וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני סמסונג, גוגל וקיה: המיצג שניצח בקטגוריית חדשנות טכנולוגית במילאנו

שבוע העיצוב במילאנו הסתיים וזה הזמן לעדכן שהמייצג של קוסנטינו EARTHIC® LAB גבר על מועמדים בכירים וקטף את המקום הראשון "2024 Fuorisalone Technology" בקטגוריית חדשנות טכנולוגית

Earthic Lab Cosentino Fuorisalone Award front ok. יחצ,
Earthic Lab Cosentino Fuorisalone Award front ok/יחצ

שבוע העיצוב במילאנו הסתיים וזה הזמן לעדכן שהמייצג של קוסנטינו EARTHIC® LAB גבר על מועמדים כמו גוגל, סמסונג ו- KIA וקטף את המקום הראשון "2024 Fuorisalone Technology"בקטגוריית חדשנות טכנולוגית. הפרס מכיר בפרויקטים חדשניים, המעלים את המודעות לשיטות ייצור ברות קיימא, אשר מחזירות את האיזון בין בני האדם והסביבה.

לדבריי אדיר לוי מנכל קוסנטינו ישראל: "השילוב בין חדשנות, טכנולוגיה וקיימות זכה להכרה על ידי מארגני שבוע העיצוב והמבקרים אשר הגיעו בהמוניהם לתמוך בערך של תרבות עיצוב הדוגלת בתוכן העמוק ביותר".

OMAR COSENTINO. יחצ,
OMAR COSENTINO/יחצ

EARTHIC® LAB המיצב הסוחף שקוסנטינו חשפה בשבוע שעבר במהלך שבוע העיצוב במילאנו, זכה לתהודה יוצאת דופן. המיצג שעוצב ע"י צמד המעצבים האיטלקיים Formafantasma, קרא תיגר על הגישה הקונבנציונלית לעיצוב, כשהוא מדגיש את המשמעות של תהליכי ייצור בריי קימא, על פני משיכה אסתטית בלבד.

המיצג מעורר המחשבה הציע נקודת מבט חדשה על עולם המשטחים לתעשיית העיצוב והאדריכלות במטרה להעלות את המודעות לחשיבות העיצוב מעבר לאסתטיקה בלבד. מוקד הליבה של המייצג הכניס את המבקרים למסע טרנספורמטיבי, תוך הצגת קולקציית משטחי EARTHIC® החדשה והדגשת תהליכי ייצור אתיים.

בחירת המקום למייצג אינה מקרית. בין החומות ההיסטוריות של תיאטרון ג'רולמו
(Teatro Gerolamo) כל משטח, כל אלמנט, מהדהדים את המשמעות ההיסטורית של המקום הזה, ויוצרים מיצב שחורג מהזמן. מעיין דיאלוג בין העבר לעתיד, שבו קיימות היא הדמות הראשית.
דרך הקומות השונות של התיאטרון, המבקרים מוזמנים לראות את פרויקט החדשנות של Cosentino בנושא מחקר ופיתוח, ניסוח חומרים וקיימות. כל אלו כאמור מגולמים בקולקציית הקפסולה של EARTHIC®.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
OMAR COSENTINO. יחצ,
OMAR COSENTINO/יחצ

קולקציית הבכורה של EARTHIC ® של Silestone ® XM, שעוצבה במיוחד לאירוע על- ידי קבוצת Formafantasma כוללת גישה בת קיימא חדשה. הקולקציה עשויה ב- Hybriq+ Technology ® עם תכולת סיליקה גבישית של 10% לכל היותר.

Cosentino מובילה עולמית בייצור של משטחים ברי קיימא לאדריכלות ועיצוב. משווקת בישראל מאז 2015.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully