וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר הטהרה: לשטוף את האינטנסיביות של היום

חדר הרחצה משמש עבורנו כחדר טהרה. איך מתכננים אותו בצורה מושכלת והרמונית?

קולקציית חיפויים LAMINAM. יחצ,
קולקציית חיפויים LAMINAM/יחצ

בפרט בשנים האחרונות חדר הרחצה משמש עבורנו כחדר טהרה - כמקום האולטימטיבי לשטוף מעלינו את היום האינטנסיבי והמאתגר שצלחנו ולהיטען באנרגיות מחודשות. ככזה, עלינו לתכנן אותו בצורה מושכלת כחלל נעים והרמוני במיוחד.

"הנטייה הבולטת בחדרי הרחצה לשנת 2024 היא לעבוד עם ריצוף ומשטחי חיפוי כמה שיותר ניטרליים בצבעוניותם וכמה שיותר גדולים, על מנת להסוות ככל הניתן את הפוגות והחיבורים וכך לייצר מצע נעים והמשכי", מסבירה גל נרדי, סמנכ"לית השיווק של LAMINAM ישראל, "הגוונים הבהירים וצבעי האדמה נתפסים כאולטימטיביים עבורם. כך למשל השמנת, ה-egg shell (קליפת ביצה), אגוז, טרקוטה וגווני החול. הרציונל הוא לעבוד עם מרקמים בנראות טבעית והנטייה היא לחקות טקסטורות ששאולות מעולם הטבע, גם כשמדובר במוצרים תעשייתיים. כך למשל משטחים שהטקסטורה שעליהם שואבת השראתה מטיפות הגשם או משטחים מחורצים ומסורקים שמדמים בדיוק רב טיח ובדים טבעיים. אותו מראה מסורק מבטל כמעט לחלוטין את הפוגות שלרוב מאוד נוכחות בחיבורים שבין האריחים. יתרה מכך, העובדה שכיום ניתן לעבוד עם משטחים מדוקקים וגדולים במיוחד (במידות של 1/3 מטרים) תורמת מאוד למראה האואזיס הפרטי, גם כשמדובר בחדר רחצה שממוקם בלב דירה אורבנית לחלוטין".

קולקציית חיפויים LAMINAM. יחצ,
קולקציית חיפויים LAMINAM/יחצ
חלל רחצה עם משטחי LAMINAM. יחצ,
חלל רחצה עם משטחי LAMINAM/יחצ
גל נרדי, סמנכלית שיווק LAMINAM ישראל. כפיר זיו,
גל נרדי, סמנכלית שיווק LAMINAM ישראל/כפיר זיו

בתוך כך, נרדי מזכירה את סדרת החיפויים החדשה twO שהשיקה LAMINAM לאחרונה ונתפסת כאולטימטיבית לשימוש בחללים הרטובים: "מדובר במשטחים הדקיקים והגמישים בעולם, שעוביים כ- 2 מ"מ בלבד, שמיוצרים בטכנולוגיה ירוקה. ככאלה, ניתן ליישם אותם בשלל דרכים על קירות ופרטי נגרות וריהוט כשהמטרה היא ליצור מקסימום אפקט ובמינימום שימוש בחומר. כך, ניתן לייצר חלל רחצה שקט ועוטף שנקרא כמקשה הומוגנית אחת, כשהמעטפת וארון האמבט מחופים בחומר זהה לחלוטין".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully