וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי בכפר סבא: עיצוב כובש בתכנון מוקפד

הלקוח הוא תושב מיאמי שביקש לעצב דירת נופש בעיר בשרון. ביקש - וקיבל

עיצוב פנים ניקול ויננברג. אורית ארנון,
עיצוב פנים ניקול ויננברג/אורית ארנון

גודל: כ- 100 מ"ר.
תכנון ועיצוב פנים: ניקול ויינברג.
צילום: אורית ארנון.
סטיילינג יום צילום: סיגל רוז'נסקי.
ארונות: ריביירה.
מיטות: LALA DESIGN
מטבח ויחידת בר משקאות: נוביל מטבחים

לקוח תושב מיאמי ביקש לעצב לעצמו דירת נופש בה יוכל לארח את הנכדים בסטנדרטים של חו"ל. לאחר חיפושים מצאנו את האחת, דירת 5 חדרים בכפר סבא הירוקה שהפכה לדירת 4 חדרים מפנקת, רחבת ידיים עם כל השדרוגים שעושים את החיים נוחים ויפים. ארונות לאחסון מרבי, כולל ארון בחלל המרכזי המשלב בר, מראה והמון סטייל. חדרי שינה עם מיטות חלומיות כמו שאוהבים בארה"ב. כאן בישראל.

יחידת בר משקאות בחיפויי זכוכית ומראה. עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
יחידת בר משקאות בחיפויי זכוכית ומראה. עיצוב פנים ניקול ויינברג/אורית ארנון
מיאמי כפר סבא הירוקה דירה רחבת ידיים עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
מיאמי כפר סבא הירוקה דירה רחבת ידיים עיצוב פנים ניקול ויינברג/אורית ארנון
מיאמי כפר סבא -עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
עץ אגוז וחיפוי זהה בכל הדירה. עיצוב פנים ניקול ויינברג/אורית ארנון

"את הדירה הזו קיבלתי לידי לצורך שיפוץ מסיבי", מספרת מעצבת הפנים ניקול ויינברג שעשתה מהפך של ממש בפרויקט זה, "קיבלתי אותה עם חדר סגור שהוא פינת אוכל. פתחתי אותו לחלל הציבורי והגדלתי אותו באופן משמעותי שיצר מרחב מחייה מדהים. בנוסף הצלחתי לקחת משטח זה עוד כמה מטרים לטובת סוויטת הורים בדיוק כמו שהלקוח רצה וחלם.

"שינוי מבני נוסף ומשמעותי בחלל היה בחדר האמבטיה של הדירה לצד חדר הרחצה של סוויטת ההורים. במקור היה חדר אמבטיה מאוד קטן ולצידו מחסן, חלק מהמחסן עבר לחדר רחצה של הסוויטת הורים והחלק השני ושאר השטח נוצל לטובת יצירת חדר אמבטיה מרווח וגדול עם חדר כביסה".

יחידת בר משקאות בחיפויי זכוכית ומראה. עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
גוף תאורה של המעצב הישראלי אסף וינברום. ארון בר מטבחי נוביל/אורית ארנון

בעיצוב פנים הדירה ניתן לראות חזרתיות של אלמנטים, בחירה זו מייצרת שפה ותחושה של המשכיות וחיבור. בכל הדירה נעשה שימוש באותו אריח. החל מהריצוף ועד לחיפויי הקירות. אריח עדין ונייטרלי שנתן לי חופש לשלב חומרים נוספים כגון עץ אגוז ששילבתי בארונות אמבטיה, במחיצה בין פינת האוכל למסדרון ובמטבח בפינת אוכל ובשולחן סלון. השילוב הזה יצר המון חמימות והכניס המון סטייל ואמירה עיצובית. הפלטה היתה של טבע. נגיעות צבע ירוק והרבה עץ.

מטבח: מטבח גרמני של חברת נוביל, מאוד איכותי ומרשים, פונקציונאלי וגדול, מאפשר לשבת על אי ביום יום. משטח עבודה גדול, קוביית עץ אגוז ששוברת את הקו הלבן ומייצרת עניין וטוויסט עיצובי מרשים, ארון קלאפה עם תאורה שמאירה את משטח עבודה.

עיצוב פנים ניקול ויננברג. ליאור טייטלר,
סלון מרווח ומואר. עיצוב פנים ניקול ויינברג/ליאור טייטלר

בפינת האוכל, יצרה מעצבת הפנים ניקול ויינברג יחידת בר יפה ומרשימה, מחופה זכוכית משוחרת המשלבת עמדת משקאות ומקרר יין, בר פתוח "wet bar" עם כוסות ומקום למשקאות. המראה המושחרת שנבחרה מאפשרת להגדיל את הנפח של הרהיט ולראות את כל הבית זה נותן תחושת מרחב ומעצים את החלל. ביחידה זה יצרתי גם נישה ייעודית לאחסון דייסון, מטאטא ומעין עמדת ארגון למטבח כך שבאמת היה ניצול מיטבי, חשיבה אסתטית לצד פרקטית ותוצאה מושלמת ומרשימה.

במרכז פינת האוכל שולחן עגול עשוי פורניר אגוז ורגליים שחורות דמוי מתכת, מעליהם גוף תאורה עגול ומאוד מיוחד של כלי אור בעיצוב ישראלי של מעצב התאורה אסף וינברום עם בסיס עץ.

עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
נגיעות של ירוק מהטבע/אורית ארנון

סלוןֿ: "בחלל הסלון בחרתי לשמור על פלטת צבעים מונוכרומט של שחור לבן אפור עם תוספת של ירוק מהטבע. הדומים ירוקים מושלמים של "קיפול", עשויים נייר בעיצוב ישראלי, לצד ספת תלת וספת love seat בגוון אפור. כל אלו לצד עץ חמים בשולחן סלון שמתכתב עם השפה העיצובית של כל הבית, וילונות לבנים שמכניסים רכות ומסתירים את התריס יוצרים קו נקי אחיד ונעים בחלל. מסביב פס מגנטי היקפי שיש לו אופציה לכמה הפעלות, ניתן להדליק רק חלקים ממנו לבחירה, בהתאם לאווירה שרוצים לקבל בסלון. פעם אחת גוף בולט יותר ופעם אחת גוף שקוע על מנת ליצור עניין. וברצפה גוף תאורה רצפתי לאווירה".

עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
עיצוב פנים ניקול ויינברג/אורית ארנון

"סוויטת ההורים בדירה זו גדלה והתרחבה בזכות תכנון מחדש וניצול שטח מתוך פינת האוכל שהיתה שם במקור. ללקוח היה חשוב מרחב בחדר שינה כולל ארונות אחסון וחדר רחצה מפנק ומשודרג. בהתאם לכך, יצרתי מעיין חדר ארונות בפריסה באזורים שונים בחדר. בצד אחד ארון 6 דלתות חזיתות לבן בהתאמה אישית, ידיות פרזול בשחור בקו נקי ולצידו מראה שנותנת תחושת מרחב ומגדילה את המקום. בחלק השני של החדר, נישות נוספות של ארונות, אחד מעל הכניסה לחדר והשני ליד המקלחת. בצורה זו ויצרתי המון שטח אחסון ושמרתי על תחושת מרחב".

סוויטת הורים. ארונות ריביירה. מיטה LALA DESIGN. אורית ארנון,
סוויטת הורים. ארונות ריביירה. מיטה LALA DESIGN/אורית ארנון
ארון מקיר לקיר ריביירה. ארונות ריביירה עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
ארון מקיר לקיר ריביירה. ארונות ריביירה עיצוב פנים ניקול ויינברג/אורית ארנון
ארונות ריביירה. שילוב מראה. עיצוב פנים ניקול ויינברג. יחצ,
ארונות ריביירה. שילוב מראה. עיצוב פנים ניקול ויינברג/יחצ

"במרכז החדר מיטה זוגית גדולה ומפנקת של מותג המיטות Lala design שעוצבה בהתאמה אישית. ראש מיטה בד אפור שלג ונגיעה של ירוק - כחול בגוונים בהירים שאפשרו לי ליצור מראה קלאסי. שטיח עם אלמנטים גיאומטריים שחור לבן ומאוורר בתקרה בצבעים של לבן ועץ".

ארוונת ריביירה- מיטה LALA DESIGN - עיצוב פנים ניקול ויינברג. יחצ,
ארוונת ריביירה- מיטה LALA DESIGN - עיצוב פנים ניקול ויינברג/יחצ

"בחדר הרחצה של יחידת ההורים, הרווחנו שטח והגדלנו את החלל באופן משמעותי, נעשה שימוש באריח שמככב בכל הבית בתוספת עץ אגוז בארונית רחצה. התוצאה: מקלחון ענק ומפנק כמו בבית מלון".

חדר רחצה - עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
חדר רחצה - עיצוב פנים ניקול ויינברג/אורית ארנון

מלבד חלל מגורים עצום יפה ומואר, סוויטת הורים עם מקלחון משודרג, בדירה 2 חדרי ילדים נוספים וחדר אמבטיה גדול הכולל יחידה מובנת למכונת כביסה ומייבש. בחדר הרחצה נעשה שימוש באריח זהה לאריח שבסלון ובכל הבית, ליצירת אחידות בשפה העיצובית ותחושת מרחב. ארונית אגוז עם מידוף פתוח לצד תאים סגורים עם דלתות בגימור נקי ומוקפד.

מיטה LALA design - חדר שינה נכדים  עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
מיטה LALA design - חדר שינה נכדים עיצוב פנים ניקול ויינברג/אורית ארנון
ארונות ריביירה   - חדר שינה נכדים - עיצוב פנים ניקול ויינברג. יחצ,
ארונות ריביירה - חדר שינה נכדים - עיצוב פנים ניקול ויינברג/יחצ
לפני. יחצ,
לפני/יחצ
אחרי. יחצ,
אחרי/יחצ

חדרי השינה של הילדים עוצבו באופן מוקפד ומלא סטייל. ארון גדול המכיל המון אחסון לצד מידוף עת פתוח ונגיש , מגירות. ארון שיכול לגדול איתם ולהפוך גם לארון בחדר מתבגר או בחדר אורחים או הורים. בכל חדר מיטה של מותג המיטות LALA DESIGN שעוצבה בקו צעיר עם ראש מיטה מקומר וצבעוניות של ירוק וכחולת המתכתבת עם צבעי הבית כולו. מיטה בלוק קליל עם נוחות מירבית והמון סטייל.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully