וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית: יוזמות בנושאי בית ומשרד

מתכון השניצל של נועם אשרם ז"ל. עידית,
מתכון השניצל של נועם אשרם ז"ל/עידית

הנהלת ועובדי חברת ההסעדה "עידית" מקבוצת מלונות דן מצדיעים לנועם אשרם ז"ל, עובד החברה, שנפל במלחמת "חרבות ברזל" בפרויקט מיוחד "מתכון עם זיכרון".

הנהלת החברה, בשיתוף אלמנתו ובני המשפחה, ארגנו בכ-20 אתרים בהם חברת "עידית" מקבוצת מלונות דן מספקת שירותי הסעדה, ארוחה המבוססת על מתכונים שנועם ז"ל אהב.

נועם אשרם ז"ל החל את עבודתו בחברת "עידית" בסוף שנת 2020 ושימש כמנהל תפעול של מערך ההסעדה באתר בטחוני באזור תל אביב. נועם היה מנהל אוהב אדם, מסור, מוביל, מקצועי ומוכשר מאוד שהתחבר לכל מי שהיה איתו בקשר והיה חבר אמת שתמיד ידעו שאפשר לסמוך עליו. הוא שימש בצבא כרס"פ במיל' וכלוחם בפלס"ר 5352 , נפצע ב-29.12.23 ממטען צד במרכז רצועת עזה, לאחר פציעתו נלחם על חייו במשך כשבועיים.

בפרויקט זה בישלו ארוחות לזכרו אשר כללו 4 מנות מיוחדות שנועם אהב: עוף בתנור עם תפוחי אדמה, מלאווח של נועם, שניצל לצד פירה עם לימון ובשר פילה מדומה/צלי כתף בתנור.

רן כצמן, מנכ"ל חברת עידית מציין: "עובדי החברה מצדיעים לנועם, גאים על הזכות שהייתה לנו לעבוד לצידו ומתגעגעים אליו מאוד, יהי זכרו ברוך".

אפרת זילברהפט. יחצ,
אפרת זילברהפט/יחצ

אפרת זילברהפט, אם לשניים ורעיית איש מילואים, מצאה נחמה בציור רגשותיה כשבעלה נקרא לשירות בצבא. דרך היצירה הזו עזרה לה להתמודד עם המצב הקשה. כשאחרים שיתפו גם הם תחושות דומות, אפרת המשיכה לצייר, מה שנתן לה כוח להמשיך וכך יצא לפועל הספר "סקיצות של חוסן" שבתוכו אפרת הוסיפה עוד איורים והתאימה אותו לקהל הרחב. הספר כולל כ-40 איורים ולצידם 40 טקסטים שמתארים את הסיטואציה.

אפרת החליטה למכור את הספרים לציבור הרחב ולתרום את ההכנסות לעמותה של אלמנות חללי צה"ל. לרכישה לחצו כאן.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
קבוצת מיטיבי לכת של פאלאס דיור מוגן. יחצ,
קבוצת מיטיבי לכת של פאלאס דיור מוגן/יחצ

כ-50 דיירים מקבוצת מיטיבי לכת של בית דיור המוגן "פאלאס להבים" מקבוצת עזריאלי ערכו סיור מרגש בנחל השופט באזור רמות מנשה. הסיור כלל מספר מסלולים של שמורות הטבע, נקודות צפתית, פריחה וצמחיה, ושכשוך במים ליד המפלים בנחל.בתום הסיור ערכה הקבוצה גם ביקור במוזיאון האומנות ראלי בקיסריה.

סלעית ברדה החרמוני מנהלת התרבות בפאלאס להבים מציינת: "קבוצת מיטיבי הלכת יוצאת מדי פעם לטיולים וסיורים כדי לצאת מאזור הנוחות לרגעים של חופש, שלווה וגיבוש".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully