וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורכב - אבל אופטימי ועם ערך מוסף: פאזלים חדשים בקרביץ

לרגל יום העצמאות קרביץ משיקה במהדורה מוגבלת פאזל עם איור גיבורי תרבות ישראלים, עבודתה של המאיירת הישראלית אולגה סאליי רומנו

קרביץ, איור הפאזל - מהדורת יום העצמאות. מחיר מקורי 79.90 שקל, מחיר השקה 59.90 שקל צילום יחצ קרביץ. איור אולגה סאליי רומנו,
קרביץ, איור הפאזל - מהדורת יום העצמאות. מחיר מקורי 79.90 שקל, מחיר השקה 59.90 שקל צילום יחצ קרביץ/איור אולגה סאליי רומנו

לרגל יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל רשת קרביץ משיקה מהדורה מוגבלת של פאזל בו מככבות דמויותיהם של גיבורי התרבות הישראלים: אריק איינשטיין, בנימין זאב הרצל, נעמי שמר, שמעון פרס, רחל בלובשטיין (המשוררת רחל), גולדה מאיר, חנה סנש ודוד בן גוריון.

הפאזל, שמיוצר בישראל, מורכב מ-120 חלקים בגודל של 46/68 ס"מ ומיועד לגילאי 3 ומעלה, ותוכנן במטרה שכל המשפחה תוכל להרכיב אותו ביחד ביום חגה של המדינה. לערכת המשחק מצורף מידעון שמפרט על כל דמות ותרומתה למדינה, כך שתוך כדי השלמת הפאזל ההורים יוכלו לשתף את הילדים לגבי סיפורי גבורתה וייחודה של כל דמות.

את תמונת הפאזל איירה המאיירת הישראלית אולגה סאליי רומנו (34), המתגוררת בישוב הקהילתי לפיד. אולגה, בוגרת מסלול לעיצוב אופנה בבצלאל, מציירת מאז שזוכרת את עצמה, וכבר מגיל שנתיים וחצי זכור לה ציור שבו איירה את אביה ומאז היא פיתחה ושכללה את היכולות שלה לרמה מקצועית. אולגה משתמשת בטכניקות מגוונות של ציור ואיור, כמו איור דיגיטלי באייפד ובמחשב, או ציור קלאסי, במובן הטוב של המילה, ממש באופן ידני.

קרביץ - פאזל גיבורי תרבות ישראלים במהדורה מיוחדת ליום העצמאות. מחיר מקורי 79.90 שקל, מחיר השקה 59.90 שקל. יחצ,
קרביץ - פאזל גיבורי תרבות ישראלים במהדורה מיוחדת ליום העצמאות. מחיר מקורי 79.90 שקל, מחיר השקה 59.90 שקל/יחצ

את האיור של הפאזל בפרויקט שאיירה עבור רשת קרביץ, אולגה בחרה בטכניקת איור דיגיטלי וממוחשב, אותו השלימה לאחר כחודש של עבודה. לדבריה: "את הדמויות בחרתי יחד עם אנשי הקשר שלי בקרביץ, היה חשוב לכולנו לשמור על ייצוג הולם גם למין הנשי, לגיבורות שיש להן השפעה על חיינו עד היום. משום שמדובר במשחק שמיועד לכל המשפחה רצינו לתת בפרויקט ערך מוסף של חוויה משפחתית מכילה, חינוכית - אבל גם חווייתית ובלתי נשכחת. בחרנו לאייר את הדמויות על חוף הים, כדי להעניק לפאזל נופך אופטימי, רומנטי ואף תמים. הים מסמל עבורי ועבור רבים תחושות של חירות ועצמאות, לכן גם שיבצתי באיור מוטיבים שמתכתבים עם הערכים האלו, ניתן להבחין גם בסממנים שמלווים את האבולוציה של המדינה, מארמון ילדותי בחול וחוזה המדינה ועד להצלחה של ישראל שהפכה לסמי-מעצמה, עם איור של מרכז מסחרי מודרני".

לאולגה רזומה מרתק ומגוון: "מאוד שמחתי לקבל את הפנייה מהחברים בקרביץ, זו העבודה הראשונה שלי עם חברה מסחרית בסדר גודל שכזה ואני מתרגשת שהציור שלי ישמח וישמש כל כך הרבה משפחות. עדה כה איירתי עבור עסקים קטנים שהוקסמו מהעבודה שלי ועבור עמותות שאני מחוברת לערכים שלהן, כמו "ילדים בסיכוי" ואני מברכת על הדלת החדשה שקרביץ פתחו לי לעולם המסחרי בהיקף גדול שכזה".

עבודותיה של אולגה שולבו בתערוכות עם ערך חברתי, שהציגו ברחבי הארץ, כמו למשל תערוכת "לה קולטור", בהשתתפות מאיירים ישראלים מובחרים. לאחר פרוץ המלחמה הנוכחית הצטרפה לצוות ניהול פרויקט "דיוקן לזכרם", שבו חברו כ-600 מאיירים על מנת לצייר את הנופלים והנרצחים, והציגו במסגרת תערוכת "אור גדול", בנמל יפו. אולגה בחרה לאייר את אלינה פרבוסודובה ז"ל, מפקדת בבסיס אורים שנלחמה כמו לביאה, והגנה על הפקודות שלה בגופה עד הרגע האחרון. "אחרי שנחשפתי לעוד 'הותר לפרסום' מחריד ומטלטל במהדורת חדשות שחורה וקודרת, בו נתקלתי לראשונה בילדה הג'ינג'ית היפה הזאת - פשוט ידעתי שאני חייבת לתעד אותה ולהנציח אותה ולתת לה את הכבוד אליה היא ראויה", משתפת אולגה. "ציירתי את אלינה בחרדת קודש וביראת כבוד, תוך כדי שניסיתי ללמוד עוד על דמותה ועל האופי שלה. לצערי לא הכרתי אותה באופן אישי, אבל אני יודעת שהפסדנו אישה גדולה מהחיים, גיבורה אמיתית, אני מקווה שהציור שלי מנכיח אותה ומשאיר אותה אתנו, ולו באופן סימבולי, גם אם לא במציאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עבודות נוספות של אולגה-סאליי רומנו - בעמוד האינסטגרם שלה

לדברי עמית שבתאי, מנהלת הסחר והייבוא ברשת קרביץ: "במדינה שלנו כל חלקי החברה הם כמו חלקי פאזל: כל חלק הוא חשוב וחיוני ורק כשמחברים את כל הפלחים ביחד, נקבל תמונה סופית, שלמה, מרהיבה ומעוררת גאווה. עם המסר הזה יצאנו למשימה שלנו, לייצר מהדורה מוגבלת של פאזל שכזה, עם גיבורי התרבות שהם בגדר נכסי צאן ברזל עבור כולנו. אנו מזמינים את כל הציבור להרכיב יחד עם המשפחה שלו את הפאזל הישראלי והמיוחד שיצרנו ומאחלים חג עצמאות שמח לכל בית בישראל".

לרגל ההשקה הפאזל יימכר ב-59.90 שקל במקום ב-79.90 שקל, עד ה-21.5 או עד גמר המלאי. את הפאזל ניתן להשיג בחנויות הרשת שבפריסה ארצית ובחנות האונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • פאזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully