וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה שותפים חדשים צורפו לפירמת ישר אדריכלים

פירמת ישר אדריכלים, שמציינת השנה 68 שנה להקמתה, ובראשה עומד אדריכל העל הישראלי אבנר ישר, הודיעה על צירופם של שותפים ושותפות חדשים ועל שורה של קידומים נרחבים נוספים

מימין ניצן שרון, אלעד יהודה, מיכל אורן, תאי ישר, עדי עיני ישר, אבנר ישר. רפי דלויה,
מימין ניצן שרון, אלעד יהודה, מיכל אורן, תאי ישר, עדי עיני ישר, אבנר ישר/רפי דלויה

פירמת ישר אדריכלים, שמציינת השנה 68 שנה להקמתה, ובראשה עומד אדריכל העל הישראלי אבנר ישר, הודיעה על צירופם של שותפים ושותפות חדשים ועל שורה של קידומים נרחבים נוספים.

למשרד צורפו ארבעה שותפים ושותפות חדשים, שני עמיתים וחמישה ראשי צוותים. השותפים החדשים מצטרפים לחמשת השותפים הבכירים והוותיקים -אלעד יהודה (ומנכ"ל המשרד), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל, אביב אלנבוגן, עדי דוידוב - ולשלוש השותפות הנוכחיות: דנה לאונר, רוני שימל, שירלי אדיב.

השותפים החדשים הם תאי ישר (ובנו של אבנר ישר), עדי עיני ישר (ואשתו של אבנר ישר), ניצן שרון, מיכל אורן. העמיתים (אסוסייט) החדשים: ישי קריגר, אלעד ברוכים. ראשי צוותים: עדי זנזורי, מיכאל קפלן, יסמין דהן, רעות אלגרסי, טל חיקי.

אבנר ישר עם השותפים החדשים, השותפים הבכירים הנוכחים והשותפות הנוכחיות. רפי דלויה,
אבנר ישר עם השותפים החדשים, השותפים הבכירים הנוכחים והשותפות הנוכחיות/רפי דלויה

משרד ישר אדריכלים חתום על גורדי השחקים ועל המבנים הגבוהים והמתוחכמים ביותר שמקשטים את קו הרקיע של ישראל, בהם מתחם העסקים ToHa, מגדלי דה וינצ'י בתל אביב, מגדלי לנדמרק, קמפוס מיקרוסופט, מגדלי בסר, מטה SAP, אולמות התצוגה של דלק מוטורס, רוטשילד 1, רוטשילד 17, מגדלי W, W PRIME, רום (בפארק צמרת), בית אפל בהרצליה, מגדלי בורסת היהלומים (520 מטר, 120 קומות), מגדלי מת"ם מזרח ועוד.

מדברי אדריכל אבנר ישר: "כשהתחלתי לעבוד עם אבי, יצחק ישר ז"ל, לפני כ-37 שנה, המשרד מנה פחות מ-5 עובדים, כיום הוא מונה כ-130 איש. אני שמח שהמשרד ממשיך לשמור על צביון משפחתי גם כיום. זו הזדמנות נפלאה להוקיר תודה לכלל צוות העובדים המקצועי והמסור שעובד מסביב לשעון, ללא פשרות ובסטנדרט הגבוה והעדכני ביותר, תוך שאיפה להצטיינות וחדשנות בכל פרויקט אותו אנו מבצעים. ביחד נמשיך לעמול כדי להציג לעולם עתיד מעודכן ופורץ דרך".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully