וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסים לכוננות אפייה: איך נבחר טאבון לגינה או למרפסת?

שבועות בפתח והאופים שבינינו כבר מפשילים שרוולים. טאבונים ביתיים הפכו לפופולארים מאוד בשנים האחרונות, הם מוסיפים גיוון לאירוח בחג ובשגרה ומאפשרים לאפות פיצות, מאפים ומגוון מאכלים במהירות ובטעמים יחודיים ומקוריים והכל בגינה או במרפסת שלכם. אז איך נבחר?

טאבון Ooni. יחצ,
טאבון Ooni/יחצ

חג השבועות מתקרב. מדובר בחגיגה שלמה של גבינות ומאכלים טריים מן הטבע. בחג הזה כולנו הופכים לאופות ולאופים, גם אם אנחנו חובבנים. רבים מאיתנו גם מחפשים דרכים להעשיר את חוויית הבישול והאירוח, לכן אין כמו טאבון כדי ליצור מאפים עם טעם ייחודי ולהפוך את המפגשים המשפחתיים והחברתיים לבלתי נשכחים.

אם אתם מתכננים להכין פיצות טריות, מאפים או תבשילים מיוחדים לחג השבועות, בחירת טאבון מתאים היא הצעד הראשון להצלחה קולינרית, כך שתוכלו ליהנות מבישול מקצועי ונוח בחוץ גם לאורך כל השנה. אז לפני שאתם קונים טאבון, חשוב להבין מה בדיוק לחפש כדי להבטיח שהוא יהיה מתאים לצרכים שלכם וישרת אתכם לשנים רבות.

הטיפים לבחירת טאבון באדיבות ניין מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוגת Ooni בישראל.

טאבון Ooni. יחצ,
טאבון Ooni/יחצ

הייחודיות של טאבון היא בישול בחום מאד גבוה, בשטח קטן יחסית ועם אש גלויה - וזה יוצר טעמים ייחודיים ומהירות אפייה גבוהה. בזכות הטאבונים הביתיים - מה שהיה פעם זמין רק במסעדות אפשר להכין גם בחצר או במרפסת שלכם. יתרונות אלו, הפכו אותו למוצר ביתי מבוקש מאוד בשנים האחרונות על ידי הישראלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

סוגי טאבונים

  • טאבון עץ: הטאבון הקלאסי הפועל על עצים. זהו טאבון גדול בדר"כ ומקצועי ודורש הכנה מוקדמת וזמן רב לחימום מראש ולתפעול. הוא מעניק טעם אותנטי ומעושן אך דורש יותר מאמץ כדי להפעיל ולתחזק את האש.
  • טאבון גז: טאבון קל לתפעול ונקי יותר. מתחמם במהירות וקל לשליטה בטמפרטורה. זהוהטאבון הבייתי הפופולארי ביותר בעולם ובישראל.
  • טאבון חשמלי: חלק מהטאבונים החשמליים מתאימים גם לשימוש בתוך הבית, או לחלופין במקומות בהם לא ניתן או לא רוצים להשתמש בגז. טאבון חשמלי לרוב קל לתפעול, אך יש לבדוק שאכן מגיע לטמפרטורות גבוהות..
טאבון Ooni. יחצ,
טאבון Ooni/יחצ

עוד טיפים

  • איזה גודל לקנות? תחילה הגדירו את הצרכים שלכם ובדקו את השטח הפנוי שיש לכם, כדי להבטיח שהטאבון יתאים בנוחות מבלי להעמיס על האזור. זכרו לקחת בחשבון מרווח הכרחי סביב המכשיר לבטיחות ואוורור. אם אתם מעוניינים בטאבון שתוכלו גם להוציא לקמפינג או לפיקניק בטבע, מומלץ לרכוש טאבון נייד, עם רגליים מתקפלות, בגודל 12 או 16 אינץ'. עם זאת, יש לדעת שלא כל הטאבונים שגודלם 16 אינץ' הם ניידים, לכן בדקו היטב לפני הרכישה. שימו לב - פתח רחב יקל על הכנסת והוצאת המזון מהטאבון. גודל אבן האפייה ברוב הטאבונים הביתיים נע בין 12 ל-16 אינץ'. טאבון בגודל 16 אינץ' יאפשר להכין פיצות יותר גדולות, וגם ייתן לכם גמישות בהכנת מאכלים נוספים והכנסת כלים מברזל יצוק לטאבון לצורך כך.
  • ודאו שהטאבון בנוי מחומרים איכותיים ועמידים. החומרים מהם מיוצר הטאבון משפיעים על ביצועיו ועמידותו לאורך זמן וכן על בטיחות השימוש בו. טאבונים מגיעים לטמפרטורות גבוהות, כך שתצטרכו את הכלים הנכונים כדי להשתמש בהם בצורה בטוחה ובנוסף לוודא שהטאבון רחוק מהישג ידם של ילדים. חפשו טאבונים הבנויים מחומרים עמידים - מבערים איכותיים, נירוסטה עמידה בפני חלודה, ובעיקר - חומרים המבודדים את החום ביעילות.
  • תקציב. המחיר הוא כמובן פרמטר משמעותי בבחירת טאבון. קבעו תקציב מראש והתמקדו בטאבונים הנמצאים במסגרת התקציב שלכם. זכרו כי לעיתים כדאי להשקיע קצת יותר בטאבון איכותי שישרת אתכם לאורך זמן רב וייתן לכם תוצאות טובות יותר.
  • חוות דעת וביקורות. לפני קנייה, חשוב לקרוא חוות דעת וביקורות של משתמשים אחרים, שאלו חברים או בני משפחה שיש להם טאבון, ונסו לקבל המלצות ממומחים בתחום.
  • ודאו שהטאבון אותו אתם רוכשים מגיע לחום של לפחות 450 מעלות בזמן סביר (עד כ-20-25 דקות).
  • ודאו שאתם קונים טאבון מחברה המציעה שירות לקוחות טוב ואחריות מקיפה. במידה ותצטרכו תיקונים או חלקי חילוף, חשוב שתהיה לכם גישה לתמיכה מקצועית.
  • זכרו שחיבורי גז יש לעשות רק על ידי גורמי מקצוע מוסמכים כגון טכנאי גז.
  • עוד באותו נושא:
  • טאבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully