וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיפוץ פה לא היה יקר, אבל הניב תוצאות מדהימות

סתיו נמש, טור אורח

9.5.2024 / 16:16

ללא שיפוץ יקר, אבל עם בחירה מוקפדת של תמונות, פסלונים, חפצי אומנות, פרטי אספנות ומייצגים, תוך שילוב נגיעות והדמויות האהובות של וולט דיסני ומונופולי, עיצבנו את המשרד בהשראת ההישגיות והמצליחנות של התרבות האמריקאית. איך זה סייע לנו בחזון השיווקי?

משרדי אינווסט קפיטל במגדל משה אביב. יחצ,
משרדי אינווסטו קפיטל במגדל משה אביב/יחצ

מה הקשר בין עיצוב המשרד שלכם למותג והתחושה שאתם מעבירים ללקוחות ביום יום? האם הוא מעורר מספיק שיח ועניין מצד המבקרים? תחשבו על ישיבה בחדר ישיבות שלחפצי האומנות שבו יש משמעות ארגונית וסמלית.

שיקולים בבחירת משרד כמו מיקום, נגישות, וקרבה לתחבורה הם חשובים מאוד. אנחנו לא רוצים להיות רחוקים מעורקי התחבורה המרכזיים, אבל היה חשוב לנו גם שהמשרד ידבר את אופי החברה והחזון, ויעניק השראה לאנשי המכירות ויצור וויב מיוחד. מכאן, האם חשבתם על כך שלבחירה בעיצוב המשרד יש גם יתרונות כמנוף שיווקי?

האם בהכרח עלינו להוציא כספים משמעותיים בשיפוץ וראוותנות כדי לעצב משרד ברוח החברה? בכלל לא בטוח. כשמדברים על משרד מעוצב, לרבים עולה התחושה המיידית של שימוש בחומרים היקרים ביותר. אז יש לנו חדשות, לא חייב להקצות השקעות עתק, כדי להשיג תוצאה רצויה. כדי להעביר מסר ותחושה במשרד, אפשר לעשות את זה גם עם מייצגים, תמונות והרבה אמצעים שיש לכם ביד או שאפשר לרכוש בתקציב המתאים לכם.

משרדי אינווסט קפיטל במגדל משה אביב. יחצ,
משרדי אינווסטו קפיטל במגדל משה אביב/יחצ

כל חברה או עסק יכולים לייצר את האווירה הנכונה במשרד והיא משפיעה לא רק על הלקוחות שיגיעו אליו לפגישות, אלא על כל העובדים וההווי מסביב.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

השראה מהדמויות האמריקאיות המובילות והמצליחות

נוכל להביא את העיצוב שיצרנו במשרדים שלנו במגדל משה אביב - לדוגמה. לנו היה חשוב לשלב אמנות מקורית. כמובן שזה לא מחייב כל אחד, אבל לדעתנו יש משהו ייחודי בשילוב אומנות שהיא פרי יצירתו של האמן עצמו.

כפי שהצהרנו שאין צורך בהשקעה גדולה, החלטנו להעביר את התחושה עם הרבה מאוד תמונות, פסלונים (figurine) ומיצגים, שיצרו את האווירה שאנחנו מעוניינים לשדר עבורנו והמשקיעים שלנו. ביקשנו לייצר את ההשראה של התרבות האמריקאית והקפיטליזם - הצלחה ושגשוג עסקי, עם דמויות של מיקי מאוס, דוד קמצוץ (Uncle Scrooge) ועם עשירי ארה"ב כמו גרנט קרדון, שמקיים מדי שנה את כנס העסקים הגדול בעולם. זאת יחד עם בובות פאנקו פופ של דמויות האהובות מעולם הקולנוע, שמעבר לערך הנוסטלגי שלהן, חלקן נחשבות לפריט אספנות מבוקש מאוד, שערכו יכול להגיע גם לאלפי שקלים ויותר.

כחברת נדל"ן, יכולנו לבחור בקירות עם תמונות בניינים ותחושה של ניו יורק. הנדל"ן מבחינתנו מעניק השראה ותחושה של העשייה, אבל החיבור של העיצובים הוא למשימה שלנו - היכולת לאפשר לאנשים להגשים את החלומות והיעדים הכלכליים שלהם בזכות ההשקעות.

כדי לייצר עניין ואווירה של השראה, והרבה מאוד אמריקה, בחרנו בתמונות שנושאות את הדמויות של וולט דיסני. בחרנו, איך לא, במיקי מאוס בפני עצמו. מיקי הוא לא רק דמות אהובה על הילדים, אלא אחד מהמותגים וסימני ההצלחה הכי גדולים של דיסני. הוא הניב לוולט דיסני עשרות מיליארדי דולרים של הכנסות בעשור האחרון. יחד עם דמויות נוספות וסרטים, הוא הביא את החברה לשווי של 208 מיליארד דולר בוול סטריט.

דני רופ וצוות אינווסטו קפיטל עם נועם שפלטר ואוהד ארד מייסדי החברה. יחצ,
דני רופ וצוות אינווסטו קפיטל עם נועם שפלטר ואוהד ארד מייסדי החברה/יחצ

מיקי מאוס הוא גם מטבע והדמות שהכי מקושרת למטבע הדולר, בזכות דולר דיסני הנושא את תמונתו של מיקי מאוס.

דולר דיסני בא להציג את הממלכה העצמאית הקסומה ופארקי השעשועים של דיסני בפריז ובאורלנדו, שהם מפארקי השעשועים המצליחים בעולם אשר מושכים אליהם מספר עצום של מבקרים מדי שנה.

לא הרבה שמו לזה לב, אבל וולט דיסני בחר עוד לפני שנים רבות, להעביר את מסר ההצלחה העסקית שלו דרך הדמויות שלו.

בהשראת דוד קמצוץ - הדמות המצוירת העשירה בעולם

המגזין "פורבס"', הכריז בשנים האחרונות, על דוד קמצוץ (Scrooge McDuck), הברווז המצויר שיצא למסעות חיפוש אוצרות עם שלושת האחיינים של דונלד דאק, כאחת הדמויות המצוירות העשירות ביותר בעולם הון דמיוני של עשרות מיליארדי דולרים. קמצוץ היה מצחצח נעליים שהגשים את החלום האמריקאי והתעשר בענק.

משרדי אינווסט קפיטל במגדל משה אביב. יחצ,
משרדי אינווסטו קפיטל במגדל משה אביב/יחצ

אנחנו באינווסטו קפיטל, חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, לקחנו את כל הדמויות האלה ותלינו אותן על הקיר במשרדים במגדל משה אביב. התחושה וההשראה שמקבלים העובדים והלקוחות דרך התמונות בקירות היא הצלחה והשראה של המצליחנות וההישגיות האמריקאית, אותה אנחנו רוצים להעביר לקהל המשקיעים שלנו ועד כה זה הוכיח את עצמו. אנחנו גם לקחנו את זה צעד אחד קדימה, עם ציורים מקוריים פרי עטם ומכחולם של וולט דיסני, אנדי וורהול וקית' הרינג, ופסלונים של אלק מונופולי - אבל זה אנחנו, כי כמשקיעים (בנדל"ן) אנחנו גם מעריכים אומנות איכותית, ומשקיעים בכל Piece כבפריט אספנות בעל ערך.

מה תצטרכו כדי לעצב את המשרד כמנוף שיווקי?

איך מתחילים לעצב את המשרדים שלכם ברוח החברה? השלב הראשון לא חייב להיות בהתקשרות עם מעצבת פנים או אדריכלית. ואם כן בחרתם כזו, תוודאו שהיא מבינה היטב את רוח החברה ומה שאתם מנסים לשדר.

הגדרת מסרים - מה תרצו שעיצוב המשרד ישדר? איך הוא מתחבר למסרים שלכם? הצלחה והגשמה?

  • נרטיב עסקי - מהן הדמויות או האנשים שמהם אתם שואבים השראה לפעילות שלכם? מי הם המודלים לחיקוי שלכם ועבור קהל הלקוחות שלכם? כשהם יופיעו ברחבי המשרד, הם יעוררו שיח ושאלות.
  • תמונות ואירועים מעוררי השראה - מה תרצו שיוקרן על מסכי הטלוויזיה בחללי המשרד? אתם יכולים להשתמש במסכים קיימים כדי להציג סרטון מעורר השראה. כדאי לחשוב על כך. אנחנו הצגנו קטע מתוך כנס העסקים הגדול בעולם של המיליארדר גרנט קרדון, בו אנחנו משתתפים ומדברים על הבמה על הגדולה בעולם. הכנס מעורר השראה ומייצר את האווירה הנכונה עבורנו.
  • איתור חפצים ודמויות פיזיות - גם אקססוריז ומייצגים משפיעים על האווירה והחוויה במשרד, כמו בובות הפאנקו פופ, אותן ועוד הרבה אחרות תוכלו לרכוש גם אונליין. חלקן דמויות שלא ניתן להשיג בישראל ומומלץ להתאים אותן לפי האופי והאווירה של חדרי המשרד השונים.
  • חשוב ביותר - כל המשרד צריך לשדר "על אותו גל" - איתכם. הלקוחות שלכם ירגישו היטב אם אתם לא מרגישים בנוח בסביבה שבה אתם נמצאים ומארחים. הם לא בהכרח יבינו ממה זה נובע… אבל "אווירת אי-אמון" תשרור באוויר.
  • אם אתם חובבי ספורט או קבוצות מסוימות, תנו לזה מקום במשרד שלכם. אם אתם חובבי צמחיה, תנו לה מקום בחללי ההמתנה והאירוח שלכם, תשמרו על שולחן העבודה במחשב את התמונה שהכי מאפיינת אתכם (משפחה, תחביב, משפט שמוביל אתכם, הכל הולך), ובעיקר - תהיו אותנטיים. זה משדר נינוחות, שליטה, תחושת בית.
משרדי אינווסט קפיטל במגדל משה אביב. יחצ,
משרדי אינווסטו קפיטל במגדל משה אביב/יחצ

אנחנו מאמינים בהצלחה ומשדרים הצלחה, וממרומי הקומה הגבוהה עם הנוף לים, גם מיקי מאוס, סקרוג' ומונופולי, מרגישים בבית.

הכותב הוא סמנכ"ל שיווק באינווסטו קפיטל, חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully