וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית רפאל שמעה את סיפורו של האמן - והציגה את תערוכתו

סיפורו של האמן יוליוס ברדה כבש את ליבה של אשת העסקים רונית רפאל שהציעה לו להציג את תערוכתו הראשונה בישראל בבית רונית רפאל בתל אביב וגם רכשה חלק מיצירותיו

רונית רפאל, סנדרה שדה, יוליוס ברדה ולימור גולדשטיין בפתיחת התערוכה. איציק בירן,
רונית רפאל, סנדרה שדה, יוליוס ברדה ולימור גולדשטיין בפתיחת התערוכה/איציק בירן

סיפורו של האמן יוליוס ברדה כבש את ליבה של אשת העסקים רונית רפאל שהציעה לו להציג את תערוכתו הראשונה בישראל בבית רונית רפאל בתל אביב.

יוליוס ברדה, עולה חדש מפריז, אמן צעיר ומוכשר המצייר על קנבס, רהיטים, חפצים וטקסטיל, החל ליצור בגיל 13 ובגיל 15 כבר הציג בתערוכות בפריז ובערים נוספות.

את יהדותו גילה רק בגיל 17 כשאביו נפטר. ההשתייכות לזהות היהודית והישראלית ריתקה אותו ומתוך תחושת חיבור עמוק עשה עלייה בגיל 22 והתגייס לצה"ל כחייל בודד לשירות מלא בסיירת נחל עורב.
לאחרונה הוא סיים שירות מילואים ובימים אלה הוא מציג את עבודותיו למכירה בבית רונית רפאל.

לפתיחה שנערכה בסוף השבוע האחרון הגיעה רונית היישר מג'נבה בהפתעה לביקור של 48 שעות ואף רכשה מספר יצירות.

בין האורחות שהגיעו לפרגן: גלית גוטמן שרכשה יצירה, לימור גולדשטיין, סנדרה שדה שהגיעה עם מעצב האופנה אביעד אריק הרמן ויועצת התקשורת אירינה שלמור.

רונית רפאל עם אירינה שלמור בפתיחת התערוכה של יוליוס ברדה. איציק בירן,
רונית רפאל עם אירינה שלמור בפתיחת התערוכה של יוליוס ברדה/איציק בירן

החיים דרך חור המנעול - תערוכת יחיד - יוליוס ברדה

UBAB MAD - היצירות האמנותיות של UBAB, האמן יוליוס ברדה, הן חלונות לעולמות דמיוניים שבהם חלומות ומציאות משתלבים זה בזה.

המסע האמנותי שלו, כעולה חדש מפריז לירושלים, הוא הרפתקה דרך נופי הנפש בהם הדמיון מתעורר לחיים ומזמין את הצופים להתעמק בחלומותיהם ובהשתקפויותיהם.

עבודותיו של האמן הן הזמנה למסע. מי שיסתכל מקרוב ימצא דלתות ופתחים רבים. חלקם ברורים ואחרים נסתרים. דרכם מבקש האמן לשלב את הצופה בדיאלוג, להיוודע לרגשות, להיזכר ולראות את התמונה והמחזה ביצירת האמנות האילמת.

בעבודות רבות של האמן ישנן דמויות נשיות מסתוריות ושובות לב. האמן שואב השראה מנשים מפורסמות כמו אסתר המלכה ומצייר תמונות של נשים המספרות את סיפור מסע חייהן.

בעיני האמן הרגשות הם הכוח המניע של החיים. לדבריו, "קשה לצייר רגשות, ולכן אני מסתמך על הצבעים ועל התנועה והזרימה שהם יוצרים, מתפשטים כמו מסע בחיים ומתעניינים במה שקרה לפניהם ומה יקרה אחר כך".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully