וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת הבינלאומית לעיצוב הבית MINI GOOD פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות

הסניף החדש משתרע על שטח של 80 מטר, בקומה הראשונה של הקניון, מציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים, פרקטיים וייוחודיים לעיצוב הבית, מוצרי פנאי, פתרונות אחסון, צעצועים, משחקים, מוצרי אמבט, בובות, מתנות, כלי בית ועוד

חנות MINI GOOD. יחצ,
חנות MINI GOOD/יחצ

רשת החנויות היפנית MINI GOOD פותחת בימים אלו סניף דגל בקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנעמדת בכחצי מיליון שקל.

הסניף החדש משתרע על שטח של 80 מטר, בקומה הראשונה של הקניון, מציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים, פרקטיים וייוחודיים לעיצוב הבית, מוצרי פנאי, פתרונות אחסון, צעצועים, משחקים, מוצרי אמבט, בובות, מתנות, כלי בית ועוד.

יהודה אורן מנכ"ל קניון עופר רחובות מסר:"אנו שמחים על הגעתה של מיני-גוד לקניון, החנות החדשה מוסיפה חווית קנייה אחרת המשלבת מגוון רחב וייחודי, במחירים לכל כיס. לדבריו: "החנות החדשה מציעה תמהיל מגוון הפונה ללקוחות רבים, בכל הגילאים, מילדים המחפשים את המשחקים והצעצועים העדכניים ביותר ועד למבוגרים המחפשים מוצרים מעוצבים ומיוחדים לבית".

MINI GOOD רשת חנויות בפריסה ארצית המונה 25 חנויות בארץ. בחנויות הרשת ניתן למצוא מגוון פריטים לעיצוב הבית, עם סטייל ונוחות ומחירים נוחים לכל כיס. כל המוצרים בחנות בעלי איכות גבוהה ומציעה מפתרונות אחסון, צעצועים, משחקים, מוצרי אמבט ובישום לבית, מזוודות, מוצרי ניקוי ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully