וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש לשארק: "מגדירים מחדש את חויית הניקיון"

כרישים בנוחות: שארק מגדירים מחדש את חווית הניקיון עם טכנולוגיות זיהוי חדשניות המאפשרות ניקיון יסודי בנוחות מקסימלית. קמפיין חדש למותג שארק ולסדרת שואבי האבק של שארק- דיטקט פרו IW3613, שואב שוטף WD213 וסטרטוס IZ423, מבית שארק נינג'ה

שארק. שריג אלקטריק היבואן הרשמי,
שארק/שריג אלקטריק היבואן הרשמי

מותג שואבי האבק של חברת שארק המשווקת בישראל ע"י "שריג אלקטריק" היבואן הרשמי, עולה בימים אלו בקמפיין פרסומי חדש ורחב היקף.הקמפיין שהופק על ידי משרד הפרסום מנצ' שעלותו נאמדת ב כ- 3 מיליון שקלים, יעלה בפריסה רחבה במגוון פלטפורמות ביניהן: טלוויזיה, דיגיטל, נקודות מכירה ורשתות חברתיות.

בחברה אומרים כי "סדרת שואבי האבק של חברת Shark נוחלים הצלחה מסחררת ברחבי העולם ואף זכו בתואר הנחשק בהיותם מותג שואבי האבק מספר 1 בארה"ב. מנוחות מקסימלית ועד לטכנולוגיית ניקוי מתקדמת, המכשירים מציעים שפע של יתרונות המגדירים מחדש נוחות, יעילות והיגיינה. עם מגוון טכנולוגיות חדשניות, שואבי Shark הפכו לשם נרדף לחדשנות בתעשייה, והעלו את חווית הניקוי לגבהים חדשים".

כפי שמוצג בקמפיין, ניקיון הבית היא מטלה לא פשוטה ואף יכולה להיות מבאסת, כי בואו נודה באמת, לנקות את הבית זה לא כיף, אך השואבים של שארק הופכים את המשימה לחוויה נוחה וקלילה, שלא דורשת הרבה מאמץ. בכל אחד מן השואבים השונים תוכלו למצוא מגוון פיצ'רים משתנים המאפשרים נוחות מקסימלית החל מטכנולוגיות הזיהוי המתקדמות, ועד למערכת הניקוי העצמי של השואבים.

אחד ההיבטים המתסכלים ביותר של שאיבת האבק היא ההתמודדות עם שיער סבוך שנתפס במברשת וכתוצאה מכך מברשות חסומות. השואבים של Shark מטפלים בבעיה זו באמצעות טכנולוגיית ZERO M PLUS שמוגנת בפטנט ומונעת הסתבכות שיער סביב המברשת והתעסקות בתחזוקה שוטפת.
בנוסף לביצועי ניקוי רבי עוצמה, שואבי האבק של Shark מתמודדים בקלות גם עם ריחות לא נעימים. בעזרת טכנולוגיית ANTI ODOUR הכוללת מחסנית ריח לנטרול ריחות רעים בתוך השואב ומחוצה לו ולהפצת ריח רענן בבית.

בעידן הבתים החכמים, שואבי האבק של Shark תופסים את מרכז הבמה עם חיישנים חכמים. בשואב האבק DETECT PRO לדוגמא, תוכלו ליהנות מ-4 טכנולוגיות זיהוי מתקדמות הכוללות חיישנים ב - 360 מעלות לניקוי יסודי וניצול יעיל של הסוללה לעבודה שוטפת ונוחה. כמו גם עמדת ריקון וטעינה אוטומטית שתדרוש מכם לרוקן את מכל האבק רק פעם בחודש! וכל הטוב הזה במשקל של 2.2 קילו בלבד.

גיא קמחי, סמנכ"ל שיווק שריג: Shark" מחויבת להמשיך ולפתח פתרונות ניקוי חדשניים ויוצאי דופן אשר מקלים את החיים של לקוחותינו והופכים את חווית הניקיון לקלילה ונוחה יותר. שואבי האבק שלנו משלבים טכנולוגיות חכמות המייצרות נוחות ויעילות כדי לספק חווית ניקיון אופטימלית וביצועים מעולים. Shark, מבית Shark Ninjaגאה בפיתוח מוצרים מהשורה הראשונה המביאים עמם ערכים של חדשנות, יעילות והשפעה חיובית על חיי היומיום של לקוחותינו.

  • עוד באותו נושא:
  • שארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully