וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט לפני שבועות: מקררי יין

חג השבועות כבר בפתח, ולצד מאכלי החלב המסורתיים -בקבוקי היין מקבלים מקום של כבוד בארוחת החג. לפי נתוני סטורנקסט, נמכרו בישראל כ-31.6 מיליון ליטרים של יין. מי שזוכים למקום של כבוד הם מקררי היין, שרושמים ביקוש שיא ומציגים חידושים הן ברמה העיצובית והן ברמה הט

גם מקרר, וגם פריט עיצובי. סטודיו קופרבוש,
גם מקרר, וגם פריט עיצובי/סטודיו קופרבוש

מקררי היין החדשים מגיעים במידות מגוונות ובגדלים שונים, ויכולים להימצא בכל פינה בבית - מהמטבח ועד לחדרי האירוח והסלון. בשל המראה הקלאסי של דלת הזכוכית השחורה, לצד חידושים כמו תאורת LED פנימית להדגשת הבקבוקים - מקרר היין הופך לרהיט של ממש כחלק מעיצוב הבית.

ע''פ נתוני קבוצת קלינטון יבואנית מותגי החשמל, נרשמה עלייה חדה של כ-200% ברכישת מקררי יין בישראל. "כחלק מהשינויים, גם צריכת היין גוברת בשנים האחרונות והובילה להתפתחות של מכשירי קירור ייעודיים. המקררים החדשים מאפשרים אינטגרציה נוחה בכל מטבח, והבלטה שלהם כמו גם העמדה לצד התנור, ואף הושק מקרר חדש המשלב בין המקרר הביתי למקרר היין. המכשיר בא לענות על הצורך של הצרכנים לעשות שימוש במקרר יין ולחסוך מקום במטבח במקביל, כאשר היין נתפס הן כפריט פונקציונלי והן כן כפריט עיצובי" מסביר אסי ארביב, מנכ"ל קבוצת קלינטון סחר.

חלק ממקררי היין מציעים חווית שימוש חדשנית, המאפשרת את פתיחת הדלת באמצעות חיישן קרבה. פעולה זו מתבצעת בלי למשוך את הדלת ובלי ידית, אלא באמצעות נקישה פשוטה ומספקת נוחות מרבית. המקררים מאובזרים במערכת שליטה אלקטרונית על הטמפרטורה, תצוגה דיגיטלית, ומדפים מעץ המתאימים לשמירה אופטימלית על היין. דלת הזכוכית השחורה עם הגנת UV מבטיחה שמירה על איכות היין, והמקררים מצוידים בתאורת LED להדגשת הבקבוקים, מערכת קירור דינמית, אזעקה אקוסטית לבטיחות, ומיכל מים לשמירה על רמת הלחות.

המקרר משתלב כחלק מארון המטבח. סטודיו טקה,
המקרר משתלב כחלק מארון המטבח/סטודיו טקה

כמו כן, המקררים מאפשרים תנאי אחסון אופטימליים עם אחסון בשלושה אזורים עצמאיים המותאמים באופן ייעודי לסוג היין: אדום, לבן ומבעבע. זאת לצד מערכת נגד רעידות, ומערכת שליטה בלחות השומרת על רמות לחות של 55%-75%, לשמירה על איכות הפקק. ברמה ההיגיינית, המקררים מגיעים עם מסנן אוויר פעיל המבטיח אוויר פנימי נקי.

חידוש נוסף שמופיע בחלק מן המקררים הוא פתיחה בנקישה. באמצעות חיישנים, המשתמש צריך רק לנקוש על דלת המקרר והיא תיפתח באופן אוטומטי.

ברמה האסתטית, המקררים מציגים עיצוב אלגנטי שמשתלב בקלות בכל מטבח או חלל גדול. דלת הזכוכית הכפולה גם תורמת למראה מודרני ונקי. מדפי העץ המתכווננים מוסיפים גם הם טאץ' חמים וטבעי, שמשדרג את החוויה הויזואלית ומאפשר גמישות בתצוגת הבקבוקים. כמו כן, חלק מן הדגמים מאפשרים גמישות בעיצוב המטבח, הם יכולים להשתלב בגומחת המטבח לצד התנור או המיקרו, מתחת לשיש או כפרי סטנדינג. אחד מהפיתוחים האחרונים בתחום מאפשר גם לשלב את מקרר היין ממש בתוך המקרר הרגיל.

  • עוד באותו נושא:
  • יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully