וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי תוביל את קמפיין עיצוב השולחן לשבועות של גולברי

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ - 700 אלף שקל, בכיכובן של תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן לצד אילנית לוי שישתפו את המתכון שלהן לחג השבועות

קמפיין שבועות של גולברי. דניאל אוזן,
קמפיין שבועות של גולברי/דניאל אוזן

לרגל חג השבועות יעלה השבוע קמפיין לעיצוב שולחן לחג שבועות של בית האופנה GOLBARY בכיכובה של מנחת טלוויזיה והפרזנטורית של המותג, אילנית לוי, שלצידה יככבו נבחרת של משפעניות אוכל מובילות, שנבחרו בקפידה: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן.

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ 700 אלף שקל תחת הסיסמא: SERVED WITH STYLE והוא כולל מסע פרסום דיגיטלי, פרסום בנקודות המכירה ובפלטפורמת הכנסים הדיגטלים של במותג גולברי: אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק.

הקמפיין החדש יחשוף שולחן חגיגי לשבועות עם אופציות עיצוב בו כל אחת מכוכבות הרשת יוצרת את המנה המיוחדת שלה לחג הביכורים. כמו כן כל אחת מהמשתתפות לבושה בלוק לבן וחגיגי במיוחד לשבועות, עפ"י בחירת מקולקציית קיץ 2024 של גולברי.

במסגר הקמפיין, בית האופנה גולברי יאגד את כל אופציות עיצוב השולחן והמתכונים שיוצגו בקמפיין ע"י הכוכבות, במטרה שהצרכניות יוכלו להשתמש במתוכנים, לחג.

לדברי אורלי פרנקו גולברי, סמנכ"ל השיווק של גולברי: "כבית אופנה מוביל אנו תמיד מחפשים מקורות חדשים להשראה, אם בעבר מצאנו את ההשראות שלנו בשיתוף פעולה עם אמנים, מוזיקאים, ומעצבי אופנה מובילים, הפעם מצאנו את החיבור לנשים חזקות בתחום העיצוב והקולינריה. ידוע שהישראליות אוהבות מאוד אופנה, עיצוב ואוכל, אז החלטנו לשלב את האהבות וליצור לחג השבועות קמפיין מפתיע, שימושי, מעניין ומלא בתוכן".

בית האופנה גולברי, נמצאת בבעלות דוד, משה ויעקב גולברי. הרשת מונה כ-80 סניפים ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully