וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הבישולים כבר כאן: כך תבחרו את המטבח שלכם

משפחה ישראלית מחליפה מטבח אחת ל 11 שנים. זהו לב הבית, המקום שבו המשפחתיות מתחזקת, שיחות מתקיימות והחלטות מתקבלות. רגע אחרי החג, ורגע לפני שבוחרים/משדרגים/משפצים מטבח, קבלו כל מה שצריך לדעת כדי להגשים את הפנטזיה של החלל הכי חשוב

עיצוב יעל ברוכים, באדיבות נאנו מטבחים. יצחק אבוחצירא,
עיצוב יעל ברוכים, באדיבות נאנו מטבחים/יצחק אבוחצירא

אם היו לכם מספר חודשים לתכנן את ה-15 שנים הקרובות של חייכם, תקופה שבה תישארו בדיוק אותו דבר וללא שינוי. סביר להניח שהייתם "מעצבים" את עצמכם בדרך הכי טובה, נוחה ואיכותית, עד השינוי הבא. הבית שלנו, הוא במובן מסוים חלק מאיתנו, חללים מסוימים בבית מקרבים את המשפחה. כזה הוא בדיוק המטבח הביתי. חלל מקרב שמרכז את החוויות שלנו, דרך האוכל אנחנו מרגשים, אוהבים, כואבים וחווים ביחד. משפחה ישראלית מחליפה את המטבח בממוצע כל 8-15 שנים, אדם במהלך חייו מחליף 3-4 מטבחים. רגע לפני שבוחרים מטבח חדש, מאגר חדש של חוויות, מה חשוב?

אם תשאלו את אשר שעיו, מעצב הבית ומבעלי נאנו מטבחים, הוא יענה: "הכי חשוב להבין מהם הצרכים במטבח, איזה פונקציות חשובות ומה תדירות השימוש בו - מבשל הרבה/מעט/מארח סדרתי וכו'. הפאן התקציבי לא פחות חשוב, והוא הבסיס, על מנת להגדיר ולדאוג להתנהל במסגרת התקציב, כי השמיים הם הגבול".

נאנו מטבחים, מעצב ניצן הורוביץ. עודד סמדר,
נאנו מטבחים, מעצב ניצן הורוביץ/עודד סמדר
באדיבות נאנו מטבחים. יחצ,
באדיבות נאנו מטבחים/יחצ

עכשיו, מתחילים לסקור את השוק. המבחר שקיים הוא רחב ומגוון. חשוב לדבוק במה שחשוב ולהחליט על העיצוב בהתאם לכך. האם חשובים מקומות אחסון רבים? משטח עבודה? עד כמה חשובה פונקציית הבישול והעשייה? האם אני רוצה מטבח גדול ומרווח בשביל הנוחות או בשביל הפוזה?. הלקוח מכיר את הרגליו במטבח ובהמשך לכך צריך לקבל החלטות על מנת לעצב מטבח מותאם לצרכיו.

תהיו עקביים. מה משמש אותך, עונה על הצרכים שלך ויהפוך את הפעולה במטבח לקלה יותר. מאחר וקיימים שפע של דגמים, חומרים, צבעים ועיצובים, חשוב לא להתפזר, להיות עקבי, להתמקד ולהגשים את החלום.

באדיבות נאנו מטבחים. יחצ,
באדיבות נאנו מטבחים/יחצ

"נמשיך עם אבזור המטבח", אומר שעיו. "מוצרי החשמל הפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והשאיפה ליעילות ונוחות, הנוכחות שלהם במטבח גדלה עם השנים. לפיכך, בעת עיצוב המטבח יש לשים לב שהם יתמזגו וישדרו מראה דומה לסגנון המטבח המבוקש, לקחת בחשבון את המידות והמיקום שלהם. ההתקדמות הטכנולוגית באה לידי ביטוי גם בחומרים. השוק הפך להיות למאגר בלית נדלה של אפשרויות".

המשפחה היא חלק משמעותי בעיצוב המטבח. ההבדלים בין משפחה מבוגרת ומשפחה צעירה באים לידי ביטוי בעיקר בנוחות, ילדים קטנים דורשת משנה בטיחות במטבח. למשל יחידות נשלפות, מדפים בגובה אחיד ולא גבוהים, ארון בטיחות ננעל, משטחי עבודה עם פינת ישיבה, מיקום מוצרי חשמל שימושיים כמו מיקרוגל במקומות נוחים, ידיות גדולות ועוד.

באדיבות נאנו מטבחים. יחצ,
באדיבות נאנו מטבחים/יחצ

"בעבר לא ייחסו חשיבות לנושא של עיצוב במרחב, במיוחד לא במטבח שהיה חלל סגור ומבודד, ההשקעה הייתה באוכל עצמו ולא בטכנולוגיה מסביב. לימים העיצוב השתנה, אנשים רוצים שכולם יראו מה שקורה אצלם במטבח. הגרסטרונומיה והמדיה חברו, ונכנסו לחלל הבית. היום אנחנו רוצים להיות בשלנים מצויינים ולהראות לכולם את המטבח המעוצב שלנו. אל תפלו בטרנדים. בחרו מטבח שישרת אתכם שנים רבות. תחשבו קדימה. טרנד שהיום רלוונטי, עוד שנה-שנתיים כבר לא", הוא מסכם.

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully