וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר, ולא רק בפסח: המוצרים ש"יפנו" לכם את הבית

במקום לסדר את הבית "בשיטות הישנות", יש היום מגוון מוצרים שיכולים להקל משמעותית על הניקיון והסדר. לא הספקתם לצרף אותם לפסח? זה בסדר, הם מתאימים לשאר השנה

חג הפסח הוא זמן של חידוש, וכמסורת החג נהוג לבצע ניקיונות יסודיים בבית לפניו. אך האם יצא לכם לחשוב אמר שהניקיונות האלה חייבים להיות מלאכה קשה ומתישה? יש מגוון מוצרים שלהם פיצ'רים שונים, מהפשוטים ביותר שיכולים להקל משמעותית על מטלות הניקיון ולהפוך אותן לפשוטות ונוחות יותר. אז גם אם אתם כבר אחרי נקיונות הפסח, ככל הנראה זו לא הפעם האחרונה שתנקו את הבית, הנה הצעות למוצרים שיעזרו לכם בפעם הבאה לנקות ולסדר את ביתכם תוך שימוש מועט בזמן ובמאמץ.

נקיון וסדר על שולחן העבודה: Philips 243B1

243B1 - מסך מחשב פיליפס. יחצ,
243B1 - מסך מחשב פיליפס/יחצ

אחד היתרונות המשמעותיים של מסך מחשב זה הוא חיבור ה-USB Type-C. מלבד היכולת לחבר ולטעון את המחשב הנייד או הטאבלט דרך כבל יחיד, חיבור זה גם מאפשר לכם להימנע מערימות כבלים מסובכות על שולחן העבודה. במקום להתעסק עם כבלים נפרדים למסך, לטעינה של מחשב נייד נוסף והעברת נתונים בין השניים, כל מה שצריך הוא כבל USB-C אחד בודד שיאפשר הפעלה וטעינה בו-זמנית של המכשיר המחובר למסך.

בנוסף, תכונת ה- SmartErgoBase מאפשרת לכוונן את זווית הצג וגובהו באופן הנוח ביותר עבורכם, מתוך שיקולים ארגונומיים. כך, אין צורך להניח ערימת ספרים או הגבהות אקראיות מתחת למסך כדי להגיע לזווית הנכונה, מה שבסופו של דבר מושך אבק ובעיקר טעם רע בעיצוב. תכונה נוספת הוא שילוב של רמקולים המשולבים ישירות במסך. ראשית, חוסך את הצורך ברמקולים חיצוניים שתופסים שטח יקר על השולחן ומביאים עימם עוד כבלים מסורבלים. כמו כן, הימנעות מרמקולים חיצוניים מונעת צבירה של אבק ולכלוך במקומות קשים לניקוי כמו חורים וחריצים.

AOC Q32V4

AOC Q32V4 - מסך מחשב פיליפס. יחצ,
מסך מחשב של פיליפס/יחצ

דוגמא נוספת כיצד בחירת מסך מחשב יכולה לסייע לכם בשמירה על הסדר והנקיונות הוא גודלו. גודל המסך לדוגמא של ה- Q32V4הוא 32 אינץ', מה שמאפשר שטח תצוגה גדול שמרחיב את טווח העבודה שלכם ומאפשר לכם לפתוח מספר חלונות במקביל באופן פרקטי ונגיש. לכאורה, כדי להשיג שטח תצוגה שווה-ערך, הייתם צריכים לרכוש שני מסכים נפרדים דבר שהיה מצריך הוצאה כספית גבוהה יותר ומסך מחשב נוסף על שולחן העבודה. היתרון המרכזי שבכך הוא שאין צורך לחבר מסכים משלימים נוספים לשולחן העבודה. מסכים נוספים היו מכבידים על המרחב, מביאים עימם כבלים וחיבורים מסורבלים, ויוצרים מראה מבולגן של פריטים רבים המצטברים על השולחן. במילים אחרות, אתם מרוויחים "הרבה נדלן" בשטח התצוגה, תמורת "מעט עלות" של מסך יחיד וממוקד ופחות עומס על גבי שולחן העבודה.

מעבר לכך, עיצובו הדק והאלגנטי תורם גם הוא למראה נקי של מרחב העבודה. חזית המסך החלקה ללא חריצים או בליטות מיותרות, מקלה על תהליך הניקיון ומונעת הצטברויות אבק בלתי רצויות. הבסיס המינימליסטי והחלק תורם אף הוא למראה מסודר ומרוכז יותר של סביבת העבודה.

נקיון וסדר בחדר הכביסה: LG Washtower

מגדל כביסה LG. יחצ,
מגדל כביסה LG/יחצ

חדר השירות בדרך כלל קטן בגודלו מיתר החדרים בבית ולכן יש צורך בניצול מקסימלי של השטח. אחד השימושים העיקריים של חדר השירות, הינו מכונת הכביסה והמייבש, אשר תופסים את מירב המקום. חשוב לשים את שתי המכונות במקום הנכון ובצורה הנכונה, על מנת שיהיה מספיק מקום לעבוד, אחרת בכל כביסה תצטרכו לקחת ולהחזיר מחדר השירות, מה שעלול לעשות את העבודה הרבה יותר מסובכת.

ה-™LG WashTower, מגדל הכביסה של LG מספק ניצול מקסימלי של שטח חדר השירות המגדל בנוי כיחידה אחת של מכונת כביסה במשקל 12 ק"ג בלבד ומייבש Dual HeatPump במשקל 10 ק"ג בלבד, הבנויים כמגדל (ומכאן שמו) אך פועלים בסנכרון, מה שמאפשר הפעלה נוחה ופשוטה ויכולת עבודה בו-זמנית. היכולת להפעיל את המכונה והמייבש במקביל מאפשרת לסיים את הכביסה במהירות, לשמור על סדר ולמנוע הצטברות של כביסה לא נקייה. זהו מוצר מאוד נוח לשימוש, חדשני ומעוצב. מגדל הכביסה מופעל באמצעות לוח בקרה משולב ששולט גם על המכונה וגם על המייבש ביחד ובנפרד ממקום אחד ונשענים על בינה מלאכותית מתקדמת.

ארגז האחסון סיטי בוקס של כתר

ארגז אחסון סיטי בוקס של כתר. יחצ,
ארגז אחסון סיטי בוקס של כתר/יחצ

סיטי בוקס של כתר מציע פתרון אחסון מעולה לחללים בכל הגדלים, גם לחלל שאינו גדול במיוחד. הוא עשוי מחומרים איכותיים, מאפשר אחסון ושמירה על הציוד מפני כל מזג אוויר ויעשה לכם סדר בכניסה לבית, במרפסת ואפילו בחדר הילדים. הסיטי בוקס מגיע בעיצוב דמוי עץ, אסתטי ומינימליסטי, המשתלב בהרמוניה בכל סגנון של עיצוב ואף ניתן לצבוע אותו לכל צבע שתרצו. גודלו מאפשר לנייד אותו בקלות ממקום למקום, כמו גם לשנות את מיקומו בפינות החדר, הגינה או במרפסת, מבלי שיתפוס חלקים חיוניים בחלל.

הארגז יכול לשמש גם כשולחן צד או שולחן קפה, איכותי, חזק ועמיד גם בתנאי חוץ, קל לניקוי, מגיע עם ידיות מובנות לשימוש, ידידותי ונוח במיוחד.

מחיר: 129 שקל לפני מבצעים והנחות. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר.

האייס קיוב של כתר - ICE CUBE גם צידנית וגם שולחן לבילוי קייצי מרענן

אייס קיוב של כתר. יחצ,
אייס קיוב של כתר/יחצ

האייס קיוב של כתר מתאים למספר שימושים במוצר אחד גם צידנית מרווחת שניתן למלא בקרח ולקרר בתוכה כמות גדולה של עד 54 פחיות. וגם משמש כשולחן צד רב תכליתי להגשת כלים, שתייה ומזון, בכל טמפרטורה, ושימושים נוספים בהתאם לצורך, כהדום, ואחסון.

הלהיט החדש והייחודי של כתר, משדרג לכם את הקיץ וחוסך מאמץ, מגיע בעיצוב טרנדי ומינימליסטי בטקסטורת ראטן. האייס קיוב עמיד בפני כל סוג של מזג אויר, הודות לחומרים האיכותיים מהם עשוי, אינו דוהה גם בחשיפה ממושכת לשמש הישראלית החזקה.

נפח הצידנית בליטרים: 34.5. מחיר: 249.90 שקל לפני מבצעים והנחות. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית, ובאתר כתר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully