וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפוץ לייט: דווקא רענון נקודתי יכול לעשות הבדל עצום

יותר ויותר ישראלים מגלים שריענון נקודתי ושדרוג חלקי של אלמנטים ופריטים יכול בהחלט לעשות את העבודה ולהשוות לבית מראה אוורירי, מרענן ועכשווי. כך שתדרגו את הבית ביעילות

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

יותר ויותר ישראלים מגלים שריענון נקודתי ושדרוג חלקי של אלמנטים ופריטים יכול בהחלט לעשות את העבודה ולהשוות לבית מראה אוורירי, מרענן ועכשווי. דווקא עכשיו במיוחד עכשיו, חשוב לשדרג את הבית, לתת לו מגע של קסם שיהפוך את החלל החשוב ביותר לקוזי, מפנק וכזה שנרצה לשהות בו.

בעיני רבים שיפוצים שווי ערך לכאב ראש. ללכלוך, הרבה אבק, עלויות כבדות משקל, זמן ממושך של בלאגן ועוד ועוד. מעצבות סטודיו טולה טל גל וליאת קדם מסבירות שאפשר גם אחרת. להקפיץ את החלל, לגרום לנו מעט אופטימיות, ובעיקר לחדש גם את הנפש. כן, כן - RESTART, אבל איכותי, מדויק ומהיר.

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

צבע צבע ועוד צבע

"נתחיל עם הצביעה", אומרת גל, "צבע הוא קסם, תוך יום-יומיים של עבודה, השינוי מתחולל בחלל. צבע מפיח חיים. כמי שמאוד אוהבת צבע ומאמינה בכוחו, אני דוגלת בצביעת הבית כולו בבסיס לבן חם, כדי להימנע מתחושה של דירת קבלן, ובהתאם לרמת התעוזה והאהבה של בני המשפחה לצבע, אנו בוחרות קירות כוח בכל חלל, הציבורי והפרטי כאחד ושם מכניסות מגע של צבע דומיננטי ומקפיץ".

עוד מסבירה גל: "בכל חלל אנו בוחרות עבור קיר אחד גוון יחיד ומיוחד. בחלל הציבורי, אפשר לעשות זאת בקיר פינת האוכל או קיר גב ספה. אנחנו דוגלות מעבר לצביעה לעשות שימוש בקיר עם טקסטורות, פרטי אמנות, שיהפכו את הקיר לתלת ממדי".

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

מטבח ופרקט

חדד מסבירה: "המטבח הוא אחד החללים החשובים והבולטים בבית. החלפת החזיתות מהווה אופציה נפלאה לשלב חומרי גמר נוספי. אלטרנטיבה נפלאה ולא ממש יקרה לשדרוג. בטח ובטח כאשר החלפת המטבח כולו היא עניין של 50K ומעלה. החלפת החזיתות היא פתרון מצויין, כל עוד הפרזול הקיים תקין ואיכותי. המטבח יקבל בוסט מרענן ונפלא ויקרין על החלל הציבורי כולו. ההחלפה נעשית על ידי נגר, אין לכלוך ואין בלאגן, בפועל החזיתות מוחלפות כאשר החדשות מוכנות. עניין של כמה ימי עבודה".

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

תאורה

גל אומרת כי: "התכשיט של הבית. עם תקציב לא גבוה ומוגדר מראש אפשר להאיר את הבית, להתמקד במוקדים חשובים שאנו רוצים לתת להם במה ובכוחה של התאורה גם להסתיר מה שאנו רוצים פחות להבליט. ראשית נבחר תאורה טכנית למרבית החללים ונשלב נגיעות של תאורה דקורטיבית, כמו בפינת קריאה, פינת אוכל, חדרי ילדים והורים, שירותי אורחים, ונקודות מיוחדות בבית".

טל גל וליאת חדד סטודיו טולה. מאור מויאל,
טל גל וליאת חדד סטודיו טולה/מאור מויאל

רהיטים

לדברי חדד, "לא חייבים להחליף ספה, פינת אוכל או ריהוט מסיבי. ליקוט נכון ומדויק של אלמנטים שונים, ואף אקססוריס, יספקו מראה חדש לבית. שטיח, הדום, שולחן צד, שולחן קפה, כריות נוי, בהחלט יעשו את העבודה. לא צריך להשתגע. תבחנו היטב את הריהוטים הקיימים, אין ספק שחלקם איכותיים וטובים לשימוש. בשוק יש הרבה מאוד היצע של חנויות, מבצעים, אאוטלטים, בוטיקים, שיקפיצו את החלל. זאת ועוד, לפעמים PIECE אחד איכותי ויוצא דופן".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully