וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

תרמוס משאבה מנירוסטה 3-4 ליטרים לבחירה מבית סולתם, 292- 314.5 שקלים, להשיג ברשת החנויות ובאתר www.Soltam.co.il. אסף אמברם,
תרמוס משאבה מנירוסטה 3-4 ליטרים לבחירה מבית סולתם, 292- 314.5 שקלים, להשיג ברשת החנויות ובאתר www.Soltam.co.il/אסף אמברם

מותג כלי הבישול והאפייה סולתם פותח את עונת האביב עם קולקציה חדשה של פריטים למטבח ולאירוח ומציע תרמוס נירוסטה בעל משאבה המתאים למגוון רחב של שימושים מקמפינג, דרך טיולי שטח ועד לארוחות ברביקיו ולאירוח.

התרמוס מיועד להכיל שתייה חמה או קרה. הוא עשוי נירוסטה איכותית ועבה במיוחד שהופכת אותו לחזק ועמיד לאורך שנים רבות. דפנותיו מבודדות חום וקור מהסביבה בצורה יעילה במיוחד והוא בעל ידית אחיזה המאפשרת להעביר אותו בצורה בטיחותית ממקום למקום. פעולתו מתאפשרת על ידי משאבת ואקום נוחה לתפעול בלחיצת כפתור פשוטה. התרמוס זמין לבחירה בצבעים מונוכרומטיים מטאליים של כסף או זהב ובשני נפחים של 3 או 4 ליטרים בהתאם לצורך. לא מכיל BPA. כעת ועד לתאריך ה-13.6.24 ניתן ליהנות ממבצע עד 55% הנחה על כל פריטי המותג לרבות התרמוסים בחנות האון ליין. המחירים: 314.5 שקלים במקום 699 שקלים לתרמוס בנפח 4 ליטרים ו- 292 שקלים במקום 649 שקלים לתרמוס בנפח 3 ליטרים.

סולתם- להשיג בסניפים ואתר הרשת WWW.SOLTAM.CO.IL

קניון עופר חדרה. אסף לב,
קניון עופר חדרה/אסף לב

רשת קניוני עופר תערוך יריד עודפים ענק ב- 15 קניונים ברחבי הארץ, במסגרתו תינתן עד 70% הנחה על מגוון רחב של מותגים מובילים ורשתות מקומיות ובינלאומיות שבקניון.

יריד העודפים ייערך ל 7 ימים בלבד, החל מיום ראשון ה - 19.05.24 ועד יום שבת ה - 25.05.24 (כולל), ויכלול מגוון רחב של פריטים במחירים אטרקטיביים במיוחד, לנשים, גברים וילדים. היריד כולל פריטים מכל הקטגוריות, ביניהם: מוצרי עיצוב לבית, למטבח, מוצרי טקסטיל, אקססוריז , אופנה, הנעלה, מוצרי פנאי (ספרים וצעצועים), משקפי שמש וראייה, תיקים, תכשיטים, מוצרי קוסמטיקה איפור וטיפוח, הלבשה תחתונה ועוד.

הקניונים המשתתפים ביריד: עופר סנטר נוף גליל, עופר הקריון - קריות, עופר נהריה, עופר גרנד קניון - חיפה, עופר חדרה, עופר השרון - נתניה, עופר מרום - רמת גן, עופר הגבעה - גבעת שמואל, עופר הקניון הגדול - פתח תקווה, עופר סירקין פ"ת, עופר קניותר - נס ציונה, עופר רחובות, עופר אדומים, קניון הראל, עופר גרנד קניון - באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מותג השעונים קוואלי להשיג ברשת באתר ג'נטלמן' מחיר 1,795 שקל. יחצ,
מותג השעונים קוואלי להשיג ברשת באתר ג'נטלמן' מחיר 1,795 שקל/יחצ

ארכיטקטורה האורבנית של רחובות פירנצה : הקולקציה האחרונה של רוברטו קוואלי מעצב העל נחתה בישראל:

קולקציית השעונים החדשה של קוואלי מתמקדת בארכיטקטורה האורבנית של רחובות פירנצה, שהיא מקור ההשראה לעיצוביו. קוואלי לקח חלק בעיצוב הקולקציה האחרונה, מה שמוכיח שרוחו חיה ובועטת גם לאחר מותו.

ההשראה בקולקציה מתבטאת בכל שעון, החל מהשימוש באייקונים מדויקים ועד לבחירה בצבעוניות הבולטת בעיר, המשלבים סגנון איטלקי עם עיצוב מודרני. הקולקציה מתאפיינת בשימוש בחומרים איכותיים, תוך דגש על פרטים קטנים כמו לוחות וגופי שעון מעוצבים, ובשימוש במנגנונים יפניים, המעניקים דיוק מרבי ואמינות לאורך זמן.

בקולקציה מגוון רחב של סוגי שעונים, משעונים כסופים עם רצועות מתכת ועד לשעונים מוזהבים עם רצועות עור, כך שכל אחד יכול למצוא את השעון המתאים לאופיו.

בנוסף לקולקציית השעונים, קוואלי מיישר קו עם מגמת העטים היוקרתיים והמעוצבים שמצאו דרך אל כל כיס, ומשלימים את המראה היוקרתי שהמותג מציג לאורך השנים, עם עיצובים בטקסטורת הנחש המזוהה במיוחד עם קוואלי. הקולקציה החדשה מציגה עטים כדוריים יוקרתיים בצבעים שונים, מכסף ועד זהב, משחור ועד מטאלי, עם עיצובים הבולטים בצורות הגאומטריות ובארכיטקטורה האורבנית המתוחכמת של פירנצה. כמו כן, העטים מתאימים כהענקת מתנה אישית יוקרתית, עם אופציה להקדשה אישית.

שעונים החל מ-1245 שקל, עטים החל מ-649 שקל. קולקציית השעונים והעטים של רוברטו קוואלי נמכרת בלעדית באתר וברשת ג'נטלמן.

ערכת ניקוי ספות עור של קבוצת קאופמן 149 שקלים. יחצ,
ערכת ניקוי ספות עור של קבוצת קאופמן 149 שקלים/יחצ

כמה חיכינו למוצר כזה: ערכה לניקוי מושלם לספות ולכורסאות. קבוצת קאופמן - שבה ניתן למצוא את הריהוט היפהפה של נטוצי, נאפו, ד"ר גב, קוקה, drom ואיטלסופה - משיקה שתי ערכות בהתאמה מדויקת לספה בביתכם - מעור או מבד. ערכת הניקוי מעור כוללת קצף ניקוי ותחליב לפריטי עור המיוצרים תוך שימוש בנוסחה עדינה על בסיס מים המסירה את מרבית הכתמים ומונעת את התייבשות העור; הערכה השנייה כוללת מנקה בדים ומסיר כתמים המיוצרים תוך שימוש בנוסחה עדינה על בסיס מים המסירה את מרבית הכתמים.

149 שקלים, להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

כרית ריחנית בניחוח תה ירוק של ד"ר גב 399 שקל. יחצ,
כרית ריחנית בניחוח תה ירוק של ד"ר גב 399 שקל/יחצ

ריחות מזכירים זיכרונות ומשפרים את מצב הרוח - זו לא קלישאה, אלו מחקרים קליניים מבוקר ומוכח. מתברר שעצב הריח - שמנהל את חוש הריח שלנו - מקושר ישירות לחלק במוח שמנטר זיכרונות ורגשות, ובכך משפיע על יכולת הריכוז שלנו, על הזיכרון ועל הרגשות. לפי המחקר, 75 אחוזים מכל הרגשות הנוצרים מדי יום נובעים מריחות. עוד עלה במחקרים, כי ריח משפר את איכות השינה, מפחית חרדות ומסייע להירדמות מהירה ולחוויית שינה עמוקה ואיכותית.

המחקרים הם אלו שעמדו אל מול עיניהם של המוצר החדשני של המותג "ד"ר גב": כריות וויסקו ריחניות בשלושה ניחוחות: קמומיל, תה ירוק ולוונדר, בעלות עיצוב הרשום כפטנט עם חמישה אזורי נוחות, שכל אחד מהם מתאים לתנוחת שינה שונה, תעלות אוורור וציפית ג'רסי נמתחת.

הכרית אינה עשויה כמקשה אחת, אלא בעלת תעלות אוורור המעניקות לה את היכולת לנשום, לאפשר מעבר של אוויר ושומרות עליה רעננות לאורך זמן. הכרית עשויה מוויסקו אלסטי - חומר בעל תכונות זיכרון שמתאים את עצמו למתאר הגוף ולשינויי התנוחות. הוא עוטף טוב יותר את הראש ואת הצוואר, מספק תחוש רוגע מרחפת ותמיכה טובה יותר.

לכרית חמישה אזורי נוחות: שני אזורים לשינה על הצד בעיצוב קמור, אזור גבוה לשינה על הגב, אזור בגובה בינוני לשינה על הגב ואזור שקוע לתמיכה בשינה על הבטן.

לכל כרית מצורפת ללא עלות נוספת גם ציפית מבד ג'רסי, ללא תפרים, בעלת מרקם חלק.

399 שקלים, להשיג בסניפים ובאתר ד"ר גב.

זגה פינות אוכל שולחן במראה בטון אסיה 5310 שקל במקום 8170 שקל. סטודיו גולן,
זגה פינות אוכל שולחן במראה בטון אסיה 5310 שקל במקום 8170 שקל/סטודיו גולן

ZAGA פינות אוכל תקיים את יריד העודפים השנתי במחסני החברה בחבל מודיעין (מול שוהם), במסגרתו תציע מגוון רחב של פריטי ריהוט איכותיים במחירים ללא תחרות.

היריד יערך במשך שבועיים בלבד החל מיום שישי ה- 17.5 ועד ה- 31.5 בשעות: א-ה: 10:00-20:00 יום ו': 9:00-15:00. היריד יציע עודפים וסופי מלאי מקולקציות קודמות ופריטי תצוגה בתעריפים מוזלים וביניהם: פינות אוכל מרשימות, קונסולות נפתחות לשולחן אוכל, כסאות אוכל במגוון רחב של עיצובים ושילובי חומרים, כסאות בר עדכניים ועוד.

היריד יתקיים במחסני החברה ברחוב החרוב 4 פארק תעשייה חבל מודיעין, מול שוהם, בין התאריכים: 17-31.5.2024 בשעות: ימים א'-ה': 10:00-20:00, יום ו':9:00-15:00.

דוגמאות לפריטים שיוצעו ביריד:

  • שולחן יוסטון שחור- מחיר אחרי הנחה: 3,135 שקל (במקום 6,970 שקל )
  • שולחן אסיה צביעת בטון מחיר אחרי הנחה: 5,310 שקל (במקום: 8,170 שקל )
  • שולחן מאסטרו צביעת בטון - מחיר אחרי הנחה: 6,970 שקל (במקום 9,970 שקל )
  • שולחן אטלנטה אגוז - מחיר אחרי הנחה: 3,997 שקל (במקום: 6,670 שקל)
  • כיסא טורינו חום - מחיר אחרי הנחה: 450 שקל (במקום 757 שקל )
  • שולחן מדריד קוטר 130 צביעת בטון- מחיר אחרי הנחה: 5,570 שקל (במקום 7,970 שקל)
מארז עצמאות זר פור יו 239 שקל. יחצ,
מארז עצמאות זר פור יו 239 שקל/יחצ

לקראת יום העצמאות, שמקבל השנה משמעות אחרת, גם רשת ZER4U בחרה לציין את היום המיוחד השנה עם מגוון סידורים ומארזים המחזקים את הגאווה הלאומית שלנו ובצבעי הדגל.

לדברי מיטל לב, סמנכ"לית מחשוב וסחר ברשת ZER4U: "בחרנו לציין את יום העצמאות 2024, היום הכי ישראלי שלנו, עם מגוון מארזים ישראליים בגלל המשמעות המיוחדת שלו השנה. עכשיו יותר מתמיד, חשוב לנו להצדיע לתעשייה ישראלית, שבכללי היא חלק מהDNA של הרשת. לחזק את המשק ולעודד עסקים ישראליים אצלנו זה תמיד היה ויהיה בראש סדר העדיפויות עם מגוון רחב של יינות בוטיק, שמני זית וכמובן פרחים כחול-לבן".

קולקציית מארזי יום העצמאות של זר פור יו כוללת:

מארז "ישראל שלי" 239 שקל - מארז ישראל שלי חגיגי לעצמאות עם דגלוני ישראל הכולל יין למדא ריזלינג לבן מיקב דלתא, בירות איכותיות ממבשלת אלכסנדר, מיקס פיצוחים מלוח, שמן זית כתית מעולה מבית פתורה (300 מ"ל) וכרטיס ברכה עצמאות. מגיע במגש עץ מרובע.

סידור "חגיגה בכחול לבן" 139 שקל - סידור חג על טהרת הלבן שזור מחרצית לבנה, ליזיאנטוס לבן, עד עד לבן, גיפסנית לבנה ודגלוני ישראל לקישוט. מגיע בבית עציץ כחול.

להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800 ובאתר

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully