וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה משותפת: גרילים לתושבי העוטף ליום העצמאות

עמותת 'לב אחד' בשיתוף עם מותג הגרילים 'Coleman' תורמים מאות גרילים לטובת תושבי עוטף עזה לכבוד יום העצמאות

גריל של Coleman. ניין מוצרי צריכה,
גריל של Coleman/ניין מוצרי צריכה

עמותת 'לב אחד', עין פרת ותנועת אור, בשיתוף עם מותג הגרילים 'Coleman' חילקו במהלך השבוע שעבר ועד ליום העצמאות קרוב כ- 250 גרילים בשווי מאות אלפי שקלים לתושבי יישובי עוטף עזה המפונים, זאת במסגרת יוזמה משותפת כמחווה ליום העצמאות.

בין היישובים נמנים: כפר עזה, נחל עוז, ניר עוז, נירים, כרם שלום, סופה, חולית בארי וכיסופים. מטרת החלוקה לאפשר לקהילות העוטף לציין את החג במסגרת המגבלות.

עמותת 'לב אחד - סיוע אזרחי' היא עמותה ישראלית ללא כוונות רווח הפועלת במצבי חירום בארץ ובעולם (העמותה נתמכת על ידי עין פרת ותנועת אור ואף תדליק משואה השנה).

שי חביב, מייסד ובעלים של ניין מוצרי צריכה, משווקת קולמן בישראל, מציין כי "אנו שמחים לקחת חלק ביוזמה זו שמבטאת את הסולידריות הישראלית והערבות ההדדית לקראת יום העצמאות. הגרילים שלנו הפכו לחלק משמעותי בהוויה הישראלית."

רוני פלמר, מנכ"ל ומייסד 'תנועת אור' ויו"ר משותף של 'לב אחד': "היוזמה החלה מתוך שיחות עם המשפחות בשטח ותורם שסייר ביישובי העוטף, דווקא בימים חשוכים כל כך, אנחנו מחויבים להמשיך ולהתגייס למען תושבי העוטף ולהדליק נקודות של אור בתוך החושך. יום העצמאות מסמל את כוחה של ההקהילה ב76 שנות קיומה של המדינה. חשוב שנמשיך ונשמור על חוסנה של הקהילה, להמשיך במסורת המשותפת ולמרות שהחגיגה אינה שלמה ללא חזרתם של החטופים לביתם. כולנו תקווה שאת יום העצמאות הבא, נוכל לחגוג יחד איתם".

אליה בן שימול, רבש"צ של קהילת כרם שלום: "שמחנו מאד על זה שיש מי שרואים ומרגישים אותנו, מבינים את הכאב שלנו ובאמת הופכים אותנו למשפחה אחת, עם כל הכאב והצער לקבל ערב יום העצמאות סוג של סמל ישראלי בדמות "מנגל" משוכלל ויוקרתי, הצליח לרגש אותנו ועל כך אנו אסירי תודה לתנועת אור, עין פרת, לב אחד וחברת קולמן".

בתיה הולין, תושבת כפר עזה: "אנו בקהילת כפר עזה מודים על ההפתעה הנעימה לקראת יום העצמאות. טוב להרגיש את החיבוק והאהבה של תושבי ישראל, בתרומה הנדיבה של מנגלים לתושבי הקהילה. תודה לתורמים, לארגונים שעסקו במלאכה ולחברת קולמן שנרתמה".

  • עוד באותו נושא:
  • גריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully