וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה, יוקרה ותעוזה: המשרד שלא משחק לפי הכללים

הבעלים של GMFGROUP - קבוצת גולדשטיין נדל"ן ופיננסים רצה משהו שונה. המעצבת ליטל נחשוני עשתה מה שצריך כדי שהחלום יתגשם

טרקלין אירוח בשילוב צבעים צילום. ליטל נחשוני,
טרקלין אירוח בשילוב צבעים צילום/ליטל נחשוני

בבניין בסר בקומה ה-32 ממוקמים להם משרדי חברת GMFGROUP - קבוצת גולדשטיין נדל"ן ופיננסים, שעוצבו על ידי המעצבת ליטל נחשוני תוך התחשבות מושלמת עם הנוף אורבאני הנשקף מהחלונות וכמו מבקש לפרוץ פנימה. המשרדים מעניקים תחושה של דירה מהודרת , מזמינה ומפנקת עם תחכום רב ואווירה מיוחדת ושונה.

נחשוני משתפת: "השיחות עם ארז גולדשטיין, הבעלים של הקבוצה, ההשראות שקיבל מהמקומות בהם ביקר באירופה, הפגישות בבתי השקעות, בבנקים ועם משקיעים פיננסים בעולם, גרמו לי לייצר לוח השראה בסגנון אקלקטי המייצר עוצמה ויוקרה, תעוזה של שילובים, פלטת צבעים עשירה ועמוקה, אלמנטים שחוזרים על עצמם ומייצרים המשכיות וזרימה במשרד, בדגש על הפרטים הקטנים שהופכים את העיצוב לשלם. רציתי לייצר נגיעות של בית יוקרתי המשלב עסקים, שתהיה הרגשה של אירוח בסגנון עיצובי חם ועשיר בפרטים. שילבתי חומרים טבעיים ופלטת גוונים עשירה ויוקרתית המייצרת הרגשה של סגירת עסקאות.

נציגים את מסדרון הפלאות GMF GROUP. ליטל נחשוני,
נציגים את מסדרון הפלאות GMF GROUP/ליטל נחשוני

המעצבת ליטל נחשוני דאגה שהמאפיינים המרכזיים בעיצוב המשרדים יהיו רצפת פרקט בדוגמת פישבון בצבע אגוז להענקת עוצמה ויוקרה, דלתות בצבע שחור ואלמנטים של קרניז בצורת מלבנים וריבועים, המופיעים גם על הקירות בטרקלין האירוח ובמבואת הכניסה, שילובים של זהב, באופן עדין ומאופק. צבעי שחור לבן, ונגיעות של צהוב וירוק, של הצמחייה והקירות במסדרון.

טרקלין הכניסה כולל דלפק מזכירות גבוה, לא בגובה סטנדרטי, משולב עם עץ שחור ואלמנט שחוזר בדמות ריבועים בשילוב קרניז ופלטת שיש לבנה וגידים אפורים מעל, המאפשר הפרדה אינטימית בין הלקוחות היושבים וממתינים לפגישה. בולטת במקום ספריית האיקסים בצבע אגוז עמוק, בהשראת בתי מלון יוקרתיים ברחבי העולם. ספרים וחוברות עיצוב המעטרות את הספרייה הינן מהמאגר הפרטי של ארז גולדשטיין.

עוד במקום ספת קטיפה בצבע כחול עמוק בשילוב אקססוריז וירוק של צמחייה, שטיח בגוונים של שחור ולבן, מוטיב שחוזר ברחבי המשרד ומקשר אל עבר מסדרון בעיצוב תיאטרלי, שילוב של שולחן סלון משיש שחור וגידים אפורים לבנים עם אלמנט ייחודי ברגלי השולחן, עליו מונח פסל של כפות ידיים העוטפות תינוק(האומנית דרורה גולדשטיין) מעניק תחושה מפנקת במיוחד. כורסאות ישיבה מול הספה משלבות בד עם טקסטורה ועץ מהגוני. הצבעוניות הינה של כחול עמוק וירוק כהה המשחקים שם הניגודיות והעוצמה.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
שידה במסדרון במשרדי gmfgroup. יחצ,
שידה במסדרון במשרדי gmfgroup/יחצ

עולם הנדל"ן והפיננסים מתאפיין כעולם גברי ובנוסף חברת גולדשטיין שהינה חברה וותיקה ומבוססת, יוזמת ובונה מעל 30 שנה ומאפשרת למשקיעים אמידים להצטרף להשקעות סולידיות עם תשואת גבוהות במיוחד לכן האלמנטים שנבחרו עבור טרקלין האירוח מאוד מחוספסים. שילוב של חומרים וצבעוניות עשירה ועמוקה, שנוצרו בדמיונה של המעצבת ליטל נחשוני, קבוצת משקיעים שיושבים בטרקלין אפוף העשן כשבידם כוס וויסקי ובפיהם סיגר קובני.

הטרקלין עוצב ברוח שנות ה-70 בשילוב של אלמנטים עדכניים ועכשוויים. לנחשוני חשוב היה לרכך את המראה על ידי נגיעות נשיות זאת הושג באמצעות תאורה צהובה ועדינה, בחירת גופי התאורה המיוחדים שנבחרו בקפידה משוק הפשפשים ביפו, שילוב מאווררי תקרה בצבע אגוז, גוף תאורה עומד הנותן נקודת אור על אחד הפסלים הנשיים המונח על שולחן הקפה. כדי לחזק את המראה היותר רך נוספו פריטים כמו שמיכה מקופלת עם טקסטורה רכה המונחת על ספת צ'סטרפילד מעור באפלו בגוון חום עמוק.

הספה הגברית נבחרה עם רגליים עגלגלות ונשיות המחזיקות את כל כובד הספה והופכות אותה למעין מרחפת, מעליה "נזרקו" כריות בצבע שמנת עם פסים בצבע כחול וכריות עם גדילים נשיים. הפסלים המונחים בטרקלין האירוח (האמנית יהודית מצלוואי זלכה) מוסיפים נדבך נשי ועוצמתי מודגש. עוד שולבו שם פריטי וינטג' שנאספו מרחבי העולם, לוח השחמט שהאורחים משחקים בכל הזדמנות, מונח על פלטת שיש בגוונים לבנים עם רגלי שיש בצורת משולשים.

גובה שולחן האירוח אינו סטנדרטי ומעניין. נעשתה גם בחירת כורסת וינטג' ,כזו המככבת באחוזות הבריטיות, כורסא שמשלבת עור משובח ועיטור עדין של ניטים דקורטיביים שנקנתה בשוק הפשפשים בלונדון. את המראה חותם שטיח בצבע בורדו המחדיר לחדר עוצמה אך מנגד גם רכות אל מול ספת העור בצבע קוניאק. שתי כורסאות בצבע שמנת, רכות במראה מוקמו ליד שולחן עגול עם שיש בגוון ירוק עמוק עם גידים זהובים.

טרקלין  כניסה משרדי GMF GROUP. ליטל נחשוני,
טרקלין כניסה משרדי GMF GROUP/ליטל נחשוני

בטרקלין האירוח ישנם שימושים בפרטים מיוחדים: נישות קטנות, בניית מידוף של בר יינות, עומק 15 ס"מ בצורה מתוחכמת ע"י אלכסונים, ונגיעות קטנות של עץ אלון מול צבע עץ אגוז כהה. שילוב של ויטרינה שקופה עם תאורה הצגת כוסות יין ואלמנטים שנקנו בחו"ל. דלת שהוסתרה ע"י בניית נגרות, בר משקאות בשילוב תאורה חמה ואבזור מפנק, ומתחת מקרר אינטגרלי שחור.

יצירת מעבר ממשרדו של הבעלים ארז גולדשטיין לטרקלין האירוח ע"י אלומיניום בלגי בגוון חום במרקם חלודה עם דלתות זכוכית המשקיפות אל הטרקלין.

בחדרי העבודה עוצבו שולחנות עבודה מיוחדים, עם שילובים של רגליים מפליז, מוטיב שחוזר על עצמו בידיות של הדלתות שילוב של ארונות לאחסון בגווני כחול עמוק כמו הקירות בטרקלין, כורסאות גבוהות בסגנון מלכותי, בצבעי שמנת, שטיחים פרסים בצבעי שמנת ותכלת, ומאפיין שחוזר - רצפת פרקט עץ פישבון בצבע אגוז להענקת עוצמה ויוקרה - משחק של צבעים.

משרדי gmfgroup. ליטל נחשוני,
משרדי gmfgroup/ליטל נחשוני

חדר הישיבות זכה לעיצוב ייחודי משלו עם קירות שכוסו בטפט פסים בצבעי כחול עמוק עם נגיעות זהב ופסים דקים, שולחן עץ מלא בגוון אלון באורך שלושה מטרים ותוספת לשולחן בצבע שחור, המאחד את קיר הטלוויזיה שנבנה והולחם במיוחד מברזל עם אח בשילוב עצים. סביב השולחן, כיסאות מסתובבים בצבע ירוק מעור באפלו, שהוזמנו מאנגליה. נחשוני מציינת: "הרצון שלי להכניס את הצבע הירוק הצבוע בקירות המסדרון, מוטיב שחוזר על עצמו נועד כדי לאחד את העיצוב ואת התאורה החמה. כל זה הנעשה באווירה של עסקאות, ורצון להיות חלק מקהילת המשקיעים.

ריצוף המסדרון, המוליך לחדר הישיבות וטרקלין האירוח יוצר את המראה הכה שונה ומזמין במשרד. בחירת המרצפות במבט על - נעשתה מתוך נראות של לוח דמקה בשחור ולבן, המהווה את המעבר למתחם הטרקלין הראשי וחדר הישיבות מעבר לארץ הפלאות שלמעשה מבטא את היכולות הפיננסיות והעסקיות של החברה . תמונות בשחור לבן של פרויקטים שונים שנבנו על ידי החברות במשך שנים רבות של יצירה.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully