וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותאם לסדרי העולם: המשרדים החדשים של קייטו נטוורקס

17,000 מ"ר, אולפן הקלטות, עיצוב מהפכני ואווירה אחרת. הכירו את המשרדים החדשים של החברה שמספקת פתרונות למומחי IT

משרדי קייטו נטוורקס. יפעת יוגב,
משרדי קייטו נטוורקס/יפעת יוגב

קייטו נטוורקס (Cato Networks), ספקית פלטפורמת ה- Single-vendor SASE (סאסי מספק יחיד) המובילה בעולם, חנכה היום מטה ארגוני חדש בשכונת שרונה. המטה החדש משתרע על פני 17,000 מ"ר, יותר מפי 3 מהמטה הקודם. העובדים של קייטו ייהנו משלל מתקנים, ביניהם אולפן הקלטות, אודיטוריום, חדר כושר מאובזר, סטודיו ליוגה, ולמעלה מ-1000 עמדות עבודה.

כל עובדי קייטו ייהנו מארוחת בוקר המוגשת על ידי R2M של רותי ברודו מדי יום. הקפיטריות והמטבחונים יהיו מלאים בפינוקים וחומרי גלם טריים 24/7.

"בקייטו אנחנו מחויבים לרווחה ולחוויה של העובדים שלנו", אומרת זהורית מולשנסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש בקייטו. "המחויבות הזו באה לידי ביטוי בכל מה שאנו עושים, החל מתכנון המשרדים, דרך אורח חיים בריא ועד לסביבת עבודה אישית הכוללת כיסאות ושולחנות ארגונומיים. כל אלה נועדו לאפשר נוחות מירבית, פרודוקטיביות, שיתוף פעולה והפרייה הדדית".

מימין לשמאל: ברוריה קורמן, ישי אונגר, שחר אור, מישה פק, רחלי נוימן. יפעת יוגב,
מימין לשמאל: ברוריה קורמן, ישי אונגר, שחר אור, מישה פק, רחלי נוימן/יפעת יוגב
מימין לשמאל: ישי אונגר, ברוריה קורמן, רחלי נוימן, מישה פק. יפעת יוגב,
מימין לשמאל: ישי אונגר, ברוריה קורמן, רחלי נוימן, מישה פק/יפעת יוגב

קייטו מובילה את מהפכת ה- SASE, ומאפשרת למומחי IT להגיב במהירות לדרישות העסקיות של הארגון. החברה נהנתה מצמיחה של 59% בהכנסותיה בשנת 2023, עם יותר מ-2400 לקוחות ארגוניים, כולל קרלסברג, ו- קבוצת המירוץ של פורשה בפורמולה E.

קייטו מעסיקה למעלה מ-1000 עובדים ברחבי העולם. בישראל לבדה, מספר העובדים גדל בשנה האחרונה ביותר מ- 100, ל- 535 עובדים.

מרחב העבודה החדש הוא שיתופי ומודרני. המשרדים החדשים משתרעים על פני שש קומות בבניין "לנדמרק תל אביב" היוקרתי וכוללים אטריום איקוני שמחבר בין שני אגפי המשרדים, ובו גשר רחב המשמש חלל פתוח ונגיש לעובדי קייטו, שם הם יכולים להיפגש, לדבר ולנוח. בנוסף לאטריום, שני האגפים כוללים קירות זכוכית חיצוניים שמאירים את חללי עבודה באור טבעי ומציגים נוף לתל אביב ולים.

מימין לשמאל: שירי עמית, דליה אדרת, דניאל בלייכמן. יפעת יוגב,
מימין לשמאל: שירי עמית, דליה אדרת, דניאל בלייכמן/יפעת יוגב
משרדי קייטו נטוורקס. יפעת יוגב,
משרדי קייטו נטוורקס/יפעת יוגב

קיימות נמצאת בלב פלטפורמת ה- SASE של קייטו ונמצאת גם בליבה של לנדמרק תל אביב. בין היתר, המבנה משלב חזיתות Double Skin Facade) DSF) עם תריסים פנימיים, זיגוג עם מקדם העברת חום נמוך ושקיפות גבוהה (שמאפשרת כניסת אור יום), ומד זרימת אוויר ששולט בכמות האוויר שנכנסת לבניין. מתוכננת גם חנייה לרכבים חשמליים ול-350 זוגות אופניים.

המותג של קייטו משתקף גם בעיצוב המשרדים החדשים, החל מהאלגנטיות והקיימות ועד לשמות חדרי הישיבות ואזורי הפגישות. אלה נקראים על שם מיקומי ה- Cato Points of Presence) PoPs) ברחבי העולם, שהם חלק אינטגרלי מהמוצר של קייטו, ה- Cato SASE Cloud Platform.

"מצוינות, הכלה ושותפות. אלו המילים המאפיינות את האנשים והתרבות הארגונית שלנו, והן גם מתארות את המהות של המטה הגלובאלי החדש שלנו", אמר שלמה קרמר, מנכ"ל ומייסד שותף של קייטו נטוורקס. "בקייטו, אנו בונים את חברת אבטחת ה-IT של הדור הבא. החלל החדש שלנו נועד לספק לעובדים את כל התנאים שהם צריכים כדי שנוכל להגשים יחד את השאיפה הזאת."

מימין לשמאל: זהורית מולשנסקי, שירי עמית, גל בלושטיין, דליה אדרת, דניאל בלייכמן. יפעת יוגב,
מימין לשמאל: זהורית מולשנסקי, שירי עמית, גל בלושטיין, דליה אדרת, דניאל בלייכמן/יפעת יוגב
משרדי קייטו נטוורקס. יפעת יוגב,
משרדי קייטו נטוורקס/יפעת יוגב

קייטו מספקת את פלטפורמת ה-Single-vendor SASE המובילה בעולם. קייטו יוצרת חווית לקוח נוחה ואלגנטית, ללא המורכבויות, הנוקשות, והסיכונים שהם חלק משירותי אבטחה ותקשורת ארגוניים מסורתיים. באמצעות קייטו, ארגונים יכולים בקלות להחליף תשתיות יקרות, מיושנות ולא גמישות, בארכיטקטורת רשת zero-trust מודרנית המבוססת על SD-WAN ושירותי אבטחה מבוזרים ומבוססי ענן, כדי לתמוך בצורה יעילה ובטוחה בכוח עבודה גלובלי היברידי, ובגישה לאפליקציות קריטיות ומידע עסקי רגיש. עם קייטו, כל ארגון יכול ליהנות מסך היתרונות של SASE ולהתקדם במהירות הנדרשת להצלחה עסקית.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully