וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאמינו או לא, אתם צריכים מקדם הגנה גם בבית

מעבדות היקארי מציגות: מקדם הגנה חדשני שמגן על העור גם בתוך הבית

מקדם הגנה 50SPF עם מסנני קרינה UVA, UVB, קרינה כחולה וחומרים פעילים מבית מעבדות היקארי, 130 שקל, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, www.Hikari.co.il. מעבדות היקארי,
מקדם הגנה 50SPF עם מסנני קרינה UVA, UVB, קרינה כחולה וחומרים פעילים מבית מעבדות היקארי, 130 שקל, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, www.Hikari.co.il/מעבדות היקארי

מותג הקוסמטיקה המקצועית הישראלי בינלאומי מעבדות היקארי מציג את SUNBLOCK, מקדם הגנה עוצמתי SPF50 המכיל מסנני קרינה חדשניים, אשר לא רק מספקים הגנה רחבה מפני קרני השמש המזיקות, אלא יעיל בנוסף בחסימת קרינה כחולה שמקורה במכשירים אלקטרוניים ומסכים הנמצאת גם בין כותלי הבית.

התכשיר מסנן ביעילות את קרני ה- UVA ו- UVB על פי התקן הבריטי המחמיר ובדרגה של 4 כוכבים. בין המסננים הרבים שבו נמצא מסנן קרינת UVA חדשני, הסופג את הקרינה וממיר אותה לחום לא מזיק ומספק הגנה לאורך זמן. עוד בין יתרונותיו על פני מקדמי הגנה אחרים בשוק, יעיל ביותר גם בהגנה על העור מפני קרינה כחולה הנפלטת ממסכים בעת ישיבה ממושכת מול מסך המחשב או הטלפון הנייד לדוגמא בשעות העבודה והפנאי, אשר הוכחה מחקרית כחודרת לשכבות העמוקות של העור, פוגעת במבנה התאים, מזרזת תהליכי הזדקנות וגורמת לפיגמנטציה.

מעבר למסננים, מכיל מקדם ההגנה גם חומרים פעילים איכותיים רבים הפועלים לשימור הלחות בתוך העור ובכך מונעים את התייבשותו, וכן מאפשרים שהייה ארוכה בשמש ללא חשש לנזקי שמש כגון פיגמנטציה, קמטים והתייבשות. בין אלו חומצה היאלורונית הסופחת אליה נוזלים מהסביבה ומתפקדת כמחסום המונע בריחת לחות. סובליסקין, קומפלקס ייחודי המונע הופעתם של קמטים וקמטוטים ומשפר את מוצקות העור על ידי כך שמאפשר ייצור טבעי של מולקולות מים ושומר על מאגרי מים זמינים המזרימים באופן רציף ובלתי פוסק. עוד מכיל קומפלקס אצות אדומות שמקורן ביפן המספקות הגנה ביולוגית לכל שכבות העור מפני רדיקלים חופשיים והשפעות אקלים אגרסיביות. הקרם בעל מרקם נעים הנספג בקלות ובמהירות מבלי להשאיר סימנים לבנים וניחוח עדין. מתאים לשימוש גם באזורים רגישים כגון העיניים, המחשוף והשפתיים. המחיר: 130 שקלים ל- 60 מ"ל.

מעבדות היקארי - להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • מקדם הגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully