וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבי מטבחים נבחרה להיות חברת המטבחים בפרויקט המגורים היוקרתי "זכרון ויצמן" בתל אביב

אביבי מטבחים תהיה ספק של מטבחי היוקרה לפרויקט הכולל שני בנייני בוטיק בכיכר המדינה של החברות תדהר וקיו נדל"ן. היקף העסקה לאביבי מטבחים מוערך בכ- 5 מיליון שקל

אביבי מטבחים. יחצ,
אביבי מטבחים/יחצ

לדברי חיים משען מנכ"ל קבוצת אביבי מטבחים: "זה כבר הפרויקט הרביעי אליו נבחרה אביבי מטבחים בתל אביב באזור היוקרתי של כיכר המדינה. בפרויקט יוקרה מסוג זה אין מקום לפשרות בביצוע ובסטנדרטים והבחירה בנו מעמידה את אביבי מטבחים, חברת מטבחים כחול-לבן, בשורה אחת יחד עם חברות המטבחים היוקרתיות והמובילות בעולם."

פרויקט זכרון ויצמן, של תדהר וקיו נדל"ן בין הרחובות ויצמן וזכרון יעקב, ממוקם בצפון הישן של תל אביב במרחק הליכה מכיכר המדינה וכולל שני בנייני בוטיק יוקרתיים עם 86 דירות, על שטח של 2 דונה וחניון תת קרקעי, זאת להוסיף על מיקומו המושלם, הופכים את הפרויקט למבוקש במיוחד.

קבוצת אביבי מטבחים, חברת המטבחים הישראלית המובילה בישראל כבר מעל לחמישה עשורים, מייצרת מטבחים ומעודדת תעשייה ישראלית כחול-לבן, במפעלים ומרכזים לוגיסטים בארץ, המייצגים את האני מאמין הירוק של החברה, בטכנולוגיה מתקדמת, לפי התקנים המחמירים ותוך קידום האג'נדה לקידום תעשיה ישראלית כחול-לבן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לענת בר לב יוניצמן, משנה מנכ"ל ומנהלת תיק אביבי מטבחים במשרדי או אליי 24 שעות ביממה. בברכה, רן רהב - מנהל יחסי ציבור "אביבי מטבחים".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully