וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RENBY מתרחבת: פותחת אולם תצוגה קונספטואלי חדש בהרצליה

קיבלה בלעדיות לייבוא מותגיי היוקרה לבית ARMANI Casa, Loro Piana, BERNARDAUD, Baccarat, Christofel, אשר יצטרפו למגוון מותגים אחרים

RENBY הרצליה. עמית גרון,
RENBY הרצליה/עמית גרון

לאחר שסגרה את החנות המיתולוגית ברחוב הרצל, אשר משכה לפתחה שוחרי עיצוב מכל רחבי הארץ, משיקהRENBY את משכנה החדש בהרצליה. אולם התצוגה החדש, משתרע על פני כ- 1,000 מר. (פי שלוש מהחנות הקודמת).

חווית החלל מתפרשת על פני שתי קומות בהן מוצגים בתי האופנה, הטקסטיל והעיצוב המובילים בעולם. קומת הכניסה מציגה עולם שלם של מוצרים ועיצובים מוגמרים הכוללים כריות נוי וכלי מיטה, כלי שולחן, כלי נוי, הגשה ואירוח.

בקומה התחתונה, קומת האטליה, ספריית חומרים עשירה הכוללת עולם שלם וכמעט אינסופי של טקסטיל לבית לרבות בדי ריפוד, בדי וילונות, טפטים, שטיחים, ועוד. הרעיון המרכזי העומד בבסיס הצעת ההגשה באטליה, נועד לדייק את הבחירות העיצוביות מתוך השפע, לכדי רעיונות עיצוב וקונספטים שעומדים במבחן הזמן.

RENBY הרצליה. עמית גרון,
RENBY הרצליה/עמית גרון

RENBY אשר במשך ארבעה עשורים נשארה נאמנה לנקודת המוצא שלה לטקסטיל והלבשת הבית, הרחיבה את פעילותה גם לייבוא רהיטים ופרטי עיצוב. היום עם לידתם של מודלים חדשניים, בהם גם בתי האופנה נכנסו לתחום עיצוב הבית, היה זה רק עניין של זמן עד שגם RENBY תייבא אותם לישראל. בתוך כך תציע את רהיטי הפנים והחוץ של בתי האופנה הגדולים, בהם : Missoni Home, ARMANI Casa, Loro piana, Pierre Frey ועוד ועוד .

הכניסה לתחום הריהוט פתחה בפני RENBY את ההזדמנות להשיק לראשונה מותג פרטי של רהיטים ופרטי עיצוב. אלו מיוצרים בעבודת יד, מתוך היכרות מעמיקה עם הצרכן הישראלי ומגמות עולמיות בתחום עיצוב הבית.

אולם התצוגה מסודר על פי מותגים, סיפורים, קולקציות ושימושים באופן שנותן כבוד להיסטוריה, לתרבות העיצוב ולמסורת, עם חדשנות של "כאן ועכשיו". החזון היה ברור, ליצור מרחב מעורר השראה להתנסויות ורעיונות, שתכליתם לתת דרור ליצירתיות. וכל זאת באופן ייחודי המעניק חווית קנייה באווירה בינלאומית, כמו בבירות העיצוב המובילות בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
RENBY הרצליה. עמית גרון,
RENBY הרצליה/עמית גרון

שנת 2024, היא מבחינת אבן דרך משמעותית במסע של RENBY אשר נוסדה בשנת 1979 ע"י האחים בני מורן, סולאנג' הנדלר ודליה טופל. את ראשית דרכה החלה כחנות סיטונאית קטנה לטקסטיל והלבשת הבית, ועם השנים צמחה לכדי מותג מוביל, המהדהד תרבות של עיצוב. במהלך השנים הצטרפו גם האחייניות ליאת טופל, שרון הנדלר וולף וקרן הנדלר האוסמן אשר נושאות תפקידים מגוונים בחברה ואחראים על פיתוחה.

RENBY, רחוב מדינת היהודים 85, הרצליה, RENBY כיכר המדינה. ה' באייר 28 תל אביב, RENBY Dicity - מעלה אדומים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully