וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן זה כתם: הטיפים של מירן בוזגלו לכביסה נכונה

מכתמי השוקולד על חולצות הקטנטנים שלנו ועד לכתמי דיו על הבגדים שלנו המבוגרים, אף גיל ואף בגד לא חסינים מפני כתמים. מירן בוזגלו פרזנטורית של חברת טאצ' עם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם להסיר גם את הכתמים העקשנים ביותר

מירן בוזגלו לטאצ'. אור גפן,
מירן בוזגלו לטאצ'/אור גפן

מכתמי השוקולד על חולצות הקטנטנים שלנו ועד לכתמי דיו על הבגדים שלנו המבוגרים, אף גיל וואף בגד לא חסין מפני כתמים. ארוחות חג ואירועים משפחתיים, חגיגות יום הולדת ובילויים עם חברים, פעילות בביה"ס בגן או קורס בלימודים - כל פעולה יומיומית שאנחנו עושים טומנת בחובה פוטנציאל לכתם בבגדים.

אפשר לנקות לא מעט כתמים, ולשם כך אין צורך להצטייד בחומרי כביסה מיוחדים אלא בעיקר בסבלנות. כדי לנקות כתמים לא מספיק להתיז עליהם מסיר כתמים ולהכניס למכונת הכביסה זה תהליך של ממש.

מירן בוזגלו לטאצ'. אור גפן,
מירן בוזגלו לטאצ'/אור גפן

מירן בוזגלו פרזנטורית של חברת טאצ' עם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם להסיר גם את הכתמים העקשנים ביותר.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
  • זמן זה כתם - הזמן הוא ידידו הטוב ביותר של הכתם, וככל שהוא נמצא על הבגד זמן רב יותר הוא מתקבע יותר והופך לקשה להסרה. בשל כך, אם נשפך עליכם משהו אל תדחו את הטיפול ואל תזרקו את הבגד לסל הכביסה, תטפלו בכתם בהקדם האפשרי ואל תאפשרו לו להתקבע בבד
  • עזרה ראשונה - לפני הכל דאגו שיהיו לכם תמיד בתיק וברכב מגבונים להסרת כתמים. זה נכון לכל עונות השנה ולקיץ בפרט. אם ניתז על הבגד רסס של פרי, הספיגו אותו מיד עם מגבון שנועד לטיפול בכתמים. השאירו אותו להתייבש והמשיכו את הטיפול בבית בהתאם להוראות. כבסו את הכביסה המוכתמת בחומר לכביסה שנועד לטיפול בכתמים
  • השרו את הבגד עם הכתם במים קרים - בשלב הראשון מומלץ להשרות את הבגד המוכתם במים קרירים במשך 3/4 שעה . אחר כך הספיגו את הכתם במסיר כתמים והמתינו עוד כשעה.
  • לא לשפשף - הנטייה הראשונית שלנו היא לרוץ ולשפשף את הכתם כדי לנסות ולהסיר אותו מהבגד.
  • ניפוץ מיתוס: דווקא השפשוף עלול להחדיר את הכתם לתוך הבד וגם לגרום לו להתפשט. עדיף לספוג את הכתם בעדינות מספר פעמים, ולהתפנות במהרה לטיפול ראשוני בכתם.
  • לא לערבב מספר חומרים יחד - לפעמים זה נדמה שאם נשים שני חומרים חזקים ננצח את הכתם אבל... שימוש במסיר כתמים שאינו מותאם לבד או ערבוב של סוגים שונים של מסירי כתמים עשוי לגרום לנזק לבגד. ראשית כל צריך לפני השימוש במסיר הכתמים לבדוק שהוא מתאים לסוג הבד ולעשות בדיקה של עמידות הבד בפינה שאינה נראית לעין. וכמובן שאם התחלתם את הטיפול עם מסיר כתמים אחד, המשיכו עם אותו הסוג מכיוון שערבוב של 2 חומרים עלול ליצור תגובות כימיות שיצרו תגובה הפוכה ויפגעו בבגד
  • לסיים את הטיפול בכתם עד תום ורק אז להכניס למכונת הכביסה - חשוב לטפל בכתם ולייבש את הבגד נקודתית לפני ההכנסה למכונת הכביסה.
  • כשאתם מבחינים שהכתם ירד ברובו - כבסו את הבגד במים קרים. הכביסה חיונית כדי להסיר שאריות של הכתם וחומר הניקוי. שימו לב: אם הבד עדיין מוכתם, חום המייבש עלול לקבע אותו. לכן תנו לו להתייבש באוויר.
  • עוד באותו נושא:
  • כביסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully