וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידס קלאב: הסופר סייל של טולמנ'ס דוט חוזר

כמיטב המסורת משיקה מחר (יום שלישי) טולמנ'ס דוט בסניף גן העיר את אירוע ה- Flash Sale שיציע הטבות והנחות חד פעמיות על כל המותגים, כשהשנה הדגש על חדרי ילדים

כיסא ענן Bubblegum. יחצ,
כיסא ענן Bubblegum/יחצ

כמיטב המסורת משיקה מחר (יום שלישי) טולמנ'ס דוט בסניף גן העיר את אירוע ה- Flash Sale שיציע הטבות והנחות חד פעמיות על כל המותגים, המעצבים והפריטים הכי שווים. רהיטים, כלים, טקסטיל לבית, פריטים מעוצבים וכל מה שצריך לחיים יפים. בבית, במשרד בגינה ובמרפסת.

הדגש השנה הינו על ילדים וחדרי ילדים, עם המותגים הבינלאומיים הנחשקים: HAY, FERM, LORENA CANALS, WIGIWAMA, PAPER COLLECTIVE, PRINTWORKS והכל במחירים, הטבות ומבצעים מיוחדים.

טולמנ'ס דוט. סט כריות משחק במחיר מיוחד של 1,109 שקל במקום 1,459 שקל. יחצ,
טולמנ'ס דוט. סט כריות משחק במחיר מיוחד של 1,109 שקל במקום 1,459 שקל/יחצ
טולמנ'ס דוט. SEA TURTLE. שטיח רחיץ  מחיר 417 שקל במקום 549 שקל. יחצ,
טולמנ'ס דוט. SEA TURTLE. שטיח רחיץ מחיר 417 שקל במקום 549 שקל/יחצ

מעבר לעובדה שמדובר במותגים המציעים פריטי ריהוט ואבזרים שיעשירו את חדרי הילדים, עם פתרונות אחסון יצירתיים, מוצרי טקטסיל כביסים ועיצובים שמעודדים את הפיכת חדר הילדים לזירה של משחק, שעשוע ויצירתיות, מדובר בחברות שמקפידות על חומרים אורגניים וממוחזרים ועל ייצור בר קיימא.

חג השבועות בפתח וזו הזדמנות נפלאה להתחדש ועל הדרך ליהנות גם ממיצג יוצא דופן של המאיירת יהלי זיו. האיורים הצבעוניים שלה, מתעוררים לחיים בזכות טכניקת מגזרות נייר שהפכה לחתימת ידה. המעבר מהעולם הדו-ממדי למרחב הפיזי מצליח לייצר חוויה קסומה באולם התצוגה.

WAVES שטיח משחק. יחצ,
WAVES שטיח משחק/יחצ
SETTLE מפה-אוהל. יחצ,
SETTLE מפה-אוהל/יחצ

ה- SUPER SALE של טולמנ'ס דוט גן העיר, הינו ביקור חובה לכל מי שמתרגש מעיצוב ויש גם הפתעה - בכל רכישה תעניק טולמנ'ס דוט דף מדבקות עם האיורים הקסומים של יהלי זיו.

יום שלישי 28.5 09:30-22:00, טולמנ'ס דוט גן העיר, אבן גבירול 71, ת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully