וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחות וחדשנות: הכירו את מקררי 4 הדלתות של בוש וסימנס

אנשים בוחרים מקררי ארבע דלתות? הנה הסיבות

מקרר 4 דלתות של סימנס. יחצ,
מקרר 4 דלתות של סימנס/יחצ

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים במקרר 4 דלתות בשל הקיבולת המרשימה שלו, המאפשרת גמישות וארגון נוח של כל סוגי המצרכים בחלל המקרר. מקררי 4 הדלתות של בוש וסימנס מגיעים עם מדפים רחבים במיוחד המתאימים לאחסון כלי הגשה או סירים רחבים וכן לפירות וירקות גדולים, דגים שלמים ונתחי בשר גדולים וחלקם אף ניתנים לכיוונון לגובה הרצוי. בנוסף במקררי 4 הדלתות של בוש וסימנס קיימת טכנולוגיה המונעת הצטברות קרח וכן מגירות בטכנולוגיה לשמירה ולהארכת משך טריות המזון. הקידמה שלהם באה כמובן לצד עיצוב חיצוני מרשים ללא פשרות, המתכתב עם טרנדים עיצוביים במטבח ובעומק המתאים לקו ארונות המטבח. בנוסף על כל יתרונות אלו, השנה, מקררי 4 הדלתות של בוש וסימנס קיבלו אישור הלכתי למצב שבת, ע"י מכון מדעי-טכנולוגי להלכה.

למקררים של בוש וסימנס מאפיינים ייחודיים השומרים על נוחות מקסימלית וטריות מוצרי המזון במקרר:

  • קיבולת גדולה יותר: מקררי 4 הדלתות מגיעים בנפח גדול במיוחד של 605 ליטר ומספקים אפשרויות אחסון וגמישות מירבית. החלק העליון של המקרר עם הדלת הכפולה בנפח 405 ליטר, והמקפיא התחתון עם מגירות אחסון בנפח 200 ליטר, מאפשרים חלוקה טובה המקלה על מציאת מזון והגישה אליו.
  • עיצוב פנים מואר: במקרר תוכלו גם למצוא תאורת לד רכה המאירה את חלל המקרר על מנת שתוכלו לראות בבירור את כלל המוצרים בו. מקום נוסף ונראות מצוינת עוזרים לשמור על סדר וארגון, ובכך להימנע מרכישת מזון מיותר וגם לשמור על תזונה בריאה יותר כשהאוכל המזין נראה לעין ונגיש יותר.
  • מגירות בטכנולוגיה ייחודית: vitaFresh XXL בבוש או hyperFresh בסימנס, הן 2 מגירות בטכנולוגיה ייחודית. האחת בטמפרטורת C0° מספקת את סביבת האחסון האידאלית למזון טרי או להפשרת מזונות כמו דגים ובשר. השנייה בעלת ווסת לחות במיוחד לשמירה ולהארכת משך זמן הטריות של פירות וירקות.
  • אפליקציה לשליטה מרחוק: נהלו את המקרר דרך הטלפון החכם. תוכלו לחבר את המקררים החכמים של בוש וסימנס לאפליקציית Home Connect ולפתוח בפניכם עולם של אפשרויות שיהפכו את חיי היומיום שלכם לפשוטים וקלים יותר. קבלו התראה דרך הטלפון אם השארתם בטעות את דלת המקרר פתוחה, כווננו ונטרו מרחוק את טמפרטורת המקרר והמקפיא - ואפילו העבירו את המקרר למצב חופשה כשאתם לא נמצאים בבית במשך מספר ימים או יותר. בנוסף בכל תקלה במקרר צוות שירות הלקוחות יוכל להתחבר למקרר דרך האפליקציה כדי לאבחן את הבעיה מרחוק.
  • תכונת No Frost: תכונת No Frost שומרת על זרימה קבועה של אוויר יבש דרך תא המקפיא כדי למנוע הצטברות קרח.

נוסף על כל אלו, במקררי בוש וסימנס תוכלו למצוא:

  • אפשרות הורדת טמפרטורה קצרה לקירור מזון טרי: עם superCooling אתם יכולים להוריד במהירות את הטמפרטורה של המקרר שלכם לזמן קצוב, כדי לקרר במהירות מוצרי מזון שדורשים קירור במקפיא ושהו זמן ממושך בחוץ. בנוסף כשמכניסים למקרר מוצרים בטמפרטורה נמוכה יותר מזו הקיימת בחלל המקרר, למשל אחרי קניות בסופר כשהמוצרים היו זמן ממושך ברכב ולא במצב קירור, הטמפרטורה בו עולה ומערכת הקירור פועלת על מנת להשיב את הטמפרטורה לזו שהייתה טרם הכנסת המוצרים. לכן פונקציה זאת גם מונעת עלייה בלתי רצויה של הטמפרטורה של מוצרים שכבר היו במקרר קודם להכנסת המוצרים החדשים.
  • מלאו את המקפיא מבלי שמשהו יפשיר: בדומה למצב supercooling, מצב superFreezing מיועד למצבים בהם מכניסים למקפיא מוצרים שהיו בהקפאה אבל שהו זמן ממושך מחוצה לה. בהפעלת מצב זה המקפיא יירד זמנית ל- C30°- כדי להבטיח שהמזון הקפוא יישאר קפוא. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור ה-superFreezing לפני שאתם יוצאים לקניות או בזמן הקניות בשימוש באפליקציית Home Connect וכשתחזרו הביתה תוכלו מיד להוסיף את המצרכים בבטחה ולהבטיח שהקפואים שלכם לא יאבדו מאיכותם.
  • חסינים לריסוק וקלים לניקוי - מדפי safetyGlass: כל מדפי הזכוכית עשויים מזכוכית בטיחותית, חזקה במיוחד וקלה לניקוי.
  • קישוריות חכמה: המכשירים מחברים אתכם לעולם שלם של פתרונות חכמים לבית באמצעות אפליקציה ייחודית של המותגים בשם Home Connectלשליטה מרחוק באמצעות המכשיר הנייד.
  • איכות לכל החיים: מוצרים איכותיים ועמידים, המבטיחים שימוש לאורך זמן.
  • הנדסה וטכנולוגיה מתקדמת: מקררים המשלבים חדשנות טכנולוגית לתוך פתרונות פרקטיים לחיי היומיום שלכם.
  • משלוח והתקנה: אפשרויות רבות למשלוח והתקנה ברחבי הארץ.
  • אחריות: אחריות מאת היבואן הרשמי BSH ברכישה מאחד מהמשווקים המשתתפים בהטבות ומבצעים, את הרשימה המלאה ניתן למצוא באתרי המותגים. ברכישת מקרר 4 דלתות בוש או סימנס מקבלים שנת אחריות מהיבואן הרשמי ללא עלות ע"פ חוק, וכן 9 שנים נוספות על מדחס המקרר. התשלום יתבצע אצל חברת השירות 2220*. דירוג אנרגיה: E | קוט"ש: 333 | דירוג אקלים T. תשע שנים נוספות מוגבלות למדחס בלבד, בנוסף לאחריות למוצר כולו למשך שנה אחת ע"פ דין, ובהתאם לתעודת האחריות. מימוש ההטבה כפוף לביצוע התקנה אצל CSB ולתנאים המפורטים בתקנון באתר.
  • עוד באותו נושא:
  • בוש
  • סימנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully