וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבות מובילות חושפות: הפרויקט שאני הכי גאה בו

השראה, ייחודיות והמון סטייל. מה עוד אפשר לבקש?

חללים יפים ומעוצבים prat living. יחצ,
חללים יפים ומעוצבים prat living/יחצ

לכל אחד ואחת יש את פרויקט הדגל, בכל תחום בחיים. בדקנו עם מעצבות פנים מהו הרגע שבו הרגישו שהגיעו לשיא.

עדי זילברברג עיצוב פנים: אוטובוס חלומות ובתים בעיצוב פרקטי ויפה

עיצוב פנים עדי זילברברג - אוטובוס חלומות להתארגנות לאירועים. צחי קיבנשטיין,
עיצוב פנים עדי זילברברג - אוטובוס חלומות להתארגנות לאירועים/צחי קיבנשטיין

"לבחור פרויקט אחד שאני גאה בו זו לא משימה פשוטה, כל פרויקט שאני מלווה הוא כמו בייבי עבורי, אני מעצבת אותו באהבה ורגישות, עוזרת לו לצאת לאוויר העולם. אבל לא כל יום מגיע אלי לקוח עם חלום שגורם לי מהר מאוד להתלהב ולחלום איתו", אומרת עדי זילברברג, "כך זה היה לי עם DAYDREAM, אוטובוס חלומות. כבר מהשנייה הראשונה הצלחתי לדמיין את האווירה של החלל, להרגיש אותו ולהתרגש ממנו.

"מדובר באוטובוס שעבר עיצוב פנים מוקפד וחלומי על מנת לייצר בו חוויה של פעם בחיים. תכנון ועיצוב של אוטובוס המיועד לימי התארגנות לפני חתונה, הצעות נישואין, הפקות ועוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בתים מרהיבים ופרקטיים עיצוב פנים עדי זילברברג. עודד סמדר,
בתים מרהיבים ופרקטיים עיצוב פנים עדי זילברברג/עודד סמדר

הרעיון היה להעניק למשתמשים באוטובוס תחושה של ניתוק מהמציאות הרגילה, חוויה של פעם בחיים בדרך לאירוע המיוחד: "בהתאם לכך, הושקעה המון מחשבה בדיוק הרעיון, יצירת אווירה ייחודית, נוחות מקסימלית וחדשנות. האוטובוס מחופה באלומניום שנצבע בגוון בהיר, גם הרהיטים- המטבח, שולחן אוכל ופינת האיפור נבנו מאלומיניום על מנת לקבל שפה עיצובית רכה ומעודנת. חדר השינה מחופה מרצפה עד תקרה בכריות, דבר שמקל מאוד על התחזוקה. בנוסף, תוכננה מיטה גדולה במידות לא סטנדרטיות לנוחות מקסימלית.

"אני מרגישה שאחת מהמשימות שלי כמעצבת פנים היא לעזור ללקוחות שלי להגשים את החלומות שלהם, לא להתפשר על מה שהם אוהבים, עם המון דיוק ומעוף. זה נכון לפרויקטים של לקוחות פרטיים ונכון גם לפרויקטים מסחריים אותם אני מאוד אוהבת לעשות. עם תשומת לב מלאה ללקוח, התייחסות אישית לפרויקט, קווים נקיים, יצירתיות והמון אהבה".

ליאת תמר LT Studio: דירה בחדרה לתושבי חוץ

עיצוב פנים- LT Studio ליאת תמר. איתי בנית,
עיצוב פנים- LT Studio ליאת תמר/איתי בנית

"אני לא חושבת שיש באמת פרוייקט אחד בודד שאני הכי גאה בו, בכל אחד מהפרוייקטים שלי יש משהו ייחודי, גם אם הוא פרוייקט קטן ולאו דווקא עשיר בתקציב", אומרת המעצבת ליאת תמר. "יש פרוייקט אחד שזכור לי כהרפתקה וקצת אחר היות והלקוחות לא היו בארץ, פרוייקט בחדרה לתושבי חוץ שרכשו דירה עבורם ליד הים. בפרוייקט זה חיברנו שני חדרים לטובת חדר מאסטר גדול ומפנק. דלתות המקלחת וחדר הארונות הוחלפו לדלתות בקו אפס וכל קירות החדר חופו בבטון כולל חזיתות ארון הבגדים. הסלון לא גדול אך פונקציונלי ומתחבר עם המטבח המודרני בהמשכיות בחומר ובצבע. הפונקציונליות שיחקה פה משחק גדול. למרות ההשקעה בחומרי הגמר והנגרויות הרבות בדירה, הלקוחות לא התפשרו על נוחות ושימוש נכון בכל חלל. באחד מהחדרים המשמש ביומיום כחדר עבודה, אף תוכננה מיטת 'מרפי' (נפתחת מהקיר) לימים בהם יגיעו לבקר נכדים.

עיצוב פנים- LT Studio ליאת תמר. איתי בנית,
עיצוב פנים- LT Studio ליאת תמר/איתי בנית

ליאת תמר LT Studio מתמחה בתכנון פרוייקטיים קבלניים, פרטיים ומשרדים. עיקר הדגש בסטודיו הוא על תכנון וחלוקה נכונה של החלל הרבה לפני העיצוב וההלבשה. היכולת לתכנן חלל נכון בעבור הלקוח שכל חלומותיו וחסכונותיו מתנקזים לרגע השיפוץ תוך כדי שמירה על תקציב שהוגדר מראש. הסטודיו מלווה תהליכי שיפוץ ועיצוב מא' עד ת', משלב התכנית כולל ליווי ופיקוח אדריכלי ועד של העיצוב וההלבשה.

אדריכלית ענבל פרידקין, ענבל פרידקין אדריכלים: הנבית בנס ציונה

אדריכלית ענבל פרידקין אדריכלים. גדי יוסף,
אדריכלית ענבל פרידקין אדריכלים/גדי יוסף

"הבית בנס ציונה הוא אחד הפרויקטים שאני יותר גאה בהם", מספרת אדריכלית ענבל פרידקין, "המבנה הבסיסי שלו היה צר וארוך עם שלל מגבלות נוספות שהלקוחות לא האמינו שנתגבר עליהן. המפתח לפיצוח התכנון היה בניצול חכם של החלל שמתחת למדרגות במרכז החלל המרכזי של הבית, שבחלקו הנמוך תוכננה יחידת נגרות ובחלקו הגבוה העמדנו את פינת האוכל באופן כזה שיתרום לזרימה הנוחה של החלל".

אדריכלית ענבל פרידקין אדריכלים. גדי יוסף,
אדריכלית ענבל פרידקין אדריכלים/גדי יוסף

"החומרים והגוונים שנבחרו בכל רחבי הבית השלימו את הקונספט התכנוני, בהירים ומאירים כדי להדגיש את האור הטבעי והמעבר שלו לאורך החלל הצר והארוך. האתגרים שגילינו בתחילת התהליך הם אלה שגרמו לנו לייצר חלל מעניין מרובד ויפה יותר וזו המהות של המקצוע והסיבה שאני אישית הכי נהנית מהעבודה שלי".

מעצבת הפנים שרית הראל: מינונים ושילובים

רוזמרין יעל SHOWROOM,  עיצוב פנים שרית הראל. Peled Studios,
רוזמרין יעל SHOWROOM, עיצוב פנים שרית הראל/Peled Studios

"פרויקט שאני גאה בו במיוחד הוא סטודיו 'רוזמרין יעל SHOWROOM'", מתגאה מעצבת הפנים שרית הראל, "סטודיו וחלל תצוגה של המעצבת יעל רוזמרין הממוקם בלב נוף מדבר 'חמימות בלב מדבר'. חלל ורסטילי לתצוגה ומכירה של קולקציות הבגדים וגם מקום לאירוח ולהרצאות שיתקיימו בו מפעם לפעם.

"מעל הכל - זהו מקום של השראה מהרגע שנכנסים אליו!" יש ממש הפתעה לא צפויה. הסטודיו עוצב ותוכנן בשפה מינמליסטית נקייה וטבעית המתכתבת עם הנוף המדברי בו הוא נמצא. כל אלה ממשיכים את החוץ המדברי פנימה ונותנים במה שקטה ורגועה לבגדים. בתהליך ניתנה מחשבה מוקפדת תוך הקשבה לצרכים וכך ,נבנתה לה השפה העיצובית של החומרים והצבעים שקושרים לנוף המדברי בו המקום נטוע, ומצד שני מנתקים מחווית הרחוב השכונתי בו ממקם הסטודיו".

רוזמרין יעל SHOWROOM,  עיצוב פנים שרית הראל. Peled Studios,
רוזמרין יעל SHOWROOM, עיצוב פנים שרית הראל/Peled Studios

שרית הראל - על הסטודיו: הסטודיו עוסק בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים של דירות וילות ובתים פרטיים. לתפיסתי עיצוב חדשני יצירתי ומסעיר לעולם לא יבא על חשבון נוחות ופרקטיות הסוד במינונים ובשילוב המתקיים ביניהם.

מעצבת פנים נעמה גלמן: סטודיו שבע

עיצוב פנים נעמה גלמן, שבע סטודיו לפילאטיס. ליה נהיר,
עיצוב פנים נעמה גלמן, שבע סטודיו לפילאטיס/ליה נהיר

"מיד עם הכניסה לסטודיו, מקבלת את פני המתאמנות רצפה שחופתה בפרקט עץ בגוון אגוזי ושילוב חומרים שמשווים מראה אירופאי אותנטי חסר פשרה עם מראות קשת ודלת זכוכית גלית עם גימור פליז מוברש, נגיעות צבע סגול ולוגו ומיתוג ייחודיים שמאחוריהם פילוסופיה שלמה ע"י ארט דירקטורית מוכשרת @abonfis_studio", משתפת מעצבת הפנים נעמה גלמן, "כל אלו מאד מאפיינים את הסטודיו, ובמקרה זה גם את הלקוחה המקסימה ועל כן אני מאד אוהבת וגאה בפרויקט הזה".

עיצוב פנים נעמה גלמן, שבע סטודיו לפילאטיס. ליה נהיר,
עיצוב פנים נעמה גלמן, שבע סטודיו לפילאטיס/ליה נהיר

גלמן מוסיפה כי "ברגע שהבנתי שהאקלקטיות הזו מובילה התהליך היה מאד אינטואיטיבי, קליל ובזק. אלינור, בעלת סטודיו 'שבע פילאטיס' פנתה אליי כדי שאעצב לה סטודיו בוטיק אותנטי שתהיה בו אוירה רכה, נעימה ומקצועית. מדובר במרתף של הוילה בה מתגוררת בעלת הסטודיו ומשפחתה, אותו הפכנו ממרתף מדכא לסטודיו מהמם ופונקציונלי שנפתח בפברואר האחרון".

מעצבת הפנים הילית קרש: להפוך לימון ללימונצ'לו

עיצוב פנים הילית קרש. יוסי שטיבל,
עיצוב פנים הילית קרש/יוסי שטיבל

"אחד הפרוייקטים המאתגרים שעיצבתי, ממחיש איך ניתן להפוך לימון ללימונצלו'", מתפייטת המעצבת הילית קרש, "מדובר במחסן במבנה שנבנה עוד לפני קום המדינה בעיר התחתית בחיפה. הבעלים של המקום רצו להפוך חלל קטן 18 מ"ר עם תקרה בגובה 4.5 מטר מרובע, להכניס, פינת הסבה, מטבח, מקלחת, חדר שינה בלי לוותר על ג'קוזי כמובן. וכמעט ללא אור טבעי, לצימר אטרקטיבי בעיר התחתית - צימר zest (גרידת לימון) לא רק מינימום מקום גם במינימום עלויות.

עיצוב פנים הילית קרש. יוסי שטיבל,
עיצוב פנים הילית קרש/יוסי שטיבל

היא מסבירה כי "על ידי הוספת גלריה בגלל גובה התקרה הדבר התאפשר ושימוש בחומרים לא יקרים. אחד החומרים הדומיננטיים שנבחרו זה חומר מאד זול, שאנחנו רואים מבנים תעשייתים מחופים בו. חומר זול, אבל כשמשנים לו את המיקום, מאירים אותן באור הנכון הוא יוצר הצגה תלת מימדית. שילוב רהיטים משוק הפשפשים, איקאה, רצפה מודפסת בגודל 80/80, הצלחנו לתת מענה לכל הפונקציות ולתת לו שיק עירוני. במינימום כסף ובמינימום מקום. less is more.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully