וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG משיקה ליין חדש בישראל עם סדרת מזגנים מעוצבים בטכנולוגיית Dual Inverter

LG וברימאג מערכות משיקות בישראל את המזגנים הביתיים החדשים של LG. עם פאנל בצבע מראה שחורה ובעיצוב יוקרתי. מזגני LG בטכנולוגיית Dual Inverter חוסכים עד כ-70% יותר בצריכת החשמל ומקררים עד כ- 40% מהר יותר

מזגן חדש ל-LG. יחצ,
מזגן חדש ל-LG/יחצ

LG ישראל וחברת ברימאג מערכות, היבואנית הרשמית של המזגנים הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של החברה, משיקות בישראל את דגמי המזגנים הביתיים של LG. הסדרה החדשה, LG Art Cool מציעה 4 דגמי פרימיום חדשים של מזגני ה-Dual Inverter המגיעים בתפוקות שונות. בקולקצית המזגנים החדשה LG שמה דגש על עיצוב המזגן והתאמתו לאקלים הישראלי. המזגנים החדשים מגיעים בצבע שחור עם פנל מראה שחורה ובעיצוב ייחודי. LG הינה בין הראשונות לזהות את יתרונות הטכנולוגיה ואת הערך הממשי שהיא מביאה לצרכנים, והראשונה להשיק בישראל מזגנים ביתיים בעלי מדחס עם 2 תאי דחיסה.

במזגני ה-Dual Inverter של LG ישנו מדחס בעל שני תאי דחיסה המאפשרים לדחוס כמות גדולה יותר של גז מאשר תא דחיסה אחד. כך יורד העומס שנוצר על התאים במדחס, מה שמאפשר לו להיות חסכוני יותר בצריכת החשמל, שקט יותר ויציב במיוחד בזמן הפעולה. בזכות ה-Dual Inverter, קירור הבית יהיה מהיר ועמיד יותר לעומת מזגנים עם מדחס Inverter רגיל. כך גם המזגנים הביתיים החדשים של LG חוסכים עד כ-70% בצריכת החשמל* ומקררים כ-40% מהר יותר**.
בנוסף ליתרונות הטכנולוגיים והסביבתיים, המזגנים החדשים של LG מגיעים בעיצוב חדשני ויוקרתי, שישדרג כל חדר. - העיצוב המינימלי והמוקפד של מזגני ה-Art Cool משתלב בהרמוניה עם עיצוב הפנים בבית. מראה הזכוכית בחזית משקף את הסביבה ומדגיש את שלמות החלל.
טכנולוגיית ה-DUALCOOL במזגנים הביתיים החדשים של LG תורמת לקירור מהיר יותר על ידי התאמת מהירות המדחס בהתאם לטמפרטורה בחוץ. הטכנולוגיה מאפשרת לייצב באופן מהיר וקבוע את הטמפרטורה המבוקשת בחדר, מה שתורם לחיסכון משמעותי בעלויות החשמל. מאוורר מפוח יציאת האוויר הייחודי של ה-Dual Inverter ממזער את הרעש של היחידה הפנימית, והמדחס מפחית את רעש הרטט של היחידה החיצונית. כך ניתן ליהנות מאוויר קר או חם בפעולה שקטה וחסכונית במיוחד.
המזגנים החדשים מגיעים עם מסנן הגנה כפול שעוצב במיוחד ללכידת חלקיקי אבק בגודל של מעל ל-10 מיקרומטר, המסנן מצליח לסלק עד 99.9% מהחיידקים. בנוסף למסנן, המזגנים מגיעים עם מערכת ניקוי עצמית המופעלת באמצעות זרימת אוויר סדירה ומונעת היווצרות ועובש על גבי סוללת המזגן.

המזגן החדש של LG. יחצ,
המזגן החדש של LG/יחצ

חברת LG ממשיכה ליישם בסדרת המזגנים החדשה את טכנולוגית Volt Care. הטכנולוגיה הייחודית המגנה על המזגן מפני נזקים היכולים להיגרם כתוצאה מתנודות מתח ברשת החשמל. ה-Volt Care מכיל טכנולוגיות Low Voltage Starter המאפשרת התנעת המזגן גם במצב של הספק חשמל נמוך, ו-High Voltage Safe המגנה על המזגן ושומרת על פועלת המזגן ביעילות. בנוסף, כל מזגן בסדרה מגיע עם ציפוי סוללה Gold FinTM שיוצר שכבת הגנה על סוללת יחידת חוץ (מנוע) והופך את פני המשטח לעמיד יותר בפני קורוזיה ומשפר את עמידותה.

המזגנים מסופקים עם התקן Wi-Fi המאפשר באמצעות שימוש באפליקציה LG ThinQTM , שליטה במזגן מרחוק במזגן בודד או במספר יחידות המותקנות במבנה. האפליקציה זמינה מכל מקום ובכל זמן באמצעות שימוש ברשת סללולרית או קישורית Wi-Fi .בנוסף האפליקציה מאפשרת לשלוט בכלל המוצרים הביתיים של LG ממקום אחד.

את המזגנים החדשים של LG ניתן להשיג בנקודות המכירה והמפיצים המורשים.

  • עוד באותו נושא:
  • מזגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully