וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במצב הנוכחי, כשהייצור הוא Made in Israel, אין הפתעות"

עליות מחירי הייצור, העיכובים וכמובן החות'ים. רגע לפני יום העצמאות, ניר אוקנין, בעלים ומעצב של גלריית Oknin, מסביר מדוע השנה יותר מתמיד צריך לקנות כחול לבן: "העיצוב זהה ברמה למוצרים מאיטליה"

עיצוב תהילה גור, באדיבות OKNIN  ריהוט בהתאמה אישית. אלעד גונן,
עיצוב תהילה גור, באדיבות OKNIN ריהוט בהתאמה אישית/אלעד גונן

"אם בעבר השאלה שנשאלה 'האם זה עיצוב ישראלי?' לא היתה חלק מתהליך הרכישה, הרי שכיום היא רלוונטית והפכה להיות שיקול חשוב בקרב הלקוח".

את ההסבר הזה מספק ניר אוקנין, בעלים ומעצב של גלריית Oknin. הגלריה המשפחתית שנוסדה ב-1975 חרתה על דגלה מיום היווסדה ועד היום ייצור כחול-לבן.

עיצוב רונית שיסמן באדיבות OKNIN  ריהוט בהתאמה אישית. ערן תורג'מן,
עיצוב רונית שיסמן באדיבות OKNIN ריהוט בהתאמה אישית/ערן תורג'מן
עיצוב רונית שיסמן באדיבות OKNIN  ריהוט בהתאמה אישית. ערן תורג'מן,
עיצוב רונית שיסמן באדיבות OKNIN ריהוט בהתאמה אישית/ערן תורג'מן
עיצוב מור ורד,  באדיבות גלריה OKNIN. אורן עמוס,
עיצוב מור ורד, באדיבות גלריה OKNIN/אורן עמוס

רגע לפי יום העצמאות, מסביר אוקנין: "בימים אלו אנחנו גאים יותר מתמיד על ייצור כחול לבן, ועל תעשייה ושרשרת ייצור ישראלי. כשאתם רוכשים בגלריית Oknin, אתם מפרנסים משפחות ישראליות רבות, של הרתכים, של הנגרים, של בעלי המלאכה, ושל כל מי שיש לו חלק בשרשרת הייצור שלנו".

לדבריו, "תמו הימים שהיינו צריכים להסביר ולפרט למה העיצוב שלנו זהה ברמת האיכות לעיצובים שמגיעים מאיטליה. זאת, ברמת התיפורים, הדיוקים, השילובים של הבדים וכמובן העיצובים עצמם. זאת ועוד, כאשר התכנון של העיצוב נעשה CUSTOM MADE , כזה שהוא בדיוק, אבל בדיוק לבית שלך, לטעם שלך, למידות הרצויות, ההתאמה היא מושלמת".

מעצבת פנים מורן נוה, באדיבות OKNIN ריהוט. נופר בוגנים,
מעצבת פנים מורן נוה, באדיבות OKNIN ריהוט/נופר בוגנים
מעצב ליעד יוסף  באדיבות OKNIN. אלעד גונן,
מעצב ליעד יוסף באדיבות OKNIN/אלעד גונן
המעצבים בפעולה בגלריה OKNIN. רם לוי,
המעצבים בפעולה בגלריה OKNIN/רם לוי

עוד משתף אוקנין קצת על הנעשה מאחורי הקלעים: "רוב העבודה שלנו מתבצעת מול קהל המעצבים ואדריכלים. כל מי שמעצב היום דירה או בית, פונה לאנשי מקצוע. אין אפס. הם יודעים לנווט את הלקוח לאולמות התצוגה עונים במדוייק על הצרכים, על הסגנון ועל התקציב. במצב הנוכחי שנוצר, כאשר הייצור הוא MADE IN ISRAEL, אין הפתעות או בלת"מים, זה אומר שיש לך אבא ואמא כאן וזה לא עניין של מה בכך. בטח ובטח כיום עם הלוחות זמנים המוארכים שנוצרו לאור הלחימה בים עם החותים".

הוא מסכם: "אנו עדים וערים לכל המגמות הבינלאומיות של ערי הבירה האירופאיות החשובות, לצד זה אנו מתאימים את העיצוב והריהוט לבית ולאקלים הישראלי , לצד הצרכים הספציפיים של המשפחה, של הרגלי האירוח שלה, אורח חייה וכו'. העובדה שהייצור נעשה ממש כאן עם חומרים משלנו, ופס הייצור באחריותנו, מייצרים תוצאה מדויקת, מקצועית ומהודקת.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully