וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיחה בדרישת הקבלנים בישראל לדלתות כניסה חכמות לבית

קבוצת "רב בריח" נבחרה לספק דלתות כניסה חכמות SMART לפרויקט היוקרה "יפה נוף 120" בחיפה של חברת הנדל"ן "דוניץ - אלעד". "רב בריח" תספק כ-79 דלתות כניסה חכמות מדגם SMART לדירות במתחם מגורי היוקרה

פרויקט יפה נוף 120 חיפה. יחצ,
פרויקט יפה נוף 120 חיפה/יחצ

בשנה האחרונה, נראה שהיזמים והקבלנים שמים דגש על כל פרט במפרט הדירה במסגרת התחרות על ליבו של הצרכן וגם דלת הכניסה משתדרגת - לא עוד דלת ה"פלדלת" הטובה והמוכרת - בשנת 2024 מסתמן שכולנו נחליף את דלתות הכניסה בביתנו לדלתות חכמות.

ניכר גידול משמעותי בביקוש לדלתות כניסה חכמות המיועדות לבתים פרטיים, מתחמים ומגדלי מגורים. קבלנים ובעלי בתים כאחד מחפשים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כדי להגביר את הנוחות, החדשנות והטכנולוגיה של הבית.

קבוצת "רב בריח" מדווחת על עלייה בביקוש לדלתות כניסה חכמות בשוק הבנייה ונבחרה לספק דלתות כניסה מדגם SMART לפרויקט היוקרה 'יפה נוף 120' בחיפה של חברת הנדל"ן 'דוניץ - אלעד', ותספק כ-79 דלתות כניסה חכמות לדירות במתחם מגורי היוקרה עילית.

עומר יתיר, סמנכ"ל פיתוח עסקי וטכנולוגיות בחברת הנעילה של רב בריח: "אנו רואים עלייה בדרישה לדלתות חכמות בקרב מגוון לקוחותינו, בפרט בשוק הבנייה ובקרב קהל הקבלנים, הנדרשים להעלות את הסטנדרט בניה לפי רצונות ודרישות הצרכן. בעלי בתים מחפשים חדשנות וטכנולוגיה שישפרו את חווית המגורים שלהם ויהפכו את הבית לבטוח יותר, ועם חדשנות טכנולוגית בהתאם לרוח התקופה. דלת חכמה איננה יותר נחלתם של מאמצי הטכנולוגיות, אם כי כבר נגישה לכל האוכלוסייה. חברות מובילות בתחום הבנייה והשיפוצים כבר החלו להציע דלתות כניסה חכמות כחלק מהפתרונות שלהן ללקוחות, ואנו צופים כי הטרנד יתרחב בשנים הקרובות, בהתאם לגידול בביקוש לבתים חכמים ומחוברים לעולם ה IoT."

אסף יוגב, מנהל השיווק של חברת "דוניץ - אלעד": "בחרנו לפרויקט 'יפה נוף 120' בחיפה את דלתות SMART של רב בריח, מכוון שהן ברמת בטיחות גבוהה, ניתן לשלבן במערכות אבטחה מתקדמות, הדלתות נוחות לשימוש ומתאימות לעיצוב המודרני והיוקרתי של הפרויקט, המאופיין בקווים נקיים. שכן, אנו מציעים ללקוחותינו בפרויקט 'יפה נוף 120' בחיפה, סטנדרט בניה SUPERIOR, המתמקד בסטנדרטים גבוהים של עיצוב וטכנולוגיה".

לפרויקט מתחם המגורים 'יפה נוף 120', נבחרו דלתות כניסה SMART מדגם אור של "רב בריח". דלתות הכניסה החכמות בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת הנשלט דרך אפליקציה ומאפשר פתיחה ונעילה חכמה של הדלת לאיכות החיים המתקדמת ביותר. דלתות מדגם SMART בעלות רמת בטיחות גבוהה, נוחות מקסימלית ועיצובן מוקפד. ישנן מגוון אפשרויות שליטה ובקרה, פתיחה באמצעות אפליקציה ייעודית, טביעת אצבע, קודן, חיבור לבית חכם ובהמשך גם זיהוי פנים. דלת SMART של "רב בריח" מפותחת ומיוצרת בישראל, כאשר יתרונה שכל המערכת חבויה בתוך הדלת, וחוץ מיחידת הפעלה מינימליסטית ואסתטית על הדלת, אין הפרעה לעיצוב.

מתחם מגורי היוקרה 'יפה נוף 120' בחיפה ממוקם מרחק הליכה ממרכז הכרמל ובסמוך לטיילת לואי ומרכז פנורמה. המתחם מעוצב בקווים נקיים וכולל מפרט SUPERIOR ,טרקלין עסקים אקסקלוסיבי וכ- 8,000 מ"ר של גן יפני.

  • עוד באותו נושא:
  • דלתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully