וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ייחודית למתחם החדש של SOK בראשון לציון

רשת חללי העבודה המשותפים השנייה בגודלה ברוסיה, הרחיבה השנה את פעילותה בישראל ופתחה מתחם חדש בראשון לציון, בפרויקט "מילניה". מבט לתכנון והעיצוב של סטודיו LVN

משרדי SOK. סטודיו LVN,
משרדי SOK/סטודיו LVN

SOK (קיצור של Service. Office. Knowledge), רשת חללי העבודה המשותפים השנייה בגודלה ברוסיה, הרחיבה השנה את פעילותה בישראל ופתחה מתחם חדש בראשון לציון, בפרויקט "מילניה", פרויקט הדגל של "מתחם האלף". המתחם החדש של SOK הינו הסניף השני של החברה בארץ וכן השני שסטודיו LVN מעצב עבורה אחרי המתחם הראשון במגדל נצבא ברחוב המסגר, תל אביב.

הדגש העיצובי שעמד בפני סטודיו LVN היה ליצור חלל עבודה משותף חדשני שנועד לעורר יצירתיות, שיתוף פעולה וחדשנות, זאת כאשר שטח הפרויקט משתרע על פני 6500 מ"ר בין שתי קומות גבוהות (17 ו-18) עם נוף 360 עוצר נשימה.

הפרויקט ממוקם במגדל משרדים יוקרתי בחלקה המערבי של ראשון לציון, קו חזית לים התיכון, בצמוד לאזורי מגורים מהמעמד הבינוני הגבוה של אחת הערים הגדולות בישראל.

משרדי SOK. סטודיו LVN,
משרדי SOK/סטודיו LVN

סטודיו LVN נבחר להוביל את אסטרטגיית החברה בפריסה ארצית וליצור פלטפורמה משרדית גמישה הניתנת להתאמה לכל גודל לקוח עם עיצוב ברמה גבוהה וקורץ לדור הצעיר. זהו מקום בו אסתטיקה פוגשת פונקציונליות. החל מסביבות עבודה פתוחות ושיתופיות ועד פינות פרטיות לעבודה ממוקדת, הפריסה מעודדת פרודוקטיביות ומטפחת תחושת קהילה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אלברט לוין. יחצ,
אלברט לוין/יחצ

המרחב בפרויקט מאפשר התמקדות בשגשוג קהילה מגוונת. מרחב לאירועי נטוורקינג, הפעלות לשיתוף מיומנויות ויוזמות שיתופיות היוצרות קשרים משמעותיים בין אנשי מקצוע מתעשיות שונות. ייחודיות הפרויקט היא המרפסת בשטח של 400 מ"ר הצופה אל הים מקומה 17, המרפסת היחידה בבניין, אשר נותנת מענה לשימוש בשגרה, אך גם באירועים. המטבחון הפנימי תוכנן כ-בר, אשר יכול לתת שירות לכנסים בפניך הנכס ומחוצה לה.

משרדי SOK. סטודיו LVN,
משרדי SOK/סטודיו LVN

SOK ישראל, רשת חללי העבודה המשותפים, השנייה בגודלה ברוסיה, בבעלותו של היזם איגור ריבקוב ואיריק אליארוב, שותף מנהל, צומחת במהירות בישראל על ידי בחירת מיקומי פרימיום חדשים ויוקרתיים. ישראל היא המדינה הראשונה בה פועלת החברה מחוץ לרוסיה, כאשר הדגש שלה הוא על שילוב חדשנות, בחירות מיקומים אסטרטגיים וערך ייחודי עבור הקהילה והשותפים של החברה.

החזון של רשת SOK ישראל הוא ליצור סביבות עבודה מקצועיות במיקומים עסקיים אסטרטגיים המספקים מענה הוליסטי לכל צרכי החברות המתארחות בכל אתרי הרשת ברחבי העולם. המשימה של SOK, כרשת בינלאומית המארחת מאות חברות מובילות, היא לוודא שסביבות עבודה מתוכננות היטב יסייעו לחברות וארגונים להשיג את יעדיהם העסקיים תוך שמירה על איזון בין עבודה לחיים, דרך הפסקות המעודדות מוטיבציה, טיולים, ארוחות משפחתיות ועוד. החברה מקפידה על האפקטיביות הניהולית של משאבי החברות המתארחות בחלליה, מאפשרת גמישות בצמיחה של החברות, ושומרת על מקצועיות, ידידותיות ובטיחות לקהילה והסביבה - ובעיקר מעמידה את צרכי החברות ועובדיהן במרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully