וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארחים בחג? 4 פריטים מעוצבים שיהפכו את הגינה שלכם לגינת אירוח מושלמת

הקיץ כבר בפתח, נעים יותר לשהות בחוץ וזה בדיוק הזמן המתאים לריענון וחידוש המרפסות והגינות, כך שיתאימו לאירוח ובילוי עם האהובים שלנו. מאיפה מתחילים? הכירו את 4 הפריטים שישדרגו את הגינה שלכם בקלות ויהפכו אותה מגינה רגילה - לגינת אירוח יפה, מושקעת ומזמינה

1. מטבח החוץ: לארוחה קלילה באוויר הפתוח

יוניטי שף של כתר. סטודיו כתר,
יוניטי שף של כתר/סטודיו כתר

מטבח חוץ הוא פריט שמוסיף מימד חדש של הנאה וחווית אירוח קלילה, נעימה ונוחה מחוץ לבית, בלי כל הריחות והבלגן, ויהפוך את הגינה שלכם לפינת אירוח מסודרת. כתר מציעה מגוון רחב של מטבחי חוץ בגדלים שונים, מעוצבים ופרקטיים במחירים סופר נוחים, הנה כמה מהם:

ה- Unity Chef הוא מטבח חוץ ברוחב של מעל 2 מטר, אידיאלי להכנת מזון, הגשה ואירוח בחצר או בגינה. היחידה כוללת משטח נירוסטה גדול ונוח עם כיור מובנה והכנה להתקנת ברז (לא כולל ברז), כולל ארונות הניתנים לנעילה. מתאים במיוחד לברביקיו או להכנת ארוחה עם משפחה וחברים. ישנה בסדרה גם גרסת מיני, ה- Unity Kitchen המתאים למרפסת הישראלית וגינות קטנות יותר ברוחב של 1.15 מטר. כמוצר משלים למטבחי חוץ, מכל סוג או סגנון עיצוב, מציעה כתר את ה- Unity Drawers, מזנון חוץ שמשמש כארון אחסון וכולל גם משטח הגשה.

כל קולקציית מטבחי החוץ של כתר עמידה בפני פגעי מזג האוויר, עשויה מחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה בשילוב של 80% חומרים ממוחזרים, היא מעוצבת בטקסטורת עץ טבעי ומיוצרת בישראל, 100% כחול-לבן.

  • מחיר מבצע מטבח חוץ Unity Chef : 1,989 שקל (במקום 2,399 שקל), בתוקף עד 31.5.24.
  • מחיר מבצע מטבח חוץ Unity Kitchen: 1,289 שקל (במקום 1,599 שקל), בתוקף עד 31.5.24.
  • מחיר מזנון חוץ Unity Drawers: 849 שקל, לפני מבצעים והנחות.
  • ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר.

2. לאווירה רומנטית: שולחן אירוח עם תאורת לד שתאיר לכם ערב בגינה או במרפסת

כתר. יחצ כתר,
כתר/יחצ כתר

ה- COOL BAR המואר של כתר, פטנט ייחודי ומושלם לאירוח רומנטי או קבוצתי. מדובר בשולחן אירוח טרנדי המגיע עם תאורת לד שתאיר לכם ערב רומנטי במרפסת או בגינה, יחד עם צידנית ענקית שתשמור על המשקאות שלכם צוננים. הקול בר עמיד בפני נזקי מזג האוויר, מתאים לשימוש בחוץ לאורך שנים ואת תאורת הלד (בטיחותית גם במגע עם מים) ניתן לטעון שוב ושוב בעזרת חיבור ה- USB. מיוצר בישראל, 100% כחול לבן.

מחיר מבצע קול בר מואר : 299 שקל (במקום 389.90 שקל), בתוקף עד 31.5.24. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר.

3. מכניסים את הטבע הביתה עם עציצים קלי משקל

סדרת עציצי החרס של כתר. סטודיו כתר,
סדרת עציצי החרס של כתר/סטודיו כתר

עונת המעבר היא התקופה האידיאלית להוסיף צמחייה ולהכניס את הטבע הביתה. הכי נוח לעשות זאת עם עציצים קלי משקל ונוחים לתחזוקה כמו אלו מסדרת "גליל וערבה" של כתר, המיועדים לשתילים גדולים, עצי פרי או נוי. מדובר בעציצים בטכנולוגיה ייחודית המעניקה לחומר טקסטורה טבעית ומראה דמוי חרס אבן, אבל קלי משקל במיוחד. העציצים חזקים ואטומים לחלוטין ומאפשרים שימוש בהם בתוך הבית, במרפסת או בגינה וקלים לניקוי ותחזוקה. לסדרה מגוון נפחים, גבהים וצורות, מ-45 ליטר לגידולי צמחים ועד 125 ליטר המתאים לעצי נוי ופרי, היא מגיעה בצבעים שקטים וטבעיים המשתלבים בכל סגנון עיצובי ומיוצרת בישראל, 100% כחול לבן.

מחירי עציצי "גליל וערבה" : 249.90- 359.90 שקל, לפני מבצעים והנחות. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר.

4. גינון וגידול צמחייה, ירקות וצמחי תבלין מעולם לא היו קלים יותר

ערוגת גינה אלפרסקו מבית כתר. סטודיו כתר,
ערוגת גינה אלפרסקו מבית כתר/סטודיו כתר

דרך כיפית להפוך כל אירוח לבריא ו"פרשי" היא להוסיף עשבי תיבול טריים, הישר מערוגות הגינה שלכם לכל סלט, מנה או קוקטייל. לצורך כך ניתן להשתמש בערוגות גינה מוגבהות, המאפשרות גידול צמחי תבלין טריים. בכתר מציעים סוגים שונים של ערוגות גינה נוחות מאוד לשימוש, מוגבהות ובגדלים שונים, שיאפשרו לכם לטפל בצמחים ולגדל ירקות וצמחי תבלין מבלי להתכופף וללא מאמץ. בתכנון שלהן חשבו על כל פרט קטן: הן כוללת מד השקיה מובנה המסמן מתי צריך להשקות, מאגר מים תחתון השומר על הלחות של הצמחים והשורשים ופקק ניקוז הניתן לשליפה. הן עמידות בכל מזג אוויר לאורך שנים, מעוצבות ומשלבות טכנולוגיות חדשניות אשר לוקחות בחשבון ערכים כמו התחשבות בסביבה, נגישות ועוד, תוך שימוש בחומרים טבעיים וממוחזרים. הערוגות גם הן מיוצרות בישראל, 100% כחול לבן.

מחירי ערוגות מוגבהות: 379.90- 449.90 שקל, לפני מבצעים והנחות. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully