וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך פותרים ביעילות את בעיית הזבל במטבח?

איסוף שאריות מהכיור הוא מלאכה מלוכלכת, שלא לדבר על המועדות לסתימות. טוחן אשפה עשוי להיות הפיתרון

טוחן אשפה מבית פרנקה. יחצ,
טוחן אשפה מבית פרנקה/יחצ

מה אנחנו עושים עם כל הזבל שמצטבר במטבח? כאשר מדובר במי שניקיון המטבח עומד כל העת לנגד עיניו, עליו להיערך עם הפתרון של טוחני אשפה לטיפול בפסולת בדרך אסטטית וקלה. השימוש בטוחני האשפה מאפשר ליהנות מתחושת היגיינה טוטאלית ולא להרגיש רע כשעמוק בפח יש כל כך הרבה זבל ולכלוך.

טוחן אשפה הוא סוג של פתרון אולטימטיבי שאינו פוגע בנראות המטבח ומותאם לצרכי המשפחה הגרה בבית. מערכת טחינת הפסולת של חברת Franke משוויץ, המשווקת בארץ על ידי חברת נוטלי , משלבת טכנולוגיה חדשנית ועיצוב מודרני, שבעצם מבטיחה לשדרג כל מטבח תוך שמירה על סביבה נקייה ובריאה. המערכת מאפשרת הטמנה יעילה ונוחה של פסולת מזון, ומקלה על הצורך לטפל בפסולת באופן יומיומי.

המערכת כוללת טכנולוגיה מתקדמת שמסייעת למנוע ריחות רעים ולשמור על היגיינה מקסימלית במטבח, בנוסף היא מעוצבת בקווים נקיים ואלגנטיים שמשתלבים בכל סגנון מטבח. טוחני האשפה בעלי מנוע עוצמתי חדיש ושקט במיוחד עם רטט מינימאלי וצריכת חשמל נמוכה עם הגנה מיוחדת לעיכוב התפתחותם של בקטריות וחיידקים כמו כן הם בולמים רעש.

לדברי אוהד לוי, בעלי חברת נוטלי: "צריך לתת את הדעת לחיסכון בזמן והכוונה לתהליך מהיר של הסרת הפסולת מהמטבח, שילוב של מנעול וסגירה הרמטיים למניעת חדירת חרקים או מזיקים ,קווים מעוצבים שמתאימים לשלל מטבחים, עמידות גבוהה , התקנה קלה , תחזוקה מינימאלית ומערכת הפועלת בשקט ללא הפרעות לשוהים במטבח".

  • עוד באותו נושא:
  • אשפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully