וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע דווקא הצבע הירוק השתלט על עיצוב הבית?

מרווה, דשא, ליים, זית או תפוח - איזה ירוק אתם? הצבע הירוק הפך לטרנד בעיצוב הבית

נירלט ירוק אמרלד. יחצ,
נירלט ירוק אמרלד/יחצ

השימוש בגוונים ירוקים וטבעיים בבית התגלה כטרנד רב עוצמה. עיצוב בגווני ירוק הוא לא רק יפה אלא גם יוצר אווירה רגועה ומרגיעה בתוך הבית.


לדברי שרון פרגר לשם מנהלת קשרי אדריכלים בחברת הצבע נירלט:" הירוק מסמל את הכמיהה לטבע. עצים וצמחיה בטבע מסמלים חיים חדשים, פריחה, צמיחה, בריאות, רוגע, רעננות, תקווה ואקולוגיה. מכאן ההשלכה המרגיעה והמעודדת של הצבע הירוק על בני האדם. הגוון הירוק משמש השראה לאנשים בלב הכרך האורבני שמחפשים דרך להתמלא באנרגיה, חמצן, ותחושת התחדשות ומרחבים. הוא מקנה תחושות חיוביות ומסמל התחלות חדשות, איכות חיים ואורח חיים בריא ומכאן הצורך להקיף עצמנו בירוק גם בחיי היום יום בבית ובמשרד".

נירלט ירוק מרווה. יחצ,
נירלט ירוק מרווה/יחצ

העיצוב הביופילי מאמץ את הטבע והחוץ ומשתמש בהדפסים, מרקמים ופלטות צבעים שמקורם מן הטבע. הגוונים השולטים בעיצוב הביופילי הם גוונים מן הטבע כגון ירוקים עסיסיים וחומים אדמתיים, לצד כחולים רגועים וגווני עץ ואבן חמים ויציבים. כל אלה מוסיפים שלווה ורוגע לבית והופכים אותו לנעים יותר.

הירוק עומד כעדות ליופיו של הטבע וליכולתו הבלתי מוגבלת לצמיחה והתחדשות. חשיבותו בעיצוב הבית אינה מוגזמת, שכן הוא מכניס את מהות החוץ היישר אל ליבם של חללי המגורים. הגמישות והמגוון של הירוק מאפשרים לו להשתלב בהרמוניה עם ערכות עיצוב שונות, מהמינימליסטי ועד הבוהמי, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית בכל בית.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
נירלט ירוק תפוח. יחצ,
נירלט ירוק תפוח/יחצ
רב בריח. מיכה לובטון,
רב בריח/מיכה לובטון

ישנן דרכים רבות לשלב צבע ירוק בבית. ניתן להשתמש בו על קירות, רהיטים, אביזרים ועוד. גוונים שונים של ירוק יכולים ליצור אפקטים שונים. ירוק כהה יכול ליצור תחושה של חמימות ועומק, בעוד ירוק בהיר יכול ליצור תחושה רעננה ואנרגטית של מרחב ואור.

כרית נוי של עצמל'ה 79 שקלים, להשיג בסניפים ובאתר. יחצ,
כרית נוי של עצמל'ה 79 שקלים, להשיג בסניפים ובאתר/יחצ

בכל הנוגע לבחירת צבעי קירות בגוונים ירוקים וטבעיים, האפשרויות הן אינסופיות. מירוקים רכים של מרווה ועד לגווני הזית העמוקים. בין אם זה ירוק של יער טרופי שופע או ירוק ליים רענן וחיוני, יש גוון ירוק שיתאים לכל סגנון עיצוב והעדפה תוך כדי חיבור הרמוני לעולם הטבע בתוך חללי המגורים
.

  • עוד באותו נושא:
  • ירוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully