמנות מקצועית, התכנית נוצרה בשאיפה להפצת האג'נדה הקומפקטית כאורח חיים, עירוניות, מקומיות, מינימליזם, כמו גם הנגשה של מדד הקומפקטיות והטמעתו בפרויקטים. אילוטוביץ' מדגישה כי בסטודיו רואים בפרויקט הזדמנות להשפיע על תפיסת העיצוב ועל הבית הישראלי שנים קדימה ולכן התוכנית פתוחה ומותאמת גם למעצבים בעלי ניסיון שמעוניינים להעשיר את הידע בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטודיו XSME, עיצוב תמר לוינסון. תמר לוינסון,
סטודיו XSME, עיצוב תמר לוינסון/תמר לוינסון

"מאז שהוקם הסטודיו שאפנו להנגיש ולהפיץ את האג'נדה הקומפקטית שלנו הלאה הן לצרכנים והן למעצבים. במשך הזמן צברנו כמות אדירה של ידע, ניסיון ונכונות לחקור כל פרט קטן. כל חומר חדש וטכנולוגיה פורצת דרך שמשרתים את הלקוחות שלנו במשך השנים".

לפרטים נוספים על תכנית ההכשרה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully