וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על הכדור בבית: המוצרים שיעזרו לכם לשמור על איכות הסביבה

לכבוד יום איכות הסביבה הבינלאומי, אלו חלק מהמוצרים שיעזרו לנו לשמור על כדור הארץ - גם בבית שלנו

כדור הארץ. NASA, GettyImages
כדור הארץ/GettyImages, NASA

ב-5.6 יציינו ברחבי העולם את יום איכות הסביבה הבינלאומי וכמדי שנה, השיח בנושא משבר האקלים הופך למדובר וחשוב. יחד עם זאת, שנת 2024 ורבים עדיין נוטים לחשוב שנקיטת פעולות פשוטות שמסייעות לשמירה על הסביבה, הן מסובכות ומסורבלות אבל האמת היא, שהשינוי מתחיל בהדרגה ובפרטים הקטנים, בתוך הבית שלנו. אז איך נוכל לסייע לשמירה על כדור הארץ? קבלו את המוצרים לבית שיעזרו לכם לשמור על הסביבה.

טכנולוגיית SaveWater של Beko

Beko. יחצ,
Beko/יחצ

טכנולוגיית SaveWater של Beko

מכונת כביסה ומייבש Beko. יחצ,
מכונת כביסה ומייבש Beko/יחצ

מותג מוצרי החשמל לבית Beko מתמחה בטכנולוגיית SaveWater המתקדמת, הנמצאת במדיח הכלים, מכונת הכביסה ומייבש הכביסה -למעשה, בכל המוצרים שאנחנו עושים בהם שימוש באופן יומיומי. הטכנולוגיה הזו פותחה כדי להתמודד עם פסולת מים ביתית ועדיין לספק ניקוי מושלם, תוך סיוע למשקי בית להשתמש במים בצורה יעילה יותר.

אותה הטכנולוגיה במדיח הכלים למשל, חוסכת את מי השטיפה האחרונים במחזור כדי להשתמש בהם בתחילת השטיפה הבאה. מדיח סטנדרטי משתמש ב- 9.5 ליטרים בממוצע אבל עם הטכנולוגיה החדשה המדיח משתמש רק ב- 6.9 ליטרים כך שבכל הדחה נחסכים 2.6 ליטרים מים. זה ממש משמעותי.

במכונת הכביסה ובמייבש הכביסה הטכנולוגיה פועלת בצורה כזו של מיקסום המים. באמצעות הנחת המייבש על גבי או לצד מכונת הכביסה, המייבש אוסף את המים שמצטברים מהייבוש ומשתמש בהם בכביסה הבאה. גאוני לא ?

מקרר BioCycle

בנוסף לטכנולוגיית חיסכון במים, המותג Beko הצליח לייצר מקרר שבנוי מרכיבים עמידים מפלסטיק ביולוגי כמו מגשי ביצים העשויים מעודפי קליפות ביצים וביופלסטיק. שני מגשי הביצים בכל מקרר מכילים פסולת העשויה מקליפות של חמש ביצים ופס האיטום של הדלת מכיל 25% חומרים ביולוגיים כמו, שמן סויה. בנוסף, מכסה המאוורר עשוי כולו ממקורות בני קיימא כגון, עמילן תירס או קנה סוכר.

מטהר אוויר של שיאומי

מטהר אוויר חכם. שיאומי,
מטהר אוויר חכם/שיאומי

סוגיית איכות האוויר והסביבה הפכה לנושא מרכזי בחיים שלנו בשנים האחרונות, בעיקר עקב התפשטות מגפת הקורונה ב-2020 והמודעות הגוברת לסכנות שבזיהום ולכן יותר ויותר חברות ויצרניות מפתחות מידי שנה מערכות וטכנולוגיות מתקדמות לטיהור האוויר. כך למשל עשתה חברת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, עם מטהר האוויר החכם של המותג שיאומי, דגם Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact - מכשיר קומפקטי, מתקדם ומעוצב לטיהור האוויר בחדרי מגורים ומשרדים. השימוש במכשיר לוכד כ- 99.97% מהחלקיקים החל מגודל 0.3 מיקרון ומשמיד מזהמי אוויר נפוצים ביעילות

ביניהם: אבקנים, עשן, אבק, אפר וריחות לא נעימים. בעל הסכמה לתקן TUV RHEINLAND לטיפול באלרגיות ולשמירה על בריאות מערכת הנשימה של ילדים ותינוקות. מטהר האוויר יעיל ונוח לשימוש, בעל מנוע DC עוצמתי ובעל פעולה שקטה במיוחד. המטהר מאובזר בצג ולחצני מגע המציגים חיווי צבעוני למדד איכות אוויר, מחוון WIFI, בהירות מסך ולחצנים (3 רמות),ולחצן מצבים ל- 3 מצבי עבודה: ידני , מועדף ומצב שינה. ניתן להפעלה ותפעול מרחוק באמצעות יישומון Mi Home ותמיכה בהפעלה קולית עם אמזון Alexa® ו- Google Assistant®

מחיר המטהר: 649 שקל, ניתן להשיג באתר או בסניפי רשת חנויות שיאומי.

צבע סופרקריל ECO של טמבור

סופרקריל אקו של טמבור. מיכה לובטון,
סופרקריל אקו של טמבור/מיכה לובטון

חברת הצבע וחומרי הגמר בניה הגדולה בישראל, טמבור, מציגה את סופרקריל ECO - צבע ראשון מסוגו שאינו מכיל VOC (תרכובות אורגניות נדיפות). המוצר מספק מענה יחיד מסוגו הן לבעל המקצוע שצובע ומשתמש בצבע בתדירות גבוהה והן לבני הבית. סופרקריל ECO יכול להיות מגוון עם כל אחד מגווני הצבע השונים ממניפות הצבעים של טמבור. בטמבור מדגישים כי גם אריזת הסדרה החדשה מכילה למעלה מ-30% פלסטיק ממוחזר, וייצור הצבע מתקיים במפעל הצבע של החברה בעכו, אשר פועל על בסיס עקרונות הבנייה הירוקה, תוך הפחתה מקסימלית של השפעותיו על הסביבה ובנוסף נושא את התקן 14001 לניהול סביבתי.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully