וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה צבע הקיר שישמיד חיידקים ו-וירוסים?

חברת נירלט בשיתוף חברת ננוסונו (NANOSONO) פיתחו את אקווניר Active shield, צבע אקרילי המשמיד עד 99.99% מהחיידקים והווירוסים. במרכז הרפואי הלל יפה כבר החלו ליישם את הצבע במספר מחלקות

מחלקת אשפוז יום ילדים המרכז הרפואי הלל יפה. דוברות המרכז הרפואי הלל יפה,
מחלקת אשפוז יום ילדים המרכז הרפואי הלל יפה/דוברות המרכז הרפואי הלל יפה

נירלט בשיתוף עם חברת ננוסונו משיקה חדשנות פורצת דרך בעולם של הבריאות ומציגה פתרון ייחודי להתמודדות בבעיית הזיהומים בבתי חולים כתוצאה מהתפתחות בקטריות ווירוסים. למרות שמפעלה שבקיבוץ ניר עוז, ניזוק משמעותית במתקפת ה7.10, חברת נירלט ממשיכה עם הפנים קדימה בייצור ופיתוח מוצרים. בשיתוף עם חברת הננו טכנולוגיה, ננוסונו, משיקה נירלט את המוצר אקווניר ACTIVE SHIELD, צבע אקרילי אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי על בסיס מים המשמיד עד 99.99% מהחיידקים והווירוסים בטווח שעות בודדות.

הפריצה הטכנולוגית של ננוסונו ונירלט מייצרת מנגנון השמדה פעיל שאינו פוחת עם הזמן בניגוד לצבעים האנטי בקטריאלים הקיימים בשוק אשר מכילים תוסף מתכלה (לרוב יוני כסף) המחייב לחדש את הצבע אחת לתקופה (שנה-שנתיים) ללא קשר למצב הצבע על הקיר. במקרה של אקווניר ACTIVE SHIELD, כל עוד הצבע על הקיר, הוא נשאר פעיל וקיימת הגנה מהתפתחות בקטריות ווירוסים.

הצבע נותן מענה לצורך שקיים במוסדות בריאות כמו מרכזים רפואיים, קופות חולים, מפעלי מזון, דיור מוגן , גני ילדים וכדומה. מקומות בהם יש חשיבות לסטריזליזציה ושמירה על המטופלים מפני זיהומים משניים ועל היגיינה של מזון.
לפי הערכת משרד הבריאות בישראל מתים בכל שנה מעל ל-4000 מטופלים מזיהומים נרכשים בבתי חולים, במקרים רבים מחיידקים העמידים לאנטיביוטיקה (אתר משרד הבריאות). זיהומים בבתי חולים עלולים להאריך את זמן האשפוז, לגרום למוגבלות ממושכת, להעלות את העמידות של חיידקים לאנטיביוטיקה ולגרום לעומס כלכלי על מערכת הבריאות המטופלים ומשפחותיהם (אתר פייזר, זיהומים בבתי חולים).

במוצר החדש של נירלט הוטמע התוסף QUACTIVTM שפותח ע"י חברת הננו טכנולוגיה, ננוסונו ובעל טכנולוגיה פורצת דרך ומוכחת מחקרית המאפשרת הגנה מלאה ומתמשכת מפני חיידקים ווירוסים (כל עוד הצבע נמצא על הקיר). הצבע עם התוסף QUACTIVTM משמיד את הווירוס, החיידק או הפטרייה ברגע שאלה באים במגע עם המשטח הצבוע. בנוסף, החלקיקים פעילים באופן רציף וקבוע מרגע מריחת הצבע על הקיר ומיוצרים בתנאים ידידותיים לסביבה ללא שימוש בחומרים רעילים. במוצר החדש נבדקו אחוזי ההשמדה של הצבע כנגד ארבעה מינים שונים של חיידקים מייצגים:

המרכז הרפואי הלל יפה הוא הראשון לאמץ את הטכנולוגיה החדשה מתוך מטרה להבטיח את בריאות מטופליו ברמה הגבוהה ביותר. בית החולים ביצע פיילוט במחלקה לדימות השד ולאחר הצלחתו החל ביישום הצבע במסגרת פרוייקטים המתבצעים במרכז הרפואי. המהנדס הראשי (רונן אדרי) וצוות בית החולים החליטו לקחת את הבריאות של המטופלים שלהם צעד אחד קדימה ולצבוע את כל המחלקות החדשות עם המוצר אקווניר ACTIVE SHIELD.

אקטיב שילד של נירלט. יחצ,
אקטיב שילד של נירלט/יחצ

לדברי עומרי לוטן, מנכ"ל נירלט: "האקטיב שילד אמור להוביל מהפכה במלחמה בחיידקים ווירוסים במוסדות רפואיים. נירלט שמה דגש על פיתוח מוצרים מתקדמים טכנולוגית שמציבים את נירלט כחברה חדשנית ומובילה בעולם הצבע"

לדברי אורי בר חיים, מנכ"ל ננוסנו:" מבקש לברך את חברת נירלט על סיום הפיתוח המשותף של הצבע האנטימיקרובואלי עם הטכנולוגיה פורצת הדרך של ננוסונו. אנו גאים להיות השותף הטכנולוגי לפיתוח פתרונות מתקדמים למלחמה בזיהומים ומחלות. מברך גם את בית החולים הלל יפה על שיתוף הפעולה, אימוץ הטכנולוגיה מבוססת QUACTIVTM ועל היותו מוביל באימוץ טכנולוגיות חדשניות לשמירה והגנה על המטופלים בבית החולים".

לדברי מהנדס המרכז הרפואי הלל יפה, אינג' רונן אדרי, "במרכז הרפואי שלנו נעשים מאמצים רבים ומגוונים על מנת למזער ולמנוע את הזיהומים במחלקות השונות.

במחלקת ההנדסה של המרכז הרפואי עוסקים רבות בשילוב טכנולוגיות חדשות ברבדים השונים במטרה להתמודד עם הפחתת הזיהומים. אחד הפתרונות הוא שילוב של טכנולוגיה חדשה הכוללת יישום של נאנו חלקיקים בצבע המשמש לחפוי קירות ותקרות בסביבת המטופל. בית החולים ביצע פיילוט ולאחר עמידה במדדי ההצלחה החל יישום הטכנולוגיה במסגרת פרויקטים המתבצעים במרכז הרפואי. "

  • עוד באותו נושא:
  • נירלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully