וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג המים מתקרב: חדרי הרחצה זוכים למקום של כבוד

בעבר הישראלים לא ייחסו להם חשיבות. עכשיו העסק מתחיל להשתנות

עיצוב ותכנון חגית מוניץ. עמית גושר,
עיצוב ותכנון חגית מוניץ/עמית גושר

אחד השינויים הבולטים בעולם העיצוב בשנים האחרונות, הוא היחס שלנו לחדרי רחצה. בעבר חדרי הרחצה היו נחשבים לחדרים מאוד פונקציונאליים. למעט שימוש בטקסטורות ובצבעים שונים או פריטי נגרות מעוצבים קלות, לא היה מורגש שיח רב סביב הנושא ומרבית הלקוחות לא ייחסו לו חשיבות רבה. אלא שבשנים האחרונות, הטרנד שהחל בבתי המלון הבוטיקיים כבש את הבתים שלנו וחדרי הרחצה זכו למקום של כבוד. רגע לפני שבועות, הלוא הוא חג המים, הצצה למגמות והשינויים שחלו באחד החדרים הכי מושקעים בבית הישראלי.

"חדר הרחצה הוא המקום שבו אנחנו מסיימים את יומנו", מסבירה עדי לביא, סמנכ"לית השיווק של MODY. "הוא צריך להיות מזמין, חמים ורך ולהשרות עלינו אווירה נעימה ושלווה. אנחנו רוצים לחזור לחדר מפנק ומעוצב, לגלות ולהיזכר בתחושת הספא של מלונות הבוטיק ובעיקר להתנתק משגרת היומיום".

mody  מגמה צבעי אדמה. יחצ,
mody מגמה צבעי אדמה/יחצ

"בשנים האחרונות מורגש שינוי משמעותי בתחום. המגמה התחזקה עוד יותר בתקופת הקורונה ומאז הקהל הישראלי צמא לחידושים ורואה בחדר הרחצה אחד החללים החשובים בבית. לא בכדי הוא משקיע בו. ההשקעה באה לידי ביטוי גם מצד המותגים החשובים בעולם אשר משיקים קולקציות מרהיבות המיועדות לחדרי רחצה, לצד חומרים חדשים וטכנולוגיות מתקדמות" מסבירה לביא.

כחלק מהתפתחות העיצוב בתחום חדרי הרחצה, בוחרים ישראלים רבים לכלול את חדר הרחצה כחלק מאופן ספייס המשולב בסוויטת מגורים, דבר שמשפיע עוד יותר על העיצוב והופך אותו למסקרן ומעניין במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

תכנון ועיצוב: רון שפיגל, "שפיגל אדריכלים": "הבית באלכסון" ברמת-גן, 360 מ"ר

שפיגל אדריכלים. אלעד גונן,
שפיגל אדריכלים/אלעד גונן
שפיגל אדריכלים. אלעד גונן,
שפיגל אדריכלים/אלעד גונן

"חדר רחצה ייחודי המעוצב בסגנון ספא ומשתלב באופן מושלם עם הקו העיצובי של הבית ועם ההשקעה הרבה בכל פרט בו. חדר הרחצה נמצא כחלק מ-OPEN SPACE של סוויטת המגורים ושומר על אותו סגנון עיצובי של היחידה כולה. חדר הרחצה מעוצב עם חיפויים גדולים על הקירות והרצפה, תקרת הבטון של החדר ממשיכה אליו ובחרנו באמבטיית פרי סטנדינג להשלמת המראה".

תכנון ועיצוב: שירלי דן: טוסקנה בשרון, 700 מ"ר

תכנון עיצוב ואדריכלות- שירלי דן. שי אדם,
תכנון עיצוב ואדריכלות- שירלי דן/שי אדם
תכנון עיצוב ואדריכלות- שירלי דן. שי אדם,
תכנון עיצוב ואדריכלות- שירלי דן/שי אדם

חדר הרחצה הינו חלק מסוויטת הורים שעוצבה כולה בסגנון של סוויטה במלון בוטיק יוקרתי, וגם היא מפנקת מאוד. בחרתי לעצב אותה עם פלטות שיש מהרצפה, לקירות ולתקרה בסגנון מאוד אלגנטי, בשילוב של אמבטיה עומדת וטוש רחב במיוחד, וכן שני כיורים.

תכנון, עיצוב פנים והום סטיילינג: חגית מוניץ. חיפויים וסניטציה MODY: דירה ביפו, 90 מ"ר

עיצוב ותכנון חגית מוניץ, חיפויים וסניטריה MODY. עמית גושר,
עיצוב ותכנון חגית מוניץ, חיפויים וסניטריה MODY/עמית גושר
עיצוב ותכנון חגית מוניץ, חיפויים וסניטריה MODY. עמית גושר,
עיצוב ותכנון חגית מוניץ, חיפויים וסניטריה MODY/עמית גושר

חדר השינה תוכנן כך שיהיה בו מקום מכובד לחדר רחצה עם מקלחון זוגי ולארונות בגדים ואחסון רב, לכן הוחלט שקירות חדר הרחצה יהיו שקופים מה שיתרום לתחושת חלל מרווח ונעים יותר. לחדר הרחצה נבחרו ב MODY אריחים בהירים בגוון ירוק בגודל 5*25 וכיור נירוסטה. המשלימים את המראה הקליל והמינימליסטי.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully