וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע מכונות כביסה חדשות: הסדרה החדשה של קונסטרוקטה

מכונות הכביסה תוצרת גרמניה ובעלות קיבולת של 9 ק''ג, מציעות מערכות אוטומטיות לטיפול והסרה של כתמים קשים במיוחד, לצד תכניות אקספרס, היגיינה ועוד

מכונת כביסה קונסטרוקטה 9 ק"ג. יחצ,
מכונת כביסה קונסטרוקטה 9 ק"ג/יחצ

BSH, היבואנית הרשמית של המותג קונסטרוקטה, משיקה סדרה חדשה של ארבע מכונות כביסה בקיבולת של 9 ק"ג תוצרת גרמניה, עם תוף גדול ומהירות סחיטה מרבית של 1200-1400 סל"ד. סדרת מכונות הכביסה החדשנית מציעה מגוון טכנולוגיות מתקדמות כמו: מערכת אוטומטית לטיפול והסרה של 4 כתמים קשים במיוחד, תוכניות אקספרס בטווח 15-45 דקות בלבד, תכנית הגיינית להסרה מקסימלית של שאריות סבון לבעלי רגישות ועוד.

מכונות הכביסה החדשות מציעות טכנולוגיות ופיצ'רים מתקדמים, בינהם: מנגנון Reload - הטענה מחדש המאפשר להוסיף או להוציא בגדים גם לאחר שהמכונה החלה. תוכניות QUICK לכביסה מהירה בטווחים של עד 45 דקות, מערכת הסרת כתמים מתקדמת המאפשרת הסרה של 4 סוגי כתמים קשים במיוחד: כתמי דשא, יין, דם ושמן (ללא צורך במסיר כתמים נוסף).

מדובר בסדרת מכונות כביסה מתקדמות וחדשניות הידועות באמינותן ועמידותן לאורך זמן עם דירוג אנרגיה A ומנוע BLDC דיגיטלי חכם וחסכוני, שהינו שקט ועמיד לאורך זמן, סדרת מכונות הכביסה מגיעות עם תוף הכולל תאורה פנימית שיספק לכם חווית ראייה רחבה ונוחה של כל פרטי הכביסה בתוך המכונה.

בימים אלה, קונסטרוקטה מציעה הטבת 3 שנות אחריות, בתוספת 199 שקל על מכונות כביסה, מייבשים ומדיחי כלים. שנתיים אחריות בתוספת 199 שקל בנוסף לשנת אחריות על פי חוק בהתאם לתעודת האחריות. בכפוף לתקנון באתר קונסטרוקטה. התשלום יתבצע אצל חברת השירות 2220*. בנוסף, מכונות הכביסה של קונסטרוקטה מגיעות עם מנוע BLDC , מנוע דיגיטלי חכם, חסכוני ושקט לתוצאות כביסה מעולות ועם אחריות יבואן רשמי של 10 שנים על המנוע, 9 שנים נוספות מוגבלות למנוע בלבד, בנוסף לאחריות למוצר כולו למשך שנה אחת ע"פ דין, ובהתאם לתעודת האחריות.מימוש ההטבה כפוף לביצוע ההתקנה אצל CSB ולתנאים המפורטים בתקנון באתר קונסטרוקטה.

מחיר מומלץ החל מ-4,290 שקל, ניתן להשיג אצל במשווקים המורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully