וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

קינג קויל של עמינח. יחצ,
קינג קויל של עמינח/יחצ

עמינח חוגגת כבר למעלה מעשור בחודש מאי את "חודש השינה הטובה". השנה יוצאת עמינח עם מבצע על המזרנים למהלך כל החודש: הנחה של עד 1,000 שקל בטרייד אין על המזרן הישן ובקנייה של מזרן קינג קוייל האיכותי - מקבלים בסיס מיטה מתנה.

בנוסף, מגוון מבצעים באמריקן קומפורט: עד 2,000 שקל הנחה על כורסאות עיסוי, 1,000 שקל הנחה לסלונים מתכווננים, כורסת לופוטן עור במבצע - 499 שקל בעשרה תשלומים סה"כ 4,990 שקל (במקום 5490 שקל), כורסת רילקס במבצע - 349 שקל בעשרה תשלומים סה"כ 3,490 שקל (במקום 4,190 שקל), כורסת אניטה חשמלית מעור - 519 שקל בעשרה תשלומים סה"כ 5,190 שקל (במקום 5,990 שקל).

מומחי עמינח מדגישים את החשיבות בבחירת מזרן איכותי, המספק תמיכה נכונה לגוף, מזרן שיחזיק מעמד לאורך זמן, מזרן המשלב מערכת קפיצים נכונה וריפוד איכותי וכמובן מבלי לשכוח את חשיבות בסיס המיטה, שצריך לשמש בולם זעזועים ותמיכה חשובה למזרן. כל אלה יכולים להבטיח שינה מועילה וטובה, שחשובה לתפקוד היומיומי שלנו.

יעל שלביה בקמפיין של ZER4U על שולחן החג. לירן מור,
יעל שלביה בקמפיין של ZER4U על שולחן החג/לירן מור

לקראת יום העצמאות, שמקבל השנה משמעות אחרת, גם רשת ZER4U בחרה לציין את היום המיוחד השנה עם מגוון סידורים ומארזים המחזקים את הגאווה הלאומית שלנו ובצבעי הדגל.

לדברי מיטל לב, סמנכ"לית מחשוב וסחר ברשת ZER4U: "בחרנו לציין את יום העצמאות 2024, היום הכי ישראלי שלנו, עם מגוון מארזים ישראליים בגלל המשמעות המיוחדת שלו השנה. עכשיו יותר מתמיד, חשוב לנו להצדיע לתעשייה ישראלית, שבכללי היא חלק מהDNA של הרשת. לחזק את המשק ולעודד עסקים ישראליים אצלנו זה תמיד היה ויהיה בראש סדר העדיפויות עם מגוון רחב של יינות בוטיק, שמני זית וכמובן פרחים כחול-לבן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מארז עצמאות זר פור יו 239 שקל. יחצ,
מארז עצמאות זר פור יו 239 שקל/יחצ

קולקציית מארזי יום העצמאות של זר פור יו כוללת:

מארז "ישראל שלי" 239 שקל - מארז ישראל שלי חגיגי לעצמאות עם דגלוני ישראל הכולל יין למדא ריזלינג לבן מיקב דלתא, בירות איכותיות ממבשלת אלכסנדר, מיקס פיצוחים מלוח, שמן זית כתית מעולה מבית פתורה (300 מ"ל) וכרטיס ברכה עצמאות. מגיע במגש עץ מרובע.

סידור "חגיגה בכחול לבן" 139 שקל - סידור חג על טהרת הלבן שזור מחרצית לבנה, ליזיאנטוס לבן, עד עד לבן, גיפסנית לבנה ודגלוני ישראל לקישוט. מגיע בבית עציץ כחול.

להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800 ובאתר

גו בר של כתר. סטודיו כתר,
גו בר של כתר/סטודיו כתר

מבצעי מאי של כתר: לקראת הקיץ, הנחות על מגוון קטגוריות: ממטבחי חוץ (עד 20% הנחה) ועד למערכות ישיבה לגינה ולמרפסת (עד 25% הנחה) וגם צידניות בגדלים שונים (15% הנחה) ועוד.

המבצעים בתוקף עד 31.5.24 או עד גמר המלאי, על המוצרים המשתתפים במבצע. ניתן להשיג באתר ובחנויות כתר בפריסה ארצית.

מחירים לדוגמה:

  • GO BAR - צידנית משקאות ניידת עם שולחן הגשה, למנגל, פיקניק או לחוף הים - 139 שקל במקום 179.90 שקל
  • קול בר מואר- שולחן אירוח עם תאורת לד משולב צידנית גדולה, לקמפינג לילי, למרפסת ולגינה ב- 299 שקל במקום 389.90 שקל
  • עדן ספסל לגינה- ספסל המשמש גם כארגז אחסון, מכיל 265 ליטר ב- 499 שקל במקום 639 שקל
שואב של דייסון. יחצ,
שואב של דייסון/יחצ

ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית שלDyson בישראל במבצע מיוחד ואטרקטיבי, במסגרתו תינתן הנחה של 600 שקלים על שואב האבק האלחוטי מדגם Gen5 detect absolute.

absolute Dyson Gen5 detect, השואב האלחוטי החזק ביותר של דייסון, כולל מנוע Hyperdymium לשאיבה עוצמתית ומספק AW280 של שאיבה חזקה עם זמן עבודה של עד 70 דקות. לשואב מערכת סינון HEPA אטומה לחלוטין, בעלת חמש שכבות של מסננים הלוכדים ביעילות 99.99% מהחלקיקים והאלרגנים עד ל-0.1 מיקרון ובכך מבטיחה שהיא מוציאה אוויר נקי יותר לתוך הבית. עוד לשואב מברשת Digital Motorbar בעלת טכנולוגיית De-Tangle למניעת הסתבכות שיער ומברשת Fluffy Optic מאירה בעלת רולר רך לרצפות ופרקטים המגלה חלקיקי אבק בלתי נראים.

מחיר מבצע 3,999 שקל (במקום 4,599 שקל). המבצע בתוקף עד ל 31.5 או עד גמר המלאי באתר וברשתות ובחנויות החשמל המובחרות. שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי ב.נ.ז.כ סחר היבואן הרשמי.

CASTRO HOME - סדרת כלים ממלמין. מידן מור אלון,
CASTRO HOME - סדרת כלים ממלמין/מידן מור אלון

CASTRO HOME, מותג העיצוב לבית של קסטרו, משיק קולקציה שימושית וכיפית במיוחד, עשירה, צבעונית ובמחירים אטרקטיביים לכבוד הגעתה של עונת הפיקניקים, הקיץ והטיולים. בקולקציה מגוון כלי מלמין, במבוק ואקרליק - חומרים המסייעים בשמירה על הסביבה ופתרון חסכוני לשימוש רב פעמי ומגוון פריטים נוספים לחוויית פיקניק אורבני.

בקולקציה קבוצות של כלים מותאמים שתרצו לקחת איתכם לכל פיקניק וטיול. כלי מלמין מהווים פתרון חסכוני וידידותית לסביבה. הכלים עמידים ואינם נשברים בקלות, מסייעים בשמירה על הסביבה, מתאימים לשימוש במדיח ונוחים לשימוש גם עם ילדים. הקולקציה מגיעה במגוון צבעים: לבן, ניוד ושחור, ורוד, צהוב בננה וכחול וכוללת: קערות הגשה, צלחת מנה ראשונה, צלחות מנה עיקרית, קערות אישיות, כוסות, כפות הגשה, סכו"ם, קנקן שתייה ועוד. הקולקציה שמה במרכזה דגש על איכות הסביבה ונוחות בשימוש עם ילדים.

העונה גם הושקו שתי סדרות כלי אקריליק חדשות: "ים" ו"יהלום" - כלי אקריליק משובחים ומעוצבים במיוחד, דמויי זכוכית, לפיקניק מלא בסטייל ושיק. טווח המחירים של הקולקציה: 9.90 שקל - 179.90 שקל.

להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובחנות האון ליין.

דאבו פרו. יחצ,
דאבו פרו/יחצ

מותג המיקסרים DAVO PRO משיק מיקסרים חדשים במהדורה מיוחדת ובכמות מוגבלת, בצבעי כחול ולבן, עם כיתובים ואיורים הקשורים למלחמת "חרבות ברזל". על העיצובים חתומים אמנים ישראלים מובילים, דוגמת יוסי ארביב שאייר את מפת ארץ ישראל ועליו נכתב "אל תירא ישראל".

עופר גבאי, מבעלי DAVO PRO: "מה שעמד מאחורי הרעיון הוא הרצון לחבר את עולם האומנות לעולם המטבח דרך קטגוריות שונות של אומנות, לקחנו סדרה של מיקסרים ועיצבנו אותה עם מסרים פטריוטיים ארץ ישראליים".

המאסטרו הינו מיקסר חדשני, המתקדם ביותר בעולם המיקסרים, עם מנוע ראשון מסוגו ללא גיר וללא גלגלי שיניים יותר עוצמתי, יותר איכותי ושקט הרבה יותר משאר המיקסרים. חסכוני בחשמל ומעניק חווית אפיה באיכות הגבוהה ביותר שמיקסר שולחני יכול להציע, בין אם זה בלישת בצק ללחם מחמצת או מקמח שיפון, בין אם זה בבצק מקמח כוסמין מלא או לעוגת יום הולדת של 3 שכבות. ה-5800 מאסטרו החדש עומד בכל אתגר.

המיקסר בעל תוכניות עבודה מגוונות החל מתוכנית וו לישה - להכנת חלה, לחמניות, בצק פיצה, בצק שמרים ועוד, עם 10 דרגות מהירות הניתנות להגדרה בקלות ובאינטואיטיביות באמצעות יחידת הבקרה המרכזית. המאסטרו מגיע עם קערת נירוסטה 7 ליטר המתאימה ללישה של עד 3.3 ק"ג קמח, וו לישה כפול, וו גיטרה, בלון הקצפה כפול, מגן התזה עם פתח הזנה רחב והוא בעל תוכניות הפעלה ופיצ'רים הכי מתקדמים שיש, טיימר הפעלה של עד שלושים דקות, מסך מגע LCD, תאורה לקערה ועוד מגוון פיצ'רים שהופכים אותו להכי מתקדם, יעיל ונוח למשתמש

דגם 5800, מחיר : 4290 שקל, ניתן להשיג דרך אתר החברה.

זגה פינות אוכל שולחן פלורידה נפתח בגוון אגוז אמריקאי וכסא ארנה בגוון אבץ. סטודיו מעין גולן,
זגה פינות אוכל שולחן פלורידה נפתח בגוון אגוז אמריקאי וכסא ארנה בגוון אבץ/סטודיו מעין גולן

חביות העץ עוד מימי קדם שימשו ככלי מסורתי לאחסון משקאות אלכוהוליים למשך חודשים ואף שנים ותרמו לעיצוב אופי המשקה. החבית- גליל בעל דפנות מעוגלות המורכב מקבוצת קורות עץ מחוברות, העניקה חוזק ועמידות והמראה הטבעי והייחודי שלה בחלל זלג מתפקידה המסורתי ומעניק כיום השראה בכל חלל החל בעדניות בגינה וכלה בשולחנות אוכל בלב ליבו של הבית.

שולחן אוכל בהשראת מראה החבית הוא אחד הטרנדים המובילים לשנת 2024 בעולם עיצוב הבית. האיכויות הטבעיות שהוא מביא עימו יחד עם צורת העיגול ההרמונית למראה, זורמים ומקרינים שלמות. שולחן זה יוצר תחושה של חמימות, קרבה לטבע וקרבה בין הסועדים.

רשת זגה פינות אוכל המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות, משיקה לקיץ 2024 את שולחן פלורידה בהשראת מראה החבית. מדובר בשולחן עגול נפתח, בעל רגל מרכזית בהשראת עיצוב חבית- מראה עץ מחורץ מלא בשיק ואמירה. השולחן מעניק לחלל פינת האוכל מראה מסוגנן ונקי, נפתח ויודע גם לתת מענה לאירוח משפחתי מפנק.

שולחן פלורידה מגיע בקוטר 130 ס"מ בעל 2 הרחבות של 50 ס"מ כל אחת המאוחסנות בגוף השולחן. מוצע בגוונים : בטון HPL, טבעי HPL, אגוז אמריקאי HPL ואבן HPL.

מחיר מבצע לרגל ההשקה: החל מ- 7,170 שקל במקום 8,990 שקל - המבצע עד ה-19.5. להשיג בסניפי רשת זגה ברחבי הארץ ובאתר.

סניף המשביר. יחצ,
סניף המשביר/יחצ

רשת המשביר יוצאת במבצעים לכבוד יום העצמאות ומציעה מגוון פריטים ממחלקות הספורט, האופנה, הקוסמטיקה והבית ב-76 שקלים.

המבצע תקף בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאון ליין. בתוקף מ 8/5 עד - 18/5 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם.

קוק אנד בייק סכיני ארקוס לינאה כחול לבן  49 שקל. טל טרי,
קוק אנד בייק סכיני ארקוס לינאה כחול לבן 49 שקל/טל טרי

מותג הסכינים הספרדי המוביל בעולם, משיק את הסכין האהובה Linea chef by ARCOS במהדורה בצבעי כחול לבן לרגל יום העצמאות.

מדובר בסכיני פרמיום במחירים נגישים השמים דגש על איכות ומחיר. סכינים איכותיות שמשדרגות כל חווית בישול במטבח. הסכינים בעלות עיצוב חדשני עם ידית נוחה לאחיזה. הסכינים מתאימות לכל אחד ואחת ונמכרות במחירים אטרקטיביים, מתאימות לכל משתמש, בין אם אתם בשלנים מקצועיים או סתם אוהבים לבשל.

היתרון הבולט ביותר של הסכינים החדשים בסדרה הוא השינון, אשר נשמר לאורך זמן. הסכינים החדשות הינן המתנה המושלמת לחג וישדרגו כל מטבח. בין אם תעניקו לעצמכם ובין אם למארחים, מדובר בסכיני חובה בכל מטבח המשדרגות את חווית הבישול והאפייה.

המארז כולל שלושה סכיני מיני 10 ס"מ - סכין חדה במיוחד, המשמשת בעיקר לחיתוך ירקות ופירות.

מחיר למארז: 49 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully