וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקולוגיה וטכנולוגיה בסלון שלכם: הבשורה משבוע העיצוב במילאנו

תערוכת העיצוב הגדולה והחשובה בעולם במילאנו נחתמה לאחרונה. האקולוגיה והטכנולוגיה הן המאפיינים הבולטים שצפויים השנה בענף העיצוב

Laminam איטליה. יחצ,
Laminam איטליה/יחצ

למרות ואולי בגלל המורכבות, הקשיים והאתגרים במדינה, ישראלים רבים החליטו לקחת פסק זמן ולהשתתף באירוע הבינלאומי החשוב בענף העיצוב - תערוכת Salone Del Mobile היוקרתית, וחזרו עם לא מעט רשמים.

הדאגה לעתידו של כדור הארץ תפסה תאוצה בעיצובים של רבים מהמותגים המובילים בעולם, שבוחרים בשנים האחרונות ליישם טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות ליצור אלמנטים המשלבים בין אסתטיקה ואקולוגיה. מהבולטים שבהם הוא המותג האיטלקי LAMINAM, ששם דגש על נושא הקיימות כבר למעלה משני עשורים והציג בשבוע העיצוב את סדרת החיפויים החדשה twO שעונה במדויק על המגמה.

Laminam איטליה. יחצ,
Laminam איטליה/יחצ
Laminam איטליה. יחצ,
Laminam איטליה/יחצ

"מדובר במשטחים הדקיקים והגמישים בעולם, שעוביים כ-2 מ"מ בלבד, שמיוצרים בטכנולוגיה ירוקה- ככאלה ניתן ליישם אותם בשלל דרכים על קירות חוץ ופנים ואפילו על פרטי נגרות וריהוט כשהרציונל הוא ליצור מקסימום אפקט ובמינימום שימוש בחומר", כך לדברי גל נרדי, סמנכ"לית השיווק של LAMINAM ישראל.

זאת ועוד אומרת נרדי כי "העיצובים החדשים שהציג המותג נאמנים לצבעוניות השולטת שרובה על טהרת גווני החול, האדמה והתבלין. בולטים במיוחד גוונים כמו שמנת, egg shell (קליפת ביצה), אגוז, טרקוטה וחול ונראה שלא מדובר בטרנד אלא במגמה על זמנית, מכיוון שהיא מייצרת הרמוניה ושקט בכל פינה בבית, בפרט כשהיא מיושמת במשטחים גדולים". לדבריה, "גווני האפור, הבטון והשחור עדיין נוכחים אך במינונים נמוכים יותר מבעבר ונראה שהם מפנים את מקומם לגוונים הטבעיים שנקראים ומתפרשים כנעימים ומרגיעים בהרבה ונותנים מקום לאלמנטים ולאקססוריז שנרצה לשלב במרחב".

Laminam איטליה. יחצ,
Laminam איטליה/יחצ
גל נרדי, סמנכ"לית שיווק LAMINAM ישראל. כפיר זיו,
גל נרדי, סמנכ"לית שיווק LAMINAM ישראל/כפיר זיו

"הנטייה היא לחקות טקסטורות ששאולות מעולם הטבע גם כשמדובר במוצרים תעשייתיים. כך למשל LAMINAM העולמית שהיטיבה ליצור בעת האחרונה סדרות משטחים ששואבות השראתן מטיפות גשם שזולגות על החלון, דגמים מחורצים שמדמים בדיוק רב טיח מסוגים שונים או בד מקומט וקולקציה הכוללת פרינטים של עצי דקל שמעצימים את משחקי האור והצל בחלל".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully